První odpočívadlo a Ellie potřebovala zastavit.
,,Je ti špatně?"
,,Ne."
Sundala si baleríny a skočila na zadní sedačky.
,,Tak co se děje?"
Ellie se ke mně naklonila, zahryzla se mi do ucha a vůbec jsem nečekal, že to takhle skončí.
,,Už jsi měl někdy sex v autě?"
,,To myslíš vážně?"
,,Neříkej mi, že si nechceš zadělat sedačky, to mi Sinclair opakoval dokola." obrátila oči v sloup.
,,Seru na sedačky."
Zalezl jsem si tedy k ní a ona už ze mě rvala tričko. Oba jsme se tomu smáli.
,,Teda ty ses mi rozjela." hltal jsem její hrudník očima, sotva jsem z ní stáhl tílko.
,,Teprve to ještě rozjedeme." přisála se mi divoce na rty a mezitím mě dráždila přes oblečení posazená obkročmo na mně.
,,A to jsem si myslel, že jsi taková nevinná romantická duše."
,,Ale nebylo řečeno, jak často to budu chtít."
Byl jsem příjemně překvapený, když po mně tak dychtivě toužila.
,,Řekni mi, co bys chtěla?" pošeptal jsem jí.
,,Jen takovou vášnivou rychlovku." zahryzla se do rtu a bylo to zatraceně sexy.
Nikdy jsem nepřemýšlel nad tím, jak je vlastně prostor na zadních sedačkách omezený. Není kam dát pořádně noha a strop zase tak moc vysoký taky nebyl, aby si Ellie neomlátila čelo. Oba jsme se tomu spíš smáli. Už jen vysvléknout se z džín byl nadlidský výkon v takovém prostoru.
I tak jsme si však jeden druhého užili, a i když jsme v noci vlastně moc nespali, klidně bych po cestě zastavil ještě několikrát, abych si místo rádia poslech její vzdechy.
Část cesty mě držela za ruku, část cesty mě dráždila přes kalhoty až jsem téměř před kolejí nemohl vystoupit z auta.
,,Co jim řekneš?"
,,Že jsi mě vysadil u našich."
,,Kdy tě uvidím?"
,,Ráno na přednášce. Musíme zapracovat na té seminárce."
Jen s mávnutím a úsměvem odešla pryč. Držel jsem se, abych jí nevlepil aspoň pusu na rozloučenou, ale měla pravdu. Sinclair byl už tak dost vyšinutý, tak proč ho ještě provokovat. Museli jsme na to pomalu.
Zavřel jsem za sebou dveře pokoje a už se na mě vrhli kluci.
,,Teda kámo, ty si dobře zahráváš s ohněm. Sinclair byl úplně bez sebe. Tipuju, že kvůli tomu celý dva dny nezasunul, jak byl nervní." smál se Jasper.
,,Jo psal mi nějaký vyšinutý textovky."
,,A co Ellie?" šibalsky se zakřenil Troy.
,,Co s ní?" začal jsem se culit.
,,Já jsem to věděl. Ty kaňoure!" sevřel mě paží okolo krku a táhl mě k zemi.
,,A taky tě u toho zbičovala?" smál se Jasper a Troy mě pustil.
,,Ne. Naopak." začal jsem se usmívat.
,,Ty kámo, ty seš do ní udělanej."
,,Možná."
Šel jsem spát asi v osm, protože jsem to musel dohnat. Ještě jsme si s Ellie vyměnili pár SMS a nemohl se dočkat rána.
Bohužel kvůli ostatním jsme se střetli až před učebnou. Měl jsem trochu vítr ze Sinclaira, který přišel s ní a ostatními. Díval se mým směrem, ale já radši zůstal stát na místě.
,,Tak jak je mámě?"
Chtěl jsem mu říct, co je mu do toho a poslat ho někam i s těmi jeho výhružnými zprávami, ale nakonec jsem odlepil znuděný pohled od telefonu a něco si vymyslel.
,,Ještě večer ji pustili domů. Byl jsem s ní do druhého dne a o víkendu jsem jí slíbil, že přijedu zase."
,,Tak to je fajn. Hele promiň za tu SMSku. Ellie mi vysvětlila, že jsi ji vzal k rodičům."
Jen jsem přikývl. Nechtěl jsem se do toho zamotat, protože jsme se s Ellie úplně na detailech nedomlouvali.
Lola mě jen naštvaně obešla, což mi nějak nevadilo, horší však bylo, že mě na poslední chvíli čapla za ruku a vedla kamsi za roh. Čekal jsem trochu, že mi poví něco k tomu odjezdu a co Sinclair, ale ona mě přitiskla ke zdi a štěstí bylo, že nebyla tak vysoká, aby mi dosáhla k obličeji.
,,Slaďouši, co děláš odpoledne? Co si zajít do bytu? Jen my dva." zatvářila se svůdně a zatímco jednou rukou mi tlačila do hrudníku, druhou si natáčela vlasy na prst.
,,Nezlob se, ale po tom, co se stalo s mámou, teď na něco takového nemám náladu."
,,Ty chceš Ellie, že jo?"
,,Hele to s tebou nemá nic společného."
,,Ellie ti nedá. Aaron to zkoušel několik let. Ona má zatmění kvůli Sinclairovi."
Položil jsem jí ruce na ramena a něžně odstrčil.
,,Díky za starost, Lolo, vážím si tvé péče." zamrkal jsem na ní a obešel.
Posadil jsem se do učebny, kde už seděla Ellie. Tak trochu nervózně si mě prohlédla a bylo mi jasné, co si myslela.
,,Vypadám jako někdo, kdo se udělá za minutu a půl?"
,,Jak víš, co mě napadlo?" začala se usmívat.
ČTEŠ
Parta
RomanceBýt součástí téhle party znamenalo mnohem víc než jen přátelství. Šlo o dodržování pravidel... Dost zvrácených pravidel.