1. rész

1.5K 66 0
                                    

Tae, V: omega 🟦 -
Kookie, Jungkook: alfa🟥 Vérvörös Halál
Jin, Whisper: alfa 🟥 Hajnalodó Nap
Nam, RM: omega🟦 Fehér Hold
Yoongi, Suga: béta 🟩Vérvörös Halál
Jimin, Dusk: alfa🟥 Fehér Hold
Hoseok, JHope: béta🟩 Fehér Hold

  Egy falka nélküli farkasnak mindig nehéz, főleg ha megsérült, párzási időszak van es ő egy omega.
  Taehyung már nem érezte a fájdalomtól a lábát, ahogy rohant, mert hallotta maga mögött egy másik farkas lihegését. "Utol fognak érni" üzent V, a fiú másik énje.
  Ebben a pillanatban, amikor egy kidőlt fatörzset ugrott volna át, a lába beleakadt egy kőbe es az oldalát lehorzsolva terült el a földön. Pár másodperc múlva a megtermett vilagos szőrű farkas bukkant elő a bokrok közül es a kis omega fölé tornyosult. "Egy alfa"mondta V."Engedj ki"könyörögte mindkettőjület féltve. Tudta, hogy így sem lesz esélye megvédeni magát, hiszen a bal első mancsát szinte mozgatni sem tudja, a másik bundája alatt pedig több réteg izom hullámzik, de kicsit kevésbé fog így félni. Tae érezte, hogy a farkasa átveszi a hatalmat a teste fölött.
  Az alfa fogsora a másik nyaka környékén járt. A szeme vörös volt, azaz neki is a vadállat irányított. Ez okot adhat az elszánt hajszára, hiszen egy épeszű ember nem üldöz semmit ilyen sokáig. Taehyung valamiért mégsem tudott rettegni tőle, mintha a lelke azt érezné, hogy ők egybe tartoznak. Az alfa meg akarta jelölni az omegát, hogy a magáénak tudhassa. V, ahogy ismerte a farkasok természetét tudta, hogy a világos szőrű valószínűleg alig lát a birtoklási vágytól. Az alfa reggel érezte meg a másik farkas illatát és azóta csábította. A nap már magasan járt, pedig az üldözet a délelőtt elején kezdődött.
  Ebben a pillanatban egy fekete bundájú farkas rántotta le az omegarol az alfát és összegubancolódva kötöttek ki ők is a földön. Taehyug V szemén keresztül csak a szőrük színének eltérése miatt tudta megkülönböztetni a két állatot, annyira bőszen küzdötek egymással.
  Az omega sántikálva újra a fák felé indult, amikor felé közeledő morgást hallott a háta mögül. Megszaporázta a lépteit, de a fekete farkas már előtte volt. "Még egy alfa"állapította meg a vörös szemek láttán V. Az omega hátra pillantott, de az őt eddig üldöző farkas már sehol nem volt. "Legalább nem halt meg". Az alfa közlebb lépett és mélyen belélegezte V illatát. Taehyung egyszerre akart hozzáérni a farkashoz és elmenekülni, így csak állt egyhelyben. Ugyanazt érezte, mint pár perce a világos bundájúnál.
  -Gyere velem-morogta az alfa. Az omega testát lassan kezdte elhagyni az adrenalin és az erő. A lábai összecsuklottak alatta és ő kiterült a földön, majd minden elsötétült előtte.

Alphas' omega | JiTaeKook ff. |🔞Where stories live. Discover now