-Nekem el kell mennem levegőzni-pattant fel az asztaltól hirtelen az omega-Egyedül-tette hozzá, amikor a két alfa követte volna, így őket hátrahagyva szinte kimenekült a házból.
-Gratulálok-sziszegte grimaszolva Kookie, amint Taehyung után becsapódott az ajtó.-Ezt jól megcsináltad.
-Miért te nem így gondolod?-támadt vissza Jimin, Duskot még mindig nem engedve a felszínre. A másik alfa hallgatása többet mondott minden szónál. Egyetértett.-Tudnia kellett, hogy ez így nem állapot.
-De nem tudtad volna később közölni vele?-állt fel Kookie, miközben a szemében idegesség vibrált, ami sokkal komorabb kifejezést kölcsönzött a finom vonású arcának.
-A falkáink konkrétan az idők kezdete óta háborúznak. Egy omega miatt semmi nem fog változni pontosan tisztában vagy ezzel.-folyatatta a szőkeség vérszemet kapva, minden egyes szavánál Kookie egyre jobban összetört, ahogy szépen tisztázódott előtte, hogy Jimin megoldása az egyetlen lehetőség.-Mindketten alfák vagyunk egyikünk fel kell áldoznia magát a falkájáért.
-Mit javasolsz? Minden személyeskedést félretéve-pillantott fel a magasabb férfi pár perces hallgatás után, amikor megemésztette a hallottakat.
-Kétszer 3 nap mind a kettőnknél-jelentette ki Jimin komolyan bármennyire fájt neki is, ha csak az omega elhagyására gondolt.
-A végén gondolom dönt-motyogta Kookie maga elé, majd rögtön utána nyelvére harapott, hogy elfojtsa Jungkook kitörő dühét, amit a másik alfán tervezett kitölteni elkeseredettségében. A szőkeség bólintott.
-A "vesztes", pedig nem próbálhatja meg visszaszerezni Taet-jelentette ki Jimin, mire a sötéthajú sípolva fújta ki a már egy ideje bent tartott levegőjét és a keze akaratlanul is ökölbe szorult kidomborítva a sűrű érhálózatot az egész karján. Nem volt elég, hogy a gondolattal is küzdenie kellett, hogy az omegát 6 napra el kell engednie aztán még lehet örökre is, még a farkasa is megállás nélkül a szőke torkának akart ugrani, mert már csak az erőszakot tartotta megoldásnak. A szemét szorosan lehunyta egy pillanatra elcsendesítve az elméjében tomboló vihart, majd beleegyezően morgott egy "ühüm" féleséget.-Kezdj te Taehyunggal, de meg itt megvárom, amíg visszaér.-tette meg az első gesztust Jimin, aztán meg sem várva a másik alfa beleegyező válaszát elhagyta a házat.
Nem ismerte a helyet így össze-vissza bolyongott a házak között, akiknek a lakói ellenséges pillantásokkal illették, amikor elhaladt mellettük. "Végülis ki örülne az ellenséges falka alfájának a saját területén?" jegyezte meg magában Jimin, hogy oldja a feszültséget, mielőtt az felőrli belülről.
"Hasonlítanak a mienkre" jött Dusk mély hangja belülről."Ők sem szeretik az idegeneket" allapította meg. Ezzel a felszínes csevegessel akarták elterelni a figyelmüket a valós problémákról, kevés sikerrel.
"Csak Jungkooknál kell jobbnak lennünk"préselte egy sápadt vonallá a száját Jimin."És annál a két vagy négy lábon járó vadállatnál nem lehet nehéz"győzködte magát.
"Használd a megnyerő bájod, ami az elején egyszer már bejött"vetette fel Dusk"Mutasd meg neki mit veszítene, ha Jungkookot választja. Hogy szügsége van rád."
Az alfa végül újra visszatért az eredeti kiinduló pontájhoz, ahhoz a házhoz, ahol eddig vitatkoztak, de nem ment be, hanem az utca másik oldalán lévő padra telepedett le és figyelte a kis település pörgős életét.
A nap egyre lejebb vándorolt a horizonton es már csak az utolsó néhány sugár szelte át a látókörét megcsillanva a levegőben szálló porszemeken, amikor az alfa orrába felkúszott az omegája édes illata. Azonnal talpra pattant és körbe kezdett forgolódni, hogy mikor pillantja meg a társát, de az omega helyett Jungkook közelített felé a falu egyik hatsóbb részéből. A haja nedvesen, tincsekbe állva tapadt a tarkójára, pont mint a sötét felsője, ami teljesen átázott az izzadtságtól. Valószínűleg edzhetett, de ez még nem adott magyarázatot a szőke alfának az ujjait borító sebekre és az azokból származó száradt vérre.
Pont, amikor a két alfa már egymás mellett állt 3 alak tűnt fel a távolban. Mikor meglátták a szőke és a sötéthajú farkast megszaporázták az eddig komótos lépteiket, így fél perc sem kellett hozzá, hogy a csoport létszáma 5re rugjon.
-Hobi?-hasított Jiminbe a felismerés, amikor megpillantotta Tae és Jungkook egyik bétája mellett a harmadik személyt.
YOU ARE READING
Alphas' omega | JiTaeKook ff. |🔞
FanfictionSenkinek sem lehet 2 társa. Mindenki ezt hitte, de az eddig magányos omega, Taehyung úgy látszik a 2 rivális falka mindkét alfájával is kialakít kötődést... Természetesen, majd választania kell, hogy kivel marad, de a döntés messze nem olyan egys...