Gözlerimi Onunla Açtım

3.6K 105 4
                                    

Gözlerimi Hekimhanede açtım yanı başımda şehzade Mehmet, Hüma Sultan ve Erhondu Sultan vardı. Heyecandan tekrar bayılmamak için çok direndim. Hekim kadın bir şeyimin olmadığını söyledi. Şehzade Mehmet gözlerini gözlerimden almıyordu.
"Adın nedir hatun?" dedi kısık sesle,
"Kornelya larinda, şehzadem" dedim çok zor dedim heyecandan dilim tutulmuştu sanki. Erhondu Sultan ve ardından Hüma Sultan hekimhaneden çıktılar. Şehzade mehmetle yalnızdım bana öyle güzel bakıyordu ki aşık olmamak mümkün değildi,
"Yeşil gözlerin ne güzel ahu dilber, Gül yüzün beni neşelendirdi ismin Gülbahar olsun" dedi.
"Şehzadem, beni.." dedim duymamıştı bile odadan çıkıp gitti bende biraz toparlanınca hareme döndüm. Ardından hüma Sultan beni çağırdı dairesine, gittim :
"Kornelya hatun gel otur şuraya"
"Buyrun sultanım"
"Şehzademe bakışlarını farkettim, çok güzel hatunsun, akıllı ve Zeki birine benziyorsun" Hüma Sultan bunları söylerken ben kendimden geçmiştim lafın nereye geleceğini merak ediyordum "bu gece halvete gideceksin söyle gülnuş kalfaya seni bir güzel hazırlasınlar şehzademize senin gibi güzel ve akıllı hatun gerek lakin dikkat et, yükseldikçe düşmanın çoğalır."
Ben Hüma Sultan'ın dediklerini duymuyordum bile hemen hazırlanmaya başladım önce hamama gidip bir güzel temizlendim ardından beyaz çok ince ipek kumaştan bir elbise giydim saçlarımı iki inci ile tutturdum ve gülnuş kalfanın getirdiği menekşe kokusunu sürdüm, bu gece şehzadeye kavuşacaktım Gülsüm hazırlanmamda çok yardım etti hazırlanırken kahkahalar gülüşler eksik olmuyordu.
"Gülsüm sence Mehmet bana aşık olur mu?"
"Olmuş işte kornelya o sana Gülbahar ismini vermiş sana çoktan gönlünü kaptırmış emin ol annesinden de o seni istemiştir"
Heyecandan ölmek üzereydim ya Gülsüm'ün söyledikleri gerçekse gerçekten beni istediyse ya!
Hazırlıklar tamam sayılırdı, zaten günde batmıştı çoktan. Saçlarım belime kadar simsiyah ve dalgalıydı gözlerimin yeşili bir tek renkliydi elbisem bembeyazdı aynadan kendime baktım uzunca tıpkı melekler gibiydim. Ben artık Gülbahar'dım..

Fatih'in Gül YüzlüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin