Düşüncelerinizi yorum kısmına iliştirirseniz çok sevinirim, iyi okumalar❤️
-
Kaç dakikadır boğucu, kasvetli sessizlikle dans eden ortamda dikiliyorduk? Hiçbir fikrim yoktu. Salonda, Bay V beni öpmeyi kestikten hemen sonra ağır bir şok dalgasının içine sürüklenmiştim. Az önce pamuktan farksız olan yumuşacık ince dudakları ılımış olan dudaklarıma değmişti. Değmekle kalmamış, aramızda küçük sayılan bir öpücük başlatmıştı. Hâlâ karşımızda durduğunu düşündüğüm ikizini bile umursamamıştı; ne olacağını, bunun bize ne getireceğini bilmiyordum.
Bedenimi etkisi altına alan ateş beni acımasızca yakmaya devam ediyordu. Ellerimi kaldırıp kendimi yellemek istemem de bu yüzdendi. Düşüncelerimin içinde yanıyordum. Fakat takıldığım nokta bu değildi.
Bana yalan söylemişti.
Kim V bana en başında yalan söylemişti. Sahte sevgililik kurallarının üzerinden geçerken bana asla dokunmayacağını dile getirmişti. Bana elini sürmeyeceğini söylemişti. Bunun daha ilerisi olmamıştı belki ama öpmüştü beni. Benden henüz kimseye vermediğim ilk öpücüğümü almıştı. En başında bana dokunmayacağını söyleyen adam bir hırs uğruna öpmüştü beni. Aklıma doluşan düşüncelerle dolan gözlerimden akan tuzlu sıvı damlalar bir bir yanaklarıma düşmeye başladığında titrek bakışlarımı Bay V'ye çıkartmıştım.
Elini bana uzatmaya yeltendiğinde afallayarak "Jungkook?" Dedi. Sorgular tarzda çıkan ses tonu sonrasında şaşkın bir hâl almıştı. "Neden ağlıyorsun sen?"
İşaret parmağımı belli belirsiz dudaklarıma değdirirken "Bana yalan söylediniz." Diye mırıldandım. Olası bir hıçkırığa izin vermemek adına dişlerimle alt dudağıma eziyet ediyordum.
"Jungkook-"
Sözünü kesip "Bana yalan söylediniz!" Diye bağırdımda aniden susmuş ve bana bakmıştı. Gözyaşlarımın arasında alayla kahkaha attım. "Bana dokunmayacaktınız Bay V. Hani ne olursa olsun bana elinizi bile sürmeyecektiniz! Siz.. siz..." Deyip duraksadığımda titrek sesimi düzene sokmak için sahte bir şekilde öksürmüştüm. "Siz bana yalan söylediniz. Bir hırs uğruna öptünüz beni. Bir oyun için, sahte sevgililik için ilk öpücüğümü aldınız benden!"
"Bir dakika, bir dakika..." Dedi profesör Kim araya girerek. Onun yanımızda olduğunu tamamiyle unutarak her şeyi ortaya dökmüştüm ama artık hiçbiri umrumda değildi. Ne Bay V umrumdaydı ne de ona takıntılı olan Mia denen kadın umrumdaydı. "Ne diyorsun sen Jeon? Siz, oyun mu oynuyordunuz? Yaptığınız, söylediğiniz her şey oyun muydu?" Dediğinde yaşlı gözlerimi ona çevirdim. Göz bebekleri direkt henüz birkaç dakika önce ikizinin öptüğü dudaklarıma odaklanmıştı.
"Evet Bay Kim." Dedim siyah irislerinin en derinlerine bakarak. Tüm olayı itiraf etmemle şaşkına dönmüştü fakat bu şaşkınlığı uzun sürmemişti. Keskin çene hattı kasılmış, siyah koyu irisleri her geçen dakika daha da kararıyordu. Sinirlenmiş miydi? İkizinin kalkıştığı iş onu sinirlendiriyor muydu? "Bunların hepsi oyundu. Lanet olası o kadın yüzünden oldu bütün bunlar. Benim bu teklifi aptal gibi kabul etmem yüzünden oldu!"
"Jungkook." Dedi Bay V kolumu yakalamaya çalışırken. Hıçkırıklarımın arasında "Bırak!" Diye gürlemiş, ondan birkaç metre uzağa gitmiştim. "Siz artık bana dokunmayın. Sizinle bir daha muhattap olmayacağım."
"V." Dedi profesör Kim, ses tonu oldukça sinirli ve sertti. "Sen Jeon'u Mia yüzünden mi bu işe alet ettin?" Birkaç adımda karşısına dikildi ve öfkeli gözlerle ikizinin yüzüne baktı. Siyah göz bebekleri adeta ateş saçıyordu. "Ne yaptığını sanıyorsun sen? Onu böyle bir işe nasıl alet edersin? Onu bir oyun için nasıl öpersin?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Twins // vtaegguk
FanfictionJeon Jungkook & Kim ikizleri Kapak tasarımı @shoeklow 'a aittir.