Bylo to nečekané, ale nakonec se to dost rozjelo docela příjemným směrem. Lhal bych, kdyby tvrdil, že mě Viv nezklamala tím, že se líbala s druhým a pak měla v hubě péro dalšího. Chvílemi se mi chtělo odejít. Přesně tak jsem to cítil i z Ellie.
Stála mimo nás, jako by k nim ani nepatřila. Její oči trpěly. Měl jsem jasno, že to trápení pocházelo od Sinclaira. Opřela se o stůl a civěla na výhled. Ruce si založila na hrudi, aby zakryla nahá prsa a nebyl bych chlap, kdybych nesjel celé její tělo. Měla spodní díl plavek, ale měla pěknou postavu. Rozhodně měla největší prsa z holek.
Vlastně všechny tři holky byly kočky. Lola se mi líbila nejmíň, protože bez líčidel byla nezajímavá.
Nasadil jsem si plavky a vydal se za Ellie. Ne že bych jí chtěl přefiknout, protože dle jejího výrazu tohle ani nechtěla.
,,Taky nejsi milovník koksu?" opřel jsem se o zábradlí a promluvil na ní.
,,Všechno, co je tady nesnáším." dodala trochu opile.
,,I ty lidi?"
,,Ty povrchní, sexuchtivý šílence?" pousmála se a napila se z lahve.
,,Dáš mi napít?"
Popošla ke mně, držela si paží hrudník a podala mi lahev.
,,Jak se ti to líbí?"
,,Já ani nevím. Ty se neúčastníš?" napil jsem se.
Opřela se bokem o zábradlí a podívala se mi opile do očí.
,,To jsou ty podmínky, které jsem nedodržela. Odmítla jsem píchat s Aaronem."
Začal jsem se smát.
,,Proč?"
,,Není to můj typ a nevzrušuje mě tak, jak by měl."
,,No a co říkáš na mě?" zakřenil jsem se.
,,Hej kovboji, zařaď zpátečku, Ellie ti nedá." vysmál se mi Sinclair z vířivky, přičemž se Lola začala smát jako nějaká nána.
Oba jsme se podívali na dvojici ve vířivce, ale mě docela zajímalo, co chtěla Ellie odpovědět. Bohužel jsem z ní nic nedostal, protože mi vzala lahev s jantarovou tekutinou a vlezla k nim do vody.
,,Asi bych ti měl objasnit něco s Ellie." spustil Sinclair a v jeho tváři byl výsměch.
,,Už jsem mu to řekla. Nemusíš to papouškovat. Je to trapný." obrátila Ellie oči v sloup.
Lola se k ní posunula blíž, ale Ellie po ní hodila dost nevrlý pohled.
,,Nechceš jít za mnou, cukrouši?" ozvala se Lola a dívala se na mě.
Upřímně jsem na Lolu náladu neměl a od toho okamžiku jsem věděl, že se Sinclairem kámoši nebudeme. To už mi víc seděl i Aaron, který právě brousil Viv.
Zbytek večera se spíš jen pilo, bavili jsme se a občas se někdo s někým líbal nebo mazlil. Bylo to jiné a svým způsobem se mi to líbilo, pokud jsem se mohl jen dívat. Přesně, jak říkala Ellie, Lola nebyla můj typ a nevzrušovala mě tak, jak měla.
Kdybych tedy měl určit druhou osobu, se kterou se vyspím, byla by to Ellie, jenže ta měla dané jakési podmínky. Měl jsem jasno v tom, že je v téhle partě kvůli tomu debilnímu Sinclairovi, co jí ubližuje sotva promluví.
Vlastně jsem ji neznal, ale bylo mi jí líto. Chtěl jsem jí pomoct, kdyby bylo jak.
,,Co kdybychom se vypařili?" navrhla mi Viv, když jsme poskakovali na hlasitou hudbu.
Neměl jsem moc energie na další kolo, ale byla to Viv, takže jsem položil lahev piva na stůl a cupital za ní jako pejsek.
Sotva dovřela dveře, přilepila se mi na rty a zuřivě stiskla můj rozkrok v dlani až jsem zakňoural. S ní jsem si připadal jako idiot. Přesněji řečeno jako panic, co si objednal děvku. Usadila si mě na postel a celá nahá se mi obkročmo posadila na klín. Očima jsem mapoval její tělo, když mi zajela prsty do vlasů a zatahala.
,,Vojeď mě, Same. Pořádně! Zezadu, zepředu!"
Dokořán jsem otevřel oči, abych se ujistil, že to myslela vážně.
,,Na co zíráš?" zpražila mě.
,,Jen na to, jak jsi krásná."
Usmála se a vzala moji ruku, aby si ji nasměrovala do klína. Hleděl jsem na ní, jak na mě dychtivě a nedočkavě nasedla. Všechno opět vzala do svých rukou. Nestíhal jsem ji. Položil jsem ji ruku na boky, ale ona je ze sebe sundala. Chtěl jsem se dotknout jejích prsou a ona mi je přišpendlila k matraci. Všechno bylo špatně.
,,Chci se tě dotknout? Nech mě..." přikryla mi ústa prsty a můj požadavek spláchla jako toaleťák v hajzlu.
Nedokázal jsem se ani uvolnit a natož udělat, když se takhle chovala. Byl jsem zklamaný. Oba jsme si nejspíš představovali jiný styl. Jí se to očividně líbilo, ale já jsem snad i na okamžik litoval, že jsem si sem nevzal Lolu.
Usnul jsem ani nevím jak, když mě ráno probudily hlasy. V ložnici jsem byl sám. Vzal jsem si na sebe jen bermudy a rozespale vyhledal na chodbě koupelnu.
Vlastně jsem se s nikým z nich zrovna vidět nepotřeboval. Chtělo se mi odejít a vstřebat to všechno. Otevřel jsem dveře a narazil na Ellie. Mile se na mě usmála a chtěla promluvit, když jsem zvedl ukazováček ke rtům, aby nic neříkala a ohlédl jsem se na obě strany chodby.
,,Sehnala bys mi někde triko? Musím zmizet."
Jen přikývla a odešla ke kuchyni. Vzápětí se vrátila i s mým tričkem.
,,Díky."
ČTEŠ
Parta
RomanceBýt součástí téhle party znamenalo mnohem víc než jen přátelství. Šlo o dodržování pravidel... Dost zvrácených pravidel.