5. kapitola - Ellie

1.5K 48 0
                                    

Toho kluka mi bylo líto. Viděla jsem mu na očích, že on mezi nás nepatřil asi jako já. Viv se na něho usmívala a snažila se ho uklidnit, zatímco on vstřebával naše pravidla jako bychom byli vyšinutí magoři.

,,Pravidlo číslo dvě zní, žádný sex, líbání ani mazlení s nikým mimo partu." pokračoval Aaron.

,,Další pravidlo je, že pokud bude někdo z party nebo ty sám chtít mít sex, tak jsme tu jeden pro druhého. Vše probíhá formou her. Bude se ti to líbit." zakřenila se Lola s další podmínkou a pak se ostatní otočili na mě, abych dodala další pravidlo.

,,Nemusíš spát vyloženě se všemi z party, ale minimum jsou dvě osoby. Nemusíš je zvolit hned. Když budeš chtít, je to na tobě a tom druhém."

,,Pronajali jsme si byt, kde se budeme scházet. Součástí téhle dohody je občasná účast na jedné otevřené párty, kde se tomu říká orgie. Je to jediné povolené místo, kde se můžeme kdokoliv z nás vyspat anonymně s někým mimo naši partu."

Sam na nás zíral dost zhnuseně a já se ani nedivila. Myslel si svoje a nebylo to zrovna pěkné.

,,Vzájemně si nelžeme a říkáme si pravdu ať už se jedná o cokoliv."

,,Jsou nějaké tresty za porušení pravidel?" zeptal se.

,,Záleží, jak závažné to porušení je."

,,Většinou se hlasuje a pak je dotyčný vyloučen na určitou dobu nebo trvale."

Všichni se podívali na mě, protože jsem za celou dobu porušila pravidla několikrát jen já. Načež se upravila pravidla, abych je pak nemusela pořád porušovat.

Jednalo se o účast na orgiích. Odmítla jsem mít styk s někým cizím a stejně tak jsem odmítla sex s Aaronem.

Sam jistě pochopil, že jsem ten největší porušovatel já. Jen jsem pokrčila rameny a nekomentovala to kromě pár upřesnění k pravidlům.

,,Stejně tak i ty si můžeš na začátku stanovit nějaká pravidla, která požaduješ po ostatních. Například, když říkáš, že jsi heterouš, pak nechceš, aby se tě dotýkali kluci."

Aby ho Viv úplně neodradila, popošla k němu a pověsila se na něho jako liána.

,,Tak co, fešáku, souhlasíš?"

Neměla jsem tušení, co se mu odehrávalo v hlavě, ale kromě Viv civěl i na Lolu, která se na něho nalepila z druhé strany a dokonce i já jsem si zasloužila jeho pohled.

,,A když budu chtít odejít sám?"

Aaron se mu vysmál. Jako by to pro něho byl spíš přínos a on měl být nadšený z členství.

Kývnul, což Viv nadchlo natolik, že mu hned vrazila jazyk téměř do krku. Z donucení jí polibek opětoval, ale z neznámého důvodu jsem tušila, že ten kluk brzy uteče.

,,A ještě jedna věc." sesedl Aaron z lavičky. ,,Nikomu o nás neříkej. Víme to jen my a neexistuje, že by se k nám přidávali další."

Aaronův pohled téměř zabíjel. Všem bylo vlastně jedno, že máme dalšího člena kromě Aarona. Ten to nesl těžce.

,,Sehnala jsem ten byt." zvedla Lola kroužek s klíčky, který měla zavěšený na ukazováčku.

,,Je to někde poblíž?" zajímal se Sinclair.

,,Je to obří byt s několika ložnicemi." zakřenila se Lola a líbla Sinclaira na tvář.

Ještě to tu chybělo. Byt, kde se budeme scházet a dovádět. Nedovedla jsem si představit, co poví Sam na všechny ty úchylnosti, které se ještě nedozvěděl. Bylo totiž ještě tolik pravidel a blbostí, co se mezi námi děly, že by to mohl vydat Playboy jako samostatný časopis.

,,Co když na ten byt nebude zas tolik času kvůli škole? Čeká nás dost seminárních prací a přednášek." napadlo mě, když jsme se posadili se Sinclairem a Lolou do auta, abychom se podívali na ten byt.

,,Hodina denně se snad vždycky najde. A můžeme se tam učit společně." obhajoval to Sinclair.

Radši jsem dala nahlas jednu z písniček v rádiu, abych se k tomu nemusela vyjadřovat. Lolu napadlo něco nového a tak se o tom se Sinclairem bavili. Bylo mi to vlastně jedno.

Naivně jsem si myslela, že se to tady změní a bude se ke mně Sinclair chovat jinak. Doufala jsem, že přestane upřednostňovat Viv. Hlavně teď, když si do party přibrala Sama.

Byt byl moderní a prostorný. Lola byla nadšená. Vešli jsme obrovskými skleněnými dveřmi do lodžie, kde na nás čekala vířivka. Ta zase nadchla mě. Opřela jsem se o hranu vany a culila se na Sinclaira.

,,Co si představuješ?" popošel ke mně a vlepil mi pusu.

,,Co kdybychom ji někdy spolu vyzkoušeli. Jako jen my dva."

Prudce si mě otočil k sobě zády a stiskl jedno prso.

,,To mě rajcuje. Myslím, že bychom měli byt zkolaudovat hned." zavrčel mi do ucha.

,,Jsme tu s Lolou. Necháme to na jindy."

,,Copak chceš Lolu vynechat? Aby na nás čekala v autě?" pobaveně se ušklíbl, přičemž mě veškerá chuť na cokoliv přešla.

,,Víš co, radši v autě počkám já." obešla jsem ho a dala mu výrazem najevo, že mě naštval.

Vůbec si to neuvědomil. Prostě chtěl jen vypustit páru a Lola tam byla. Posadila jsem se sama do jeho auta a utřela si slzy. Ruce se mi třásly a chtěla jsem křičet.

Lola se Sinclairem se vrátili vysmátí asi po půl hodině. Mezitím jsem se uklidnila a tvářila se jako by mi to nevadilo.

,,Stalo se něco?" naklonil se ke mně Sinclair a voněl dámským parfémem.

Bylo mi zle. Jediné, co jsem si vysloužila, byl malý polibek pod ucho.

,,Zajdu si ještě teď odpoledne do fitka."

,,My se zatím s ostatními zabydlíme a necháme udělat každému kopii klíčů."

Vlastně mě to ani moc nezajímalo. Potřebovala jsem vybít energii jinak, než si Sinclair představoval.

PartaKde žijí příběhy. Začni objevovat