,,Kde je náš kovboj?" zajímal se Sinclair, když jsem se vrátila z koupelny.
,,Ještě spí. Asi ho to vyčerpalo." bavila se Viv.
Mlčela jsem. Věděla jsem, že už byl pryč. Měla jsem z něho divný pocit. Jako by do toho šel kvůli Viv a nakonec si to představoval jinak. Byli jsme si vlastně dost podobní.
Viv ho brala jen jako dalšího do sbírky. Vůbec jí nezajímalo, že se o ní ten kluk zajímá a chtěl by ji třeba vzít do kina nebo na kafe. Ona ho brala jen jako sexuální stroj, který ji udělá dobře, když si řekne. Jenže ne každý takhle fungoval.
Aaron si stěžoval na bolesti hlavy a Lola na to pustila nahlas nějakou pecku. Sinclair něco soukromě řešil s Viv, takže jsem měla chuť udělat to samé, co Sam. Zmizet.
Popadla jsem tedy svetřík a aniž by si toho kdokoliv všiml, odešla jsem. Od bytu ke koleji to bylo pár desítek minut pešky, ale mně to nevadilo. Potřebovala jsem se trochu provětrat a usadit svoje myšlenky.
Bylo to už tolik let, co jsem na Sinclaira čekala a pořád se mi zdálo, jako bych ho nezajímala. Už jsem si ani nepamatovala, kdy jsem se od srdce zasmála. Kdy jsem byla opravdu šťastná.
Ani na koleji jsem neměla pokoj. Sotva po hodině se vrátily holky a začaly si povídat o Samovi.
,,Co na něho vůbec říkáte?" zajímala se Viv.
,,Já ho žeru. Má nádherný oči."
,,Jo. Je takový trochu uťápnutý, ale to napravíme."
,,Jak píchá?"
S nádechem jsem se zvedla z postele a podívala se na Lolu, zda myslela svoji otázku vážně.
,,Co?"
,,Co je to za debilní otázku?" nechápala jsem.
,,Máš pravdu. Na rozdíl od tebe si ho vyzkouším sama." pozvedla obočí a culila se jako bych snad prohrála milion.
,,Upřímně mezi námi? Sinclair a já jsme třeba sehraní víc. Aaron to zase umí bezkonkurenčně s jazykem."
,,Souhlasím." přidala se i Lola a mně se udělalo zle.
Popadla jsem tedy sluchátka a dělala, že se učím. Nechtěla jsem už slyšet ani slovo o tom, kdo jak píchal. Jen jsem občas vrhla pohled na usmívající se Viv a Lolu ve spodním prádle.
,,Je sobota, to se hodláš učit?" sundala mi Lola sluchátka.
,,Jen jsem se na to trochu podívala."
,,Jde se na párty!" hodila po mně nějaké krajkové sexy šaty.
Neměla jsem na to moc pomyšlení, ale nakonec jsem nechtěla nechat Sinclaira na pospas Viv. Ta se na něho přilepila totiž sotva jsme se sešli v parku před kolejí. Znuděně jsem seděla na opěradle lavičky a hleděla na přicházejícího Sama. Lola se rozzářila a podotkla něco o tom, že dneska ho vyzkouší ona.
Chtěla jsem křičet a měla chuť popadnout Viv za ty dlouhé černé vlasy a vymáchat ji v blátě pod lavičkou, které jsem hypnotizovala.
,,Kampak jsi nám zmizel, cukrouši?" pověsila se Samovi Lola na krk.
Dělala jsem, že je nevnímám. Nikdo z nich mě nezajímal. Sinclairův smích, když ho Viv provokovala a štípala do zadku mě ubíjel. Aaron nejspíš jediný tušil, co mě drásalo, ale nestaral se o mě.
Došli jsme do nedalekého klubu, kde se i konala ta první seznamovací párty. Několik známých tváří z koleje se tu objevilo a nezajímalo nikoho nic jiného než naše parta. Jako první jsme šly my holky. Cítila jsem ty pohledy, ale nejspíš jsem ten večer působila jako nafoukaná kráva. K úsměvu by mě nedonutil ani Mr Bean.
Odhodila jsem kabát přes židli a rovnou se dala na bar, abych si objednala něco ostřejšího.
,,Ty jsi Ellie, že jo?" promluvil na mě nějaký kudrnáč.
,,A co?" podívala jsem se na něho, zatímco on se usmíval.
,,Jsem Jasper. Spolubydlící Sama." podal mi ruku, kterou jsem ze slušnosti přijala.
,,Těší mě."
,,Nemáme spolu žádný předmět ani přednášku. To je škoda. Můžu tě pozvat na drink?"
,,Jsi hodný, ale nějak nemám náladu."
,,Co může trápit tak krásnou holku?" přidal se druhý, který s Jasperem seděl na baru.
,,Jste milí, ale dneska nebudu dobrý společník."
Popadla jsem dvojitou whisku a kopla ji do sebe.
,,Kdybys chtěla, můžeš si z nás udělat zpovědnici." usmál se Jasper.
,,Dáš jí pokoj!" okřikl kluky Sam a začali se smát.
,,Hleď si té svojí dominy a nech nás hladit Ellie jejím medovým hláskem." vrátil mu Jasper úder až jsem se zarazila.
Sam vyprávěl klukům o Viv? A mluvil o ní jako o domině? Byla jsem v šoku.
,,Ellie není k mání, pánové." našpulil Sam rty.
,,Řekl kdo?" ozvala jsem se a naše pohledy se Samem se střetly. ,,Není zakázané se s někým bavit na baru. Třeba to donutí Sinclaira žárlit." upřesnila jsem.
Lola měla pravdu. Sam měl hluboké a nádherné oči.
,,To je konečně slovo chlapa." objal mě Jasper okolo ramen.
,,Víš, třeba tady Troy má na ženský takovou smůlu, že kdyby z nebe padaly kurvy, tak na něho spadne lesba." poplácal Jasper kámoše po zádech a já se začala trochu smát.
,,Protože si myslí, že jsem úchyl, ale já nejsem. Když vidím holku v plavkách, koukám se jí na ta zakrytá místa." hájil se Troy.
,,Ty máš přítele, Ellie?" podíval se na mě Jasper.
Otočila jsem hlavu ke stolu kde byli ostatní z party. Viv právě cpala svůj výstřih Sinclairovi do obličeje a strkala se s Aaronem o jeho mikinu.
,,Ne, oficiálně jsem nezadaná." mávla jsem na barmana, aby mi přinesl ještě jednoho panáka.
ČTEŠ
Parta
RomanceBýt součástí téhle party znamenalo mnohem víc než jen přátelství. Šlo o dodržování pravidel... Dost zvrácených pravidel.