Altın Yolda

2.3K 67 2
                                    

Ben heyecanla has odaya gidiyordum. Karşıdan bir hatun geliyordu.
"Gülsüm şehzademizin odasından mı geliyor bu hatun?"
"Evet Gülbahar hatun, Gülşah şehzadenin yeni gözdesi" dedi korkuyla Gülsüm'e çok sert baktım.
"Siz daha güzelsiniz" dedi Gülsüm ona daha sert baktım.
"Rakibini küçümsemeyeceksin Gülsüm"
"Lakin o senin rakibin olamaz Gülbahar hatun, sen gebesin belki şehzade doğurup Sultan olacaksın"
Tam yanımdan geçiyordu, "ismin ne hatun?"
"Gülşah" dedi somurtarak. "Bende Gülbahar şehzadenin gözdesiyim"
Gereksiz yere söylemiştim biliyorum der gibi baktı ve altın yolda salına salına yürüdü. Kapıdaki ağalar şehzadenin hamamda olduğunu söylediler. Odasında bekledim onu beni görünce çok mutlu oldu ama az evvel Gülşah yanından çıkmıştı ben soğuktum buyüzden. Masanın üzerindeki yakut kolyeyi aldı " Gül yüzlüme hediyem "
"Beni hediyenizle Mesut ettiniz şehzadem" kolyeyi boynuma taktı saçlarımı kokladı sonra kaftanını giyinip ayrıldı has odadan lalası ile işleri varmış. Ben biraz durdum has odanın terasında Sitti hatun kendi terasından beni gördü. Çok sinirlendi ama bozuntuya vermedi. "Iyiki terasa çıktım da gördü beni" çıktım has odadan kendi daireme döndüm. Kolyemi farketmeyen kalmamıştı çok gösterişliydi..

Fatih'in Gül YüzlüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin