-27-

1.5K 176 34
                                    

"Ayrılalım"
Jisung, Minho'ya dönüp bakmıştı.

-Ne?
-Gerçekten seni sevdiğime inandın mı Jisung? 5 yıl seni mi bekleyecektim? Güldürme beni.

Jisung dolu gözlerle Minho'ya bakıyordu.

-Ayrıca oğlumu da alacağım senden. Hem zaten o benimle vakit geçirmeyi seviyor. Benimle emin ol gelecektir. Yine yalnız kalacaksın Jisung. Arkadaşların da bırakıcak seni.

Jisung olduğu yerde çökmüştü. Minho'nun dedikleri beyninde yankılanıyordu.

Minho ona sırıtıp bakıyordu. Jisung zor nefes alıyordu. Minho, Junwoo'yu kucağına alıp gidiyordu. Jisung durdurmuştu.

-Lütfen onu benden alma. Lütfen...
-Sen onu bunca zamandır benden ayrı tuttun Han Jisung.
-Ama sen...
-Aması yok oğlum alıp gideceğim.
-Junwoo gidicek misin gerçekten?
-Evet ben babamı çok seviyorum onunla kalacağım.

Minho sırıtıp gitmişti.

Jisung terler içinde yataktan fırlamıştı. Yüzünden terler süzülüyordu. Sağına döndüğünde uyuyan ikiliye bakmıştı ve kabus gördüğünü anlamıştı.

Ama hala etkisindeydi. Nefesini toplayıp balkona çıkmıştı. Hava almak istiyordu. Derin nefesler alıp kendine gelmeye çalışıyordu. Ama yapamıyordu. Gözyaşlarına engel olamayıp ağlamaya başlamıştı.

Minho yanında ki hissettiği boşlukla uyanmıştı. Yavaşça yerinden kalkıp etrafa bakındı. Junwoo ise Jisung ve Minho'nun yatağında uyuyordu.

Minho duyduğu ağlama sesiyle hızlıca balkona koştu.
-Jisung?
-Min-Ho
-Jisung ne oldu?

Jisung hıçkırarak ağlamaya devam ediyordu. Minho Jisung'u kollarının arasına almıştı.
-Sakin ol bebeğim. Şşş sakin ol.

Sırtını sıvazlayıp onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Jisung derin nefesler alıyordu.

-Güzelim ne oldu?
-Minho lütfen oğlumu benden alma. Ne olursa olsun onu benden alma. Ne olursa olsun beni bırakma. Lütfen Minho lütfen...

-Jisung ne oldu? Neden seni bırakayım? Oğlumuzu neden senden alayım?
-Sen onu benden alıyordun. Beni sevmediğini söylüyordun. Yalnız kalacağımı söylüyordun. Ben çok korktum Minho.

Kabus gördüğünü o an anlamıştı Minho. Jisung'u daha çok kendine çekti.

-Hiç bir yere gitmeyeceğiz Jisung. Ne sen ne ben ne Junwoo. Biz 3 kişiyiz artık. Kimse birbirini bırakmayacak.

Jisung bu dediğiyle rahatlamıştı. Kollarını Minho'ya sardı.

-İçeri girelim üşüyeceksin.
-Burada kalalım lütfen rahatlamak istiyorum.

Minho birşey diyememişti. Jisung'un saçlarıyla oynamaya başlamıştı. Jisung yorgun gözlerini kapatıp uyumuştu. Minho hala ayaktaydı.

Jisung'un uyuduğunu gördüğünde onu yatağa taşımıştı.

-Ben bir yere gitmeyeceğim güzelim. Ne seni bırakıp ne de oğlumuzu bırakıp hiç bir yere gitmeyeceğim.

Destiny|MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin