5. rész

490 48 0
                                    

  Nem is nézte, hogy merre megy csak vitte a lába a kis farkast egyre messzebb a falu közepétől. Az emberek egy pillanatra megálltak, amikor elhaladt mellettük és megbámulták az idegent, aki délelőtt az alfájukkal végigviharzott a településen, de utána, mintha csak délibáb lett volna folyatták a dolgukat. Észre sem vette, hogy a fatetejű viskók lassan megritkulnak, majd teljesen eltűnnek. "El fogsz tévedni" figyelmeztette az emberét V higgadt hangon, de ő is ugyanolyan zaklatott volt, mint Tae, viszont tudta: egyiküknek uralnia kell a helyzetet vagy teljesen elvesznek.
  -Nem állhatok meg-motyogta maga elé Taehyung elkeseredetten és folyatta az útját fel sem tekintve egészen, amíg egy oldalról érkező hang ki nem szakította a veszettül pörgő gondolatai közül.
  -Veszélyes ilyenkor omegáknak egyedül-amint a szavak tovaröppentek a levegőben egy vörösesbarnás bundájú farkas lépett ki az egyik fa törzsének takarásából. Erős izomzatú volt és robosztus, de Jungkookhoz vagy Duskhoz nem ért fel, hiszen ők alfak voltak, ez a farkas pedig egy béta, ahogy a zöld szemei elárulták.
  -Ugye nem akarsz bánatani-kezdett egyből hátrálni Tae és mar készült, hogy ezzel a farkassal is érezni fogja a Bevésődés, de ez azonban most elmaradt.
  -Nem, én nem-vette fel a vörös is az emberi alakját, ahol a haja ugyanúgy pirosas volt, mint az állata szőre.-Viszont a szagodat már távolról is érezni lehet olyan erős. Egyébként Jhope a Fehér Hold falkábol-nyújtott kezet udvarisan a még mindig kicsit félő omegának, aki kis gondolkodás után elfogadta a felé nyújtott mancsot.
  -Fehér Hold?-ráncolta a szemöldökét.-Az Jimin falkája.-kapcsolt tágranyílt szemekkel.
  -Van valaki veled?-eresztette el a füle mellett Taehyung mondatait Jhope, majd gyanakvóan körbe kezdett szaglászni a levegőben.
  -Nem tudom...Én nem hoztam senkit-kereste a szavakat halványan elvörösödve Tae. Azonban ebben a pillanatban egy újabb alak lépett ki a fák közül és 2 jelenlévőnek is elakadt a lélegzete.
  Yoongi, amikor meglátta a vöröshajút azonnal átadta az iranyítást Sugának, a farkasának, így zölddé vált íriszekkel toppant be a szituációba. A másik béta is hasonlóképpen nem jutott szóhoz, de mindeketten éreztek, hogy megtalálták a társukat.
  -Yoongi, te, hogy...?-kereste a szavakat megilletődötten Taehyung, miközben a tekintete villámként cikázott a farkasok között.
  -Azt hitted, hagyom Jungkook omegáját szabadon szaladgálni?-kérdezett vissza béta, de egy pillanatra sem nézett el a vörösről, aki ugyanolyan erdeklődően állta a vizslatást. Azonban az alfa emíltésére felvonta a szemöldökét.
  -Jungkook? A Vérvörös Halál a falkád?-a szavaibol áradt a távolságtartás és az enyhe idegességgel elegyedő gyűlölet, mire Suga akaratlanul is rosszul érezte magát. A később érkező béta egy aprót biccentett, de nem mondott semmit csak a társa reakcióját várta, aki ködös tekintettel meredt maga elé.
  -Akkor te gondolom a Fehér Holdbol jössz...-harapta be kínosan a száját Suga. A két falka úgy is lehet mondani ősellenségek voltak. Mindig is egymás közvetlen szomszédságában éltek, de a kapcsolatuk közel sem volt felhőtlen: mindkettő falka az egész területet akarta uralni, amiben a másik mindig megakadályozta. Megszokott volt, hogy néhány farkas behatolt a másikakhoz és harcba bocsájtkozott velük.
  Minden gyereknek az volt az álma, hogy ő lesz majd az, aki döntő győzelmet arat a másik falka fölött. De az erőviszonyok teljesen kiegyenlítettek voltak, senki nem tudta legyűrni a másikat.
  Egyéb, kisebb falka pedig nem akart beleavatkozni a harcba, hiszen mindenhol hallottak történeteket a Vérvörös Halál és a Fehér Hold híresen vérszomjas farkasairól, így féltettek a saját épségüket, valamint tartottak az esetlegesen bekövetkező bosszútól.
  A vöröshajú is biccentett egyet. Suga harcolt a belenevelt gyűlölettel és az azzal ellentétes társi érzelmekkel. Egyszerre akart a bétának ugrani és a karjaiban tartani azt.
  -Ti ismeritek egy..?-kezdte Tae félszegen, mert meg mindig nem értette mi történik a két farkas között.
  -Nem-mondta teljesen egyszerre Jhope es Suga, ami miatt újból egymásra kapták a tekintetüket egy újabbnszemezést kezdeményezve.
  -Tudunk beszélni kettesben?-kérdezte a vöröske. Suga magában többször is meggondolta mit fog válaszolni, mert beszélni szeretett volna a társával, hiszen a helyzetük több volt, mint bonyolult, de tudta, ha az omega sokáig egyedül császkál a senki földjén előbb-utóbb valaki más is meg fogja találni kevésbé barátságos szándékkal, amiért Jungkook őt ismerve valószínűleg élve megnyúzná barátság ide vagy oda.
  -Előbb vigyük vissza Taehyungot a falkához-jutott végül döntésre. Ott a saját házában biztos tudnak beszélni anélkül, hogy bárki is megzavarná őket. Így mind a 3 farkas Suga szavait követve elindult a Vérvörös Halál falka falujába.

Alphas' omega | JiTaeKook ff. |🔞Where stories live. Discover now