Jimin hangos dörömbölésre ébredt, ami szinte az egész házat megremegtette. Elsőre azt hitte, hogy bombáznak és mindjárt rászakad a tető, de aztán Hoseok zaklatott kiabálása ütötte meg a fülét.
-Nyisd ki, Chim!!-a hangja feszültségről árulkodott, ami egyáltalán nem volt jellemző a vörös bétára. Ő mindig olyan nyugodt volt, életvidám. Szinte a kölykök a bundáját is kitépkedhették még akkor sem emelte meg a hangját, csak nevetett, hogy milyen aranyosak miközben játszanak.
-Mi az?-pislogott nagyokat a beáramló reggeli napfénybe az alfa, ami majd' kiégette a szemét. Így a bétájának csak a fekete sziluettjét látta, mintha valami angyal lenne az Égi fénnyel körülvéve. A szőkeség legszívesebben visszafeküdt volna a kanapéra, amin eddig szunyókált, mivel este sikeresen ott aludt el a nagy csokizásba. Fáradt volt még és semmi teendője nem volt. Viszont, amint kitisztult a látása, azaz rendesen ki tudta venni a vöröskét megpillantotta rajta a vérfoltokat, meg a társi jelölést, de jelenleg az foglalkoztatta a legkevésbé.-Te megsérülték. Menj orvoshoz azonnal.-adta ki az aggódó parancsot abban a minutumban, de a béta lábát mintha odabetonozták egy lépést sem tett sehova.
-Nem az enyém. Viszont éjszaka voltam az erdőben és találtam Yoongival egy farkastestet a Vérvörösektől. Aztán követtük az idegen szagot és eljutottunk egy ismeretlen falka táborához a semleges területen.-hadarta el Hoseok egyszuszra olyan gyorsan, hogyha Jimin nem koncentrál minden idegszálával a mondandójára fel sem fogja.
-Várj, várj, várj...-tette fel a kezét az alfa.-Egy: mit kerestél te este az erdőben? Kettő, Yoongival? Három, milyen ismeretlen falka?! És a fontossági sorrend baszottul nem ez!!-fakadt ki a szőke.-Hívjuk össze a tanácsot. Addig meg mondd el nekem pontosan, hogy mi volt.
Miután az utcán random leszólított farkas elrohant, hogy értesítse a falu tiszteletben álló öregeit, azaz Jimin apját, az előző vezetőt az alfa parancsáról Hobi végre belépett az alacsonyabb, de annál erősebb farkas házába, hogy részletesen elregélhesse az éjszakája históriáját.
A történet után Dusk, aki farkas lévén minden érzelmet a kétszeresének érzett(, mint minden vérfarkas, mert ők természetükből adódóan ha szerettek lángoló, forró, csaknem égető szerelemmel szerettek, ha pedig gyűlöltek a haragjuk, utálatuk savként mart szét mindent a környezetükben nem törődve a károkkal) mindenáron ki akart szabadulni, hogy a saját életét nem féltve rontson neki a másik falkának, aki a fenségterületére telepedett. Igaz, hogy az az erdődarab semlegesnek volt kijelölve, szóval se a Fehér Holdnak, se a Vérvörös Halálnak nem képezte tulajdonát, de ha a csatárkozásaik közben bárki odatévedt volna nem tűrték volna meg, hiszen az amolyan közös féleség, amire együtt vigyáznak. Most pedig holmi korcsok oda verték fel a szánalmas sátraikat, az ő területükön. Az ő vadaikat eszik, az ő patakukból isznak, mintha egyenlőek lennének velük. Vagy legalábbis hasonlóak. De Jimin nem engedte. Most muszáj volt higgadtan gondolkoznia. Nem ránthatta magával a pillanat heve, ami valószínűleg a vesztét is okozná.
"Mit tenne most egy jó vezető?"kérdezte inkább magától, mert Duskot még mindig ellepte a düh vörös köde."Hideg fejjel, nyugodtan kell kezelnem a helyzetet, ahogy Apa tenné. Megkérem Hobit, hogy a Tanácsnak is mondja el, amit tud. Aztán meghallgatom a véleményüket és végül közösen döntünk. Ezaz! Közösen döntünk."
-A Tanács készen áll, Alfa.-kukkantott be a nyitott ajtón az az omega nő, akit elküldött végignyargalni a falun néhány perce.
-Köszönöm, Rosé.-biccentett olyan 'elmehetsz' stílusban.-Hoseokie gyere kérlek velem.
Ketten vágtak át a településen, hogy eljussanak a Gyűlés-házba, ahol az ilyen tanácskozásokat tartották. Semmi extra nem volt benne, egy fehérre meszelt ház a mosdókon kívül egyetlen nagy fogadóteremmel, azonban a farkasok mind áhítatosan csodálták. Talán, mert tudták, hogy ott bent dől el a jövőjük.
-Szóval Yoongival, mi?-bökte meg játékosan a vöröske vállát Jimin, hogy oldja a beállt feszült menetelést.-Aztán kicsit eldurvultak a dolgok? Nem is tudtam, hogy szerettél volna tetkót.
-Ja, ez csak...-futatta végig az ujjbegyeit a pirosas hegen az ujját Hobi, amit a Jelölés hagyott maga után. Látszott, hogy még nem szokta meg, de a halvány mosolyából érződött, hogy kicsit sem zavarja.-Így kevésbé volt érezhető a szagunk. Apáéknak még nem akarom mondani, szóval érted... Te se, légyszi.-villantotta meg az ellenállhatatlan bociszemeit, amik most a napsugarak fényében olvadt csokinak néztek ki.
-Persze, persze. Enyémek se tudnak Taeről.-forgatta a szemét Jimin egy halk, kínos nevetés közepette.-Apa egy erős falka alfa lányát szánja nekem... És TaeTae ugye se erős, se alfa, se lány. Amúgy minden stimmel.
-Itt is vagyunk.-nézett fel a Gyűlés-ház homlokzatát díszítő kvarcból faragott Holdra Hobi tátott szájjal. Tudták, hogy bent 20 ősz, ráncos, de annál tiszteletet parancsolóbb idős farkas vár rájuk, akik mintha csak arra várnának, hogy a fiatalabbak hibázzanak, ők pedig szôvá tehessék azt.-Sok sikert mindekettőnek...
Sok idő után, de van rész.
Bocs, hogy ennyit kihagytam:///
ESTÁS LEYENDO
Alphas' omega | JiTaeKook ff. |🔞
FanficSenkinek sem lehet 2 társa. Mindenki ezt hitte, de az eddig magányos omega, Taehyung úgy látszik a 2 rivális falka mindkét alfájával is kialakít kötődést... Természetesen, majd választania kell, hogy kivel marad, de a döntés messze nem olyan egys...