-Siz gidin ben gelicem.
Minho çocukları gönderdikten sonra içeri girmişti. Eve gelmişlerdi. Junwoo arabada uyuduğu için onu yatağına yatırmıştı. Çocuklar evi onlar hastanedeyken toplamışlardı.-Jisung benimle ne konuşmak istiyorsun?
Jisung onu yanına çağırarak ona döndü.-Bundan sonra Junwoo'yla daha fazla vakit geçirmeni istiyorum. Ona yokluğunu unutturmanı istiyorum.
-Jisung gerekirse her gün gelirim. Her gün dışarı çıkarırım ne gerekiyorsa yaparım.-Sadece bana haber ver yeter. Oğlumuza birşey yapacağını sanmıyorum. Sana güveniyorum. Sadece bir kaç şeye dikkat etmeni istiyorum.
-Nelere?-1 saat oyun oynadıktan, yürüdükten sonra falan yoruluyor daha fazla zorlama. Soğuk yiyecek, içecek içirme boğazları çabuk şişiyor. Terlediğinde direk üstünü değiştir. Yemeğini kendisi yiyor sadece bazen yardım istiyor eğer istemezse sakın ona karışma çünkü kendi yemesi gerekiyor. Televizyonla günde 1 saat vakit geçirebilir. Haftada 1 2 günde ona kitap oku man gerekiyor.
-Tamam Jisung. Hepsine dikkat edeceğim.
Jisung yerinden kalkıp Junwoo'ya baktı hala uyuyordu. Daha sonra aşağı gidip Minho'nun yanına indi.-Kahve içer misin?
-Olur.
Jisung mutfağa gitmişti. Minho'da peşine takılmıştı.-Jisung hamileliğin nasıl geçti?
Jisung ona döndü.
-Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.
-Lütfen Jisung. Neler yaşadın bilmek istiyorum.Jisung iç çekerek anlatmaya başladı.
-Başlarda kolaydı fakat sonradan çok zorlaşmıştı. Sürekli üzgün bir haldeydim. Ailem, arkadaşlarım ve sevgilim beni terk etmişti. Sürekli ağlıyordum ve bu Junwoo'yu da etkiliyordu. Sancım oluyordu hep ve üzülmeye devam edersem onu düşürecektim. Bebeğimi kaybedemezdim. Daha sonra toparlanmaya çalıştım. Tabi bu sürede Taehyun'da bana çok yardım etti.-Taehyun nerede şu an?
-O yurtdışına gitti.
-Neden?
- Ailesi ile sorunları vardı ve burada kalmak istemedi.Minho kafasını salladı.
-Jisung, Junwoo ne zaman doğdu?
-25 Ekim 2018
Doğum tarihi Minho'yla aynıydı. Minho gözlerini açarak Jisung'a baktı.-Evet doğum tarihleriniz aynı.
Minho çok mutlu olmuştu.
-Tipi aynı sana benziyor. Neyse ki huyu sana benzemiyor.
-Ne varmış benim huyumda.
-Sinir bozucusun, birşeyi düşünmeden yargılıyorsun, gıcıksın.Minho ani hareketle Jisung'u tezgahla arasına aldı. Jisung'un nefesi kesilmişti.
-Gıcık olduğum için mi benden etkileniyorsun?
-Bırak beni.
Minho kafasını iki yana salladı.-Çekil!
Minho onu umursamadan yüzünü Jisung'a yaklaştırdı. Tam onu öpücekken burnuna yediği kafayla geri savruldu.-Ne yapıyorsun?!!
-Asıl sen ne yapıyorsun çekil dedim sana!
-Ah burnum...
-Sert vurmadım.
-Nasıl sert vurmadım?! Burnum kırılıyordu.Jisung gidip Minho'nun burnuna baktı.
-Hayır hala duruyor.
-Hahahahhaa çok komik.Jisung, Minho'ya kahvesini verip içeri girdi. Minho'ya alışması gerekiyordu. Ne de olsa çocuğu için görüşücekti.
Arkadaşlar bende 17.bölüm yayımlanmadı olarak gözüküyor sizde 17.bölüm gözüküyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny|MinSung
Fanfiction[Tamamlandı] "Ben artık onunla kalmak istemiyorum. O bana yalan söyledi. Ben seninle kalmak istiyorum." Jisung'un en çok kalbini kıran söz buydu. 5 yıldır gözü gibi baktığı oğlu, onu başta istemeyen ve şimdi 2 haftadır onun için ölüp biten babasını...