3. kapitola - Ellie

1.6K 45 0
                                    

Do toho klubu jsme se samozřejmě vyšvihli. Líčení, vlasy i oblečení muselo být top. A očividně jsme zabodovali, protože celý klub civěl naším směrem.

Byli jsme na tuhle pozornost zvyklí a dělala nám dobře. Především Vivi a Lola si to užívaly. Posadili jsme se ke stolu a chvíli se bavili. Pili jsme šampus a dohadovali se o všem možné, když Vivi na docela dlouho zmizela. Lola mě po chvíli upozornila, že se s někým zasekla na baru.

Jen jsem obrátila oči v sloup a nevěnovala tomu pozornost, dokud nás neodchytla Viv při cestě na toalety.

,,Holky, musíte mi pomoct."

Nechápavě jsme se ušklíbly a sledovaly její zoufalý výraz.

,,Já jsem tomu klukovi úplně podlehla. Šílím z něho. Chci ho a to strašně moc." kývla bradou k neznámému na baru.

Lola se začala smát.

,,Zbláznila ses? Znáš pravidla Sex Machines. Kluci tě pošlou do háje." pokrčila Lola nechápavě rameny.

,,Chci si ho doma rozbalit jako bonbónek, holky." žadonila jako by čekala na náš souhlas.

,,Kdyby to záviselo jen na mě, tak si s ním klidně jdi." dodala jsem, přičemž mě Lola zpražila pohledem.

,,Jestli s ním chce Viv jít, tak by se musely změnit pravidla. Jsme tři a můžeme to jako většina změnit. Jedna noc a pravidla neplatí." pousmála se Lola.

,,Jako že dnes bychom mohli jít s kýmkoliv mimo naší partu?" zaculila se Viv.

Z toho jsem nadšená upřímně nebyla. Nehodlala jsem Sinclaira nahánět u nějakých holek na koleji.

,,Tím pádem by pak neměla naše parta smysl. Promiň, ale pokud si s ním chceš jít zapíchat, tak jdi. Budu dělat, že to nevím. Protože pokud se tohle pravidlo změní jednou, bude se měnit pořád a já o Sinclaira nechci přijít." řekla jsem narovinu.

,,Jo. Ellie má pravdu, Viv. Jestli ho chceš, tak by musel být součástí party." culila se Lola.

,,A to by šlo." zamyslela se nadšeně Vivi.

,,Jak mu chceš vysvětlit, co jsme za partu? Garantuju ti, že uteče, sotva se o tom zmíníš."

Holky věděly, že mám pravdu. Každého by vyděsilo, sotva by vyslovila první pravidlo naší party Sex Machines.

Viv se tvářila zklamaně, ale nakonec jsme došly k závěru, že bychom to mohly zkusit pomalu.

,,Postavíte se za můj návrh, aby popřípadě byl součástí naší party?" těkala Viv očima mezi námi.

,,Pojď nám ho nejdřív ukázat a pak se o tom pobavíme." zamrkala Lola na Viv a šly jsme za ním na bar.

Byl vysoký, štíhlý a kus. Nedala jsem to na sobě znát, ale měl neuvěřitelné charisma a čím víc jsem ho zkoumala, tím víc se mi líbil. Měl oči jen pro Vivi, ale bylo mi to jedno. Beztak jsem měla svoje pravidla ve skupině, že jediný chlap, se kterým se vyspím bude Sinclair.

Když po chvíli přišli kluci, hleděli na něho dost nevraživě. Chudák kluk netušil, do čeho se právě namočil.

Chtěla jsem ho varovat, ale neměla jsem příležitost ho odchytnout nebo s ním být sama. Holky ho seznámily s klukama, kteří nechápali, proč to Viv dělala.

Nemohlo dojít ani k polibku, aniž by to parta neodsouhlasila. Ačkoliv měla Vivi pomalu ruce v jeho rozkroku, Sinclair ji okřikoval, aby respektovala pravidla. Vzápětí se pohádali hned u baru, Viv naštvaně odešla a Lola běžela za ní.

Konečně jsem měla možnost být na baru chvíli s naší obětí sama. S vážným výrazem jsem ho hypnotizovala, dokud na mě nechápavě vrtěl hlavou.

,,Ty vůbec nevíš, do čeho ses namočil. Jestli ti můžu poradit, tak utíkej tak rychle, co ti nohy stačí."

,,Proč? Viv se mi líbí."

,,Za ty potíže ti ta holka nestojí, ale je to na tobě."

,,Copak je zadaná?"

Musela jsem se smát. Sex Machines bylo to nejujetější, co mě v životě potkalo a tenhle chudák buď vezme nohy na ramena a bude se nám vyhýbat jako upír česneku a nebo bude nadšený.

,,Záleží na tvém charakteru. Jestli přistoupíš na určité podmínky, Viv bude i tvoje holka."

Musela jsem se smát. Nechápavě hleděl, jak odcházím a nechávám ho v záplavě otázek.

,,Co to Viv napadlo?" zastavil mě Aaron u vchodu.

,,Chce, aby byl součástí party."

,,Přeskočilo jí?" ušklíbl se.

,,Třeba se zamilovala." pokrčila jsem rameny.

,,Viv? Není takový typ, Ellie. Necháváme se ovládnout chtíčem, ale ne city. Máme se vzájemně rádi, respektujeme se, ale nemilujeme se."

Přesně tyhle kecy mi před pár lety zlomily srdce. Od Sinclaira nikdy neuslyším, že mě miluje. Nedokázala jsem si představit, jak to hodlal hlídat až budeme mít věk na děti a na manželství. Uděláme si děti mezi sebou? Už tohle bylo dost zvrhlé. Klukům to takhle vyhovovalo, protože měli sex kdykoliv chtěli. Nebylo to jako u běžného vztahu, že prostě holka nechtěla nebo nemohla a kluk měl smůlu.

V Sex Machines bylo povoleno spát s kýmkoliv kdo chtěl. Já tu trpěla. Byla jsem součástí téhle zvrácené hry jen kvůli Sinclairovi. Tolik let jsem čekala, kdy ho to přejde a rozhodne se pro monogamní život po mém boku, ale občas mi spíš přišlo, že mu víc vyhovovala Viv.

Pokud bych měla totiž počítat kdo s kým nejvíc píchal, pak to byla Viv a Sinclair. Lola byla spíš na holky, ale Aaron prý uměl dobře orální sex.

Občas mi z nich bylo zle. Sledovat, jak se po sobě plazili a líbali. Celé tělo se mi v ten okamžik třáslo a pocity se ve mně mísily. Na jednu stranu jsem cítila malé vzrušení, že hledím v přímém kontaktu na dvojici, co si to právě rozdává, ale na druhou stranu jsem si uvědomila, kdo ta dvojice je a co pro mě ten kluk znamenal.

Někde v koutku srdce jsem doufala, že se Viv do toho kluka zamiluje a opustí tuhle propast, která by se pak mohla kompletně rozpadnout. A přesně to jsem chtěla. Ten okamžik jsem si nepřála nic jiného, než aby se Vivi do toho kluka až po uši zbláznila. Možná by to všechno změnilo, ale všechno záviselo na Samovi. Bude ochotný do toho jít?

PartaKde žijí příběhy. Začni objevovat