1 yıl sonra
"Junwoo baban nerede?"
"Uyanmadı hala baba."
"Bugün babanın doğum günü biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum baba.""Pasta alıp geleceğim sen babana birşey çaktırma tamam mı bebeğim?"
"Tamam baba"
Telefonu kapayıp en yakın pastaneye gitmiştim. Pasta ve bir kaç birşey almıştım. Tabi ki Cheescake'te dahildi bunlara.Hızlıca arabaya gidip eve gitmiştim. Akşama güzel bir yere yemeğe gidecektik. Kapıyı açtığımda Junwoo direk elimde ki pastaya koşmuştu.
"Hey hey yavaş küçük adam pasta bozulacak."
"Ama görmek istiyorum baba."
"Hadi gel hazırlayalım pastayı."Junwoo'yu kucağıma alıp mutfağa gitmiştik. Hızlıca mumları dizip pastayı masaya bırakıp yukarıya çıktık. Jisung hala uyuyordu. Yorgun olmalıydı. Dün geceden sonra....
"Baba hadi kalk"
"Hadi Sung kalkmalısın."
Junwoo, Jisung'un üstüne atlamıştı.
"Ahhh sabah sabah noluyor Bee"
"Hadi kalk baba"
"Tamam kalkıyorum.""Junwoo hadi sen aşağı in"
Kaş göz yapıp pastanın yanına indirmiştim onu.
"Saat kaç bebeğim?"
"11.30 Sung hadi kalk"
"Ah ama çok yorgunum""Hmm neden yorgunsun?"
"Bilmiyorsun sanki Minho."
"Hmm dün gece mi yoruldun? Ne yaptın ki?"
Gülümseyerek dudaklarına öpücük kondurmuştum."Ah bebeğimin bana ihtiyacı vardı ona bakmak zorundaydım."
Boğazımdan tutup beni kendine çekmişti. Gülümseyerek üstüne çıkıp öpücüğü devam ettirmiştim."Hadi ama babaaaa nerdesiniz?"
Junwoo'nun sesiyle irkilip yataktan kalkmıştı. Jisung'un elinden tutup aşağı sürüklemiştim.Junwoo aşağı indiğimizde bağırıyordu. Jisung ise şoka girmişti.
"Ama bu çok güzel"
"Senin gibi bebeğim."
Arkasından sarılıp masaya ilerlemiştik."Ah bu en güzel doğum günüm olabilir."
"Ailecek kutladığımız ilk doğum günü"
"Eşimle kutladığım ilk doğum günü"
Evleneli 6 ay olmuştu ama bizim için pek birşey değişmemişti. Zaten evli gibiydik.Jisung dileğini tutup Junwoo ile pastasını üflemişti. Ve beraber bir sürü fotoğraflar çekilmiştik. Junwoo pastadan alıp Jisung'un burnuna sürmüştü. Jisung'ta aynısını yapmıştı ve her yerleri pasta olmuştu.
İkisi de bana dönünce hızlıca yerimden kalkıp kaçmıştım. Beni kovalamaya başladıklarında daha da hızlanmıştım. Daha sonra Jisung beni yakalayıp yüzüme pasta sürmüştü. Beraber saatlerce eğlenip gülmüştük.
Ne ara çocuğumuz olmuştu, ne ara evlenmiştik. Pişmandım. Onları 5 yıl boyunca yalnız bıraktığım için. Fakat bu 5 yılı en güzel şekilde telafi etmeye çalışıyordum.
Düşüncelerimin arasından çıkıp yanımda yatan sevgilime bakmıştım. Onu göğsüme çekmiştim. Aynısını oğluma da yapmıştım. Jisung kafasını kaldırıp bana baktığında ona dönmüştüm.
"Seni seviyorum Minnie"
"Seni seviyorum Sungie"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny|MinSung
Fanfiction[Tamamlandı] "Ben artık onunla kalmak istemiyorum. O bana yalan söyledi. Ben seninle kalmak istiyorum." Jisung'un en çok kalbini kıran söz buydu. 5 yıldır gözü gibi baktığı oğlu, onu başta istemeyen ve şimdi 2 haftadır onun için ölüp biten babasını...