19. rész

522 36 4
                                    

-Ez viszonylag simán ment.-rogyott le a legközelebbi székre Jimin az arcát fáradtan a tenyerébe temetve. Minimum fél órán át állt az idős, tapasztalt farkasok bíráló tekintetének kereszttüzében, miközben úgy próbálta felvezetni JHope történetét, hogy ne legyen kifogásuk ellene. Aztán a Tanács nekiállt megvitatni a kérdést, ami ismét legalább 30 idegőrlő percet vett igénybe, mire arra jutottak, hogy küldjenek felderítőket, akik majd feltérképezik az új falka szándékait. Elvégre nem tőlük volt az elesett farkas, így nem is biztos, hogy a Fehér Holdtól akarnak valamit.-Csak az zavar, hogy én vagyok az Alfa, de olyan, mintha még mindig Apa lenne. Mármint fizikailag ő irányít, mert a Tanács szemében én csak egy kölyök vagyok látszólagos hatalommal a kezében.-túrta hátra a szemébe hulló szőke tincseket úgy, hogy az ujjai hossza elidőztek a puha szálak között. A megnyúzottság most még élesebben kimutatkozott az arcán: a szeme alatt elszíneződött karikák utaltak a kialvatlanságra, a bőr sápadt és fakó volt, az íriszei tompán csillogtak. Nem elég, hogy nem olyan régen lett vezető és ezzel a vállára többszörös súly nehezedett, mint azelőtt, de megérkezett Tae az életébe, vele pedig Jungkook, most pedig ez. Nem úgy nézett ki, hogy mostanában egyszer is fog nyugodtan aludni, főleg az utolsó álma után...

-Jimin-ssiiiii...-érkezett Jungkook hangja a hálószobából, mint egy lágy dallam, ami észrevétlenül belopja magát a füledbe, majd csábítgatva vonzz maga felé.-Itt várok rád...-erre Jimin felhagyott a koszos edények elmosogatásával és gyors léptekkel az ágyon szenvedő alfához sietett, aki egyébként nem viselt semmit. Se felül, se alul.

-Kook fél órája volt az utols...-be sem tudta fejezni a mondatot, mert a másik farkas máris berántotta maga mellé a takarók közé és egy szenvedélyes csókkal beléfojtotta a szavakat.

A sötét hajú Jimin ajkairól áttért a nyakára, majd az időközben fedetlenné tett feslőtestén egyre lejebb haladt a nyálas puszikkal, miközben a szőkét finoman a hátára fektette. Az ujjai egy feljebb vándoroltak a boxerba bújtatott combon, amíg el nem érkeztek azok találkozásához, ahol már kicsit sem volt nyugodt a hangulat.

-Akarlak, Jiminie!-nézett fel Jungkook a vörösen izzó íriszeivel Jimin sötétbarnáiba jelentősségteljesen.

-Nem tudok majd járni!-forgatta a szemét az alacsonyabb alfa, de az ellenkezése nem volt valós, hiszen a kipirosodott orcái és minden egyéb testrésze a vágyat közvetítette a másik férfinek.-Akkor neked kell mosogatnod.

-Valahogy megoldom.-vigyorodott el Jungkook, azzal az őt már olyannyira zavaró alsótól is megszabadította Jimint, aki a kezeivel a lepedőbe markolva készült fel a rá váró gyönyörre.-Akarsz, Jiminie?-simogatta a sötét hajzatos alfa a másik meztelen bőrét ott, ahol csak érte. Nem válogatott.

-Akarlak, csak csináld!-lökte a levegőbe a már izgalmi állapotban lévő csípőjét a szőkeség, mire Jungkook a bejáratához illesztette magát, aztán...

Aztán Jimin zihálva felébredt JHope házat megremegtető dörömbölésre, azonban az álom képei egy életre az agyába égtek. Akkor és most sem értette miért szórakozik az elméje ilyenekkel, amikor ő most már több ok miatt is utálja Jungkookot.

Az elkövetkező órákban a béta és az alfa együtt járták a falut, meg még Namjoon hozzájuk csapódott, hiszen alapjáraton ő volt a hármas utolsó tagja. A többi farkas először nem is hitte el, hogy a társaság valamennyi tagja különböző rangú, hiszen a vadállatok általában a saját 'kasztjukkal' alakítottak ki bensőségesebb viszonyt, ez viszont Jimin számára egyenlő lett volna az örökös magánnyal, mivel alfából minden falkában egy vérvonal volt.

Alphas' omega | JiTaeKook ff. |🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora