-A Fekete Obszidián alfája vagyok.-biccentett a kénszagú.-V-ért jöttünk, akit vagy átadsz békésen, vagy az egész falkád annak a kis szánalmas bétának a sorsára jut.
-Merd mégegyszer mondani, te korcs.-sziszegte Jungkook stabilan Tae előtt maradva, hogy az ellenséges alfa még egy pillantást se vethessen rá.
-Mi van, Taehyung? Mostmár nem vagy olyan bátor, mint amikor Hyunjint kellett megnyomorítanod?-erre már az omegának muszáj volt reagálnia, hiszen a régi alfája egyenesen hozzá intézte a szavait.
-Fallon támadt rám!-vette át V az irányítást, így Hannak, az Obszindián alfának az évek alatt összegyűlt haragtól szikrázókék tekintetű farkassal kellett néznie.
-A fiam miattad halt meg. Megölte magát abba a szégyenbe, amit te okoztál neki.-köpködte a maró szavakat a kénes férfi, amitől V egy pillanatra elszégyelte magát, de a Fekete Obszidián iránt érzett gyűlölet hamar visszabillentette a mérleget.-Úgyhogy az a minimum, hogy te is meghalsz.
Az utolsó szó áttörte a gátat Jungkookban, így a következményekkel nem számolva ugrott neki az idősebb alfának. Vetődés közben felvette a farkasalakját, de Hannak, igaz, hogy jóval idősebb volt a reflexei hasonlóan a helyén voltak, ezért Kook fogai csak a vállába tudtak mélyedni, egy nagydarab véres szőrt, izmot és bőr kiharapva. A többi idegen állat azonnal az alfájuk segítségére sietett, azonban a béták elkeseredett próbákozásai a feldühödött, valamint náluk jóval megtermetebb vörös szemű farkassal szemben szinte csak kapálózások voltak az elsöprő erejű örvényben. A Fekete Obszidián vezetője pedig majdnem kétszer olyan koros volt, mint Jungkook, ami a harcban jelentős előnyhöz jutatta a fiatalabbat. A Vérvörös farkasok az alfájukból mindössze egy elmosódó fekete foltot láttak, ahogy egymás után végez az ellenségeivel, kik rövid időn belül átharapott torokkal feküdtek egy vértócsában.
Jungkook azonban nem tudott leállni az ösztönei mintha már túlságosan élesek lettek volna: mindenkiben veszélyt látott. Szerinte mindenki el akarta tőle venni Vt. Bántani akarták őt. Senki nem mert az alfát övező 10 méteres körbe lépni, ahonnan a fekete bundás vértől vöröslő agyarakkal vicsorgott és morgott mindenkire, aki csak a piros íriszű szeme elé került. Az orrába lassan felkúszott a sok rettegő farkas, meg a halottak fémes szaga mellé a társa megnyugató illata, majd kisvártatva az omega Jungkookhoz lépett, hogy az izmos nyakát átölelve húzza közel magához. Nem zavarta, hogy a ruháját át fogja áztatni az alfából csöpögő mocskos vér. Mindennél jobban hálás volt és ezt nem tudta hogyan másképp mutassa ki.
A fekete szőrű légzése lassan visszatért a megszokott ritmusba Vnek köszönhetően, aki egy pillantra sem húzódott távolabb tőle, aztán Jungkook is felvette az emberi alakját. Most látszott, hogy az összecsapás során ő is megsérült, ugyanis a ruhája több helyen inkább cafatoknak volt nevezhető, mintsem anyagnak, viszont a sebei nagyrészt a farkaslétének hála már csak egyszerű pirosas horzsolásnak tűntek.
Ebben a másodpercben V testét elöntötte a forróság. Teljesen kipirosodott, az ereit belülről szinte lángok égették. Mindenegyes szívverése, ami tovább pumpálta benne a vért hangos robajjal verődött vissza a dobhártyájáról. Az illata meg egyenesen marta az előtte térdeplő alfa orrát, akinek seperc alatt leesett, hogy a társa bizony most Lázasodott be.
0
-Jungkook...-búgta az omega rózsás orcákkal az említett fülébe, mire a sötéthajú egy rándulást érzett az alhasában. Pontosan tudta, ha nem viszi Vt rövid időn belül a házába elveszíti a kontrollt és itt, az utcán fogja magát rávetni.-Jungkook segítsh...-motyogta ismét a fiatalabb, mire az alfa a feneke alá nyúlt, majd szinte rohanvást az otthona felé indult vele. Nem foglalkozott vele, hogy ki mit gondolról, mert nyakig vértől ragadva a társával az ölében rohan, hiszen a kis farkasból áradó feromonok megőrjítették.Az sem segített, hogy a nagyjából fél perces út alatt V végig erotikusan mély hangon suttogott mindefélét Jungkook fülébe, aki ettől, ha már csak az erős levendula illattól nem volt a határán teljesen beindult. A házba érve gondolkodás nélkül dobta le az omegát a széles franciaágyra, majd lendületből mászott is fölé. A kis farkas ilyen, szoktalanul rövid időn belül elért arra pontra, hogy alfáért könyörögjön, így a Láztól remegő ujjai elindultak felfedezni a társa testét.
-Segíts... Jungkook, kérlek... Legyél...velemh.-nyögdécselt a melegségtól tehetetlenül vergődve. A lehunyt kék szemeiből a vágy elkeseredett könnycseppei csordultak ki, legördülve a felhevült arcán.
-V lázas vagy...-próbálta tartni magát Kookie figyelmeztetésére az alfa.
-Nemh érdekel.-nyomta a másiknak erőszakosan a csípőjét V teljesen eszét vesztve. Viszont ezzel a kis akciójával már Jungkookot is megállíthatatlanná tette. Az omega ruhája darobokra tépve végezte a parkettán, aztán az alfa is teljesen levetkőzött.
Az egyik kezét a már így is nedvességtől tocsogó V bejáratához vezett, majd az egyik ujját belécsúsztatta. Már az is hangos nyögéseket váltott ki a fiatalabból, aki az ujjait Jungook tarkóján összekulcsolva húzta közelebb magához az alfát, hogy egy agresszív csókban váljanak eggyé.
A forró bőrük között egy miliméternyi helyet sem hagyva simultak egymáshoz, miközben V az alfa okozta gyönyörtől hátravetett fejjel vonaglott, ugyanis a sötéthajú hosszú ujjai megtalálták a gyönyörközpontját, így azt kényeztették. Jungkook a szabad kezével beletúrt az omega izzatságtól csatakos hajába, hogy a másik kobakját visszafeszítve jobban hozzáférjen annak fehér nyakához, amit hamarosan jelzésértékű, vörös szívásnyomok leptek el.
-Érezni akaralak...-morogta V eufórikus állapotba, természetesen a Láztól és az élvezetektől ködös elmével. Viszont Jungkooknak ez is elég volt: további kérdezősködés nélkük vágódott bele az kékszemű nedvtől síkos bejáratába, mire mindketten egy hatalmasat nyögtek. V omega létére gyorsan tágult, de még így is kellett pár perc, hogy megszokja az alfa méretét.
Már egyikük sem akart tovább várni, így szinte teljesen egyszerre kezdték a csípőjüket mozgatni, hogy Jungkook tagja mélyebbre merüljön a társában. Mindkettejük nyála patakokban folyt az élvezetektől, miközben az ajkaik egymást tépve találtak ismét egymásra.
-Vhhhhahhh...-nyögte Jungkook a legmélyebb hangján, amire az omega kicsit sem halk sóhajokkal felelt.
-Jimin...!-hunyta le a szemeit a kisebb farkas.-Érzem Jimint...
-Most csak én vagyok itt, édes.-állt meg az alfa, hogy a szavainak nagyobb nyomatékot adjon.-Rám koncentrálj!-V szófogadóan bólogatott és Jungkook őt magához szorítva folytatta a vad ringatózást.
Az omega erős levendula illata keveredett a társa füstölt tölgyével a nyögésekkel megtöltött hormonoktól túlfűtött levegőben. A sötéthajú szeme vörösen felizzott, ahogy birtokló mozdulatokkal belemarkolt a kisebb farkas amúgy is lüktető fenekébe, ami már olyan csúszós volt, mint egy jégpálya a rajta csörgedező nedvességtől. Magáénak akarta tudni V utolsó utáni porcikáját is. Mindenhol nyomát akarta hagyni az omega hovatartozásának, ezért kis harapásokkal és szívásnyomokkal állt neki tarkítani az amúgy unalmasan fehér bőrt, ami szinte tiszta festővászonként fogadta magába az újabb alkotásokat.
-Kié vagy?-zihálta Jungkook erősen levegő után kapkozva, amikor már érezte, hogy másodpercek vannak hátra. A piros íriszei újra és újra végigfutottak V felhevült testén, mintha az valami kiállítási szobor lenne.
-A tiéte...-de az omega nem tudta befejezni, mert az ajtó nagy robbajjal kivágódott, szinte a zsanérok elpattantak, majd egy béta viharzott be rajta. Tétovázás nélkül rántotta le az alfát Vről, így az előbbi fehérsége csak a kipirosodott kékszemű hasát találta telibe.
Jungkook fenyegetően morogni kezdett az újonnan érkezőre, hiszen nem épp elhanyagolható tevékenységben szakították meg, azonban Suga magát kihúzva nézett szembe a vezetője haragjával.
KAMU SEDANG MEMBACA
Alphas' omega | JiTaeKook ff. |🔞
Fiksi PenggemarSenkinek sem lehet 2 társa. Mindenki ezt hitte, de az eddig magányos omega, Taehyung úgy látszik a 2 rivális falka mindkét alfájával is kialakít kötődést... Természetesen, majd választania kell, hogy kivel marad, de a döntés messze nem olyan egys...