-16-

2.1K 237 36
                                    

Minho buna izin veremezdi. Jisung'tan onu koparamazdı. Oğluyla tabiki yaşamak isterdi fakat Jisung olmadan istemiyordu.

-Junwoo sen Jisung babanla kalmalısın.
-Hayır ben onu istemiyorum.
Minho iç çekerek susmuştu. O sırada Jisung uyanmıştı. Kendine geldiğinde hızlıca Junwoo'nun yanına gitmişti.

-Junwoo iyi misin bebeğim?
-Ben senin bebeğin değilim. Ben Minho babamın bebeğiyim.
-Ne?
-Artık seninle yaşamak istemiyorum. Onunla kalmak istiyorum.

Jisung sinirle ona döndü.
-Ne söyledin oğluma? Ne dedin de kandırdın onu?
-Jisung Minho hiç birşey söylemedi Junwoo kendisi söyledi.

Konuşan Felix'e bakıp Junwoo'ya döndü.
-Neden beni istemiyorsun?
-Çünkü sen bana babamın geldiğini söylemedin.
-Bebeğim sana bunu hemen söyleyemezdim.

-Neden söyleyemezdin?
-Çünkü aniden söyleyince şok olursun diye.
-Ben gitmek istiyorum.

Jisung kendini zor tutuyordu. Minho Jisung'u alıp içeri soktu ve konuşmaya başladı.
-Jisung bak o benimle yaşasın isterim fakat senden alamam onu.
-İstemiyor beni.
-1 hafta. 1 hafta kalsın bende. Sadece kafasını dağıtsın. İstediğin zaman gelip görürsün o 1 haftada da. İstersen bende kalırsın.

Kabul etmekten başka şansı yoktu.

2 gün geçmişti aradan. Jisung her gittiğinde Junwoo onu istemiyor sürekli Minho'nun yanında oluyordu.

Minho ile tek olduğunda sürekli Jisung babam böyle yapardı,şöyle yapardı diye söylüyordu.

-Jisung 3 4 gün gelme. Seni emin ol özleyecektir.
-Oğlumu görmeyecek miyim hiç?
-Jisung güven bana o sana gelicek. Eğer gelmezse ben getireceğim. Lütfen üzülme artık. Gözlerin kan çanağına dönmüş. Lütfen üzülme seni böyle görmeye dayanamıyorum.

Jisung kendi evine gidip yatağına attı kendini. Onu çok özlemişti. Kokusunu sarılmasını sesini... Yine tutmamış kendini ağlamaya başlamıştı.

Neden böyle olmuştu. Herkes gibi oğlu da gitmişti. Önce Minho, sonra arkadaşları, şimdi de oğlu.

Artık dayanamıyordu. İnsanların onu bırakıp gitmesine dayanamıyordu. O kötü biri miydi? Ondan mı herkes gidiyordu?

Jisung sinirle yatağından kalkıp her yeri dağıtmaya başlamıştı. Hem bağırıyor hem dağıtıyordu. Sinir krizi geçiriyordu. Yine onu sakinleştiricek biri yoktu.

Her yer dağılmıştı ve en sonunda Jisung olduğu yere çökmüştü. Hala ağlıyordu. Artık gözleri dayanamıyordu ve yavaşça kapanmıştı.

Destiny|MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin