Jisung ve Taehyun bu hafta izinliydi. Jisung, Junwoo'ya kreş bakmaya gitmişti. İnternetten araştırdığına göre güzel bir kreş vardı. Oraya gidip konuşucaktı.
İkisi beraber gittiğinde Junwoo orayı sevmişti ve anlaşmışlardı. Jisung, Junwoo'yu alıp kafeye götürmüştü. Beraber Cheescake ve kahve sipariş etmişlerdi.
-Bebeğim bugün neler yapmak istersin?
-Sen bugün işe gitmeyecek misin?
-Hayır gitmeyeceğim.
-O zaman babamla birlikte lunapark'a gitmek istiyorum.
Jisung gülümseyerek yanağını sıkmıştı.
-Olur bebeğim gideriz.İkisi kafede otururken Seungmin, Hyunjin, Felix ve Jeongin aynı kafeye gelmişti. Başta birbirlerini fark etmediler ama Hyunjin fark etmişti.
-O Jisung mu?
Hepsi oraya dönmüştü.
-Minho Hyung dün onu gördüğünü söylemişti. Gerçekten geri mi geldi?
-Yanında ki çocuk kim?
-Jisung'un çocuğu mu?
-O bebeğini aldırmadı mı?Onlar akıllarında ki sorularla Jisung'a bakıyordu. Jisung ise oğluyla beraber gülüşüyordu. Bu soruların cevaplarını tek bir şekilde bulabilirlerdi. Onunla konuşmaları gerekiyordu.
Jisung ve Junwoo Cheescakelerini bitirdiğinde kalkmışlardı. Jisung Junwoo'nun elinden tuttup dışarı çıktığında ona meraklı gözlerle bakan 4 kişiyi beklemiyordu.
Başta onları takmadan ilerlemişti fakat onlar Jisung'a engel olmuştu.
-Bırakın beni.
-Jisung konuşmamız gerekiyor.
-Ne konuşacağız?
-Ne mi konuşacağız? Bu zamana kadar nerdeydin? Ayrıca bu çocukta kim?-Sizi ilgilendirmiyor. Gidin başımdan.
Onlar Jisung'u omuzlarından geriye ittirmiştiler.-Baba bunlar kim?
Hepsi şok olmuştu ve aradıkları cevabı bulmuşlardı.
-Ah onlar benim eski arkadaşlarım bebeğim. Hadi gidelim.
Jisung kızgınca onlara bakıp ilerlemişti.Junwoo'yu alıp lunapark'a gitmişlerdi ama dikkati başka yerlerdeydi.
-Baba!
-Ah efendim bebeğim.
-Pamukşeker alabilir miyiz?
-Bebeğim biliyorsun onlar zararlı.
-Ama uzun zamandır yemiyorum. Nolurrr.Jisung o böyle yaptığında dayanamıyordu.
-Tamam bebeğim alalım.
Onu üzmeye kıyamıyordu. Her istediğini tabiki yapmıyordu fakat küçük isteklerini yapıyordu.Ona gözü gibi bakıyordu. Çünkü ondan başka kimsesi yoktu ve onunda Jisung'tan başka kimsesi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny|MinSung
Fanfiction[Tamamlandı] "Ben artık onunla kalmak istemiyorum. O bana yalan söyledi. Ben seninle kalmak istiyorum." Jisung'un en çok kalbini kıran söz buydu. 5 yıldır gözü gibi baktığı oğlu, onu başta istemeyen ve şimdi 2 haftadır onun için ölüp biten babasını...