11. Bölüm; Dudakların Şaraba Bulanmış Sevgilim

3.8K 255 135
                                    


-Smut-

Yorum bırakan parmaklarınızdan öpüyorum, iyi okumalar♡

-

"Çaptan düşüyorsun sayın Jeon Jeongguk.."

"Hani intikam videosu gelecekti?"

"Bence tavşan kaçırma operasyonunun intikamını almalısın. Akıllanmalılar!"

"Benim en yakın arkadaşlarım bana öyle bir şey yapsa o eski püskü depoyu onların kıçlarına monte ederdim."

"İntikam videosu isteriz!"

"Eski, eğlenceli Jeongguk'u geri istiyoruz. Lütfen geri gel!"

"Önceden her gün canlı yayın açardın fakat iki gündür ortalarda yoksun. İyi olduğuna emin misin? Başın beladaysa bize bir işaret gönder."

Parmağımı yumuşakça cam ekrana bastırıp sayfayı yukarı doğru kaydırdığımda en son Jimin'le birlikte çektiğim videonun altına daha binlerce yorumun geldiğini gördüm. Kanalıma üç gün önce video yüklemiştim. Jimin'le birlikte yaptığımız cezalı soru-cevap challenge videosundan sonra herhangi bir içerik yapmamış veya yüklememiştim. Zaten istemeden de olsa kanalı yeterince boşlamıştım.

Ard arda yorumlar gelmeye devam ediyordu. Peş peşe duyulan bildirim seslerinden rahatsız olarak telefonun sesini kıstım ve koltuğa bağdaş kurarak oturup dizüstü bilgisayarımı kucağıma çektim. Bazı yorumlarda Yugyeom'un kişiliğinin yansımasını görmüş gibiydim.

Bugün günlerden cuma olmasını varsayarsak okula gitmeyişimin üçüncü günü falan olmalıydı. Bir gecelik kamp maceramızda ayak bileğimi incittiğim için Kim Taehyung kamp dönüşünde yurtta kalmama da izin vermeyip beni kendi evine getirmişti. Daha doğrusu evlerine demeliydim. V'yle hemfikir olup bileğim iyileşene dek ayağımın üzerine basmamam gerektiğini dile getirmişlerdi. Bu sebeple okula da gitmemiştim. Ciddi bir durum söz konusu değildi. Sadece bileğimde ufak bir şişlik meydana geldiğinde Taehyung evhamlanarak kendimi yormadan dinlenmem gerektiğini belirtmişti. Eh... Tabii benim için hava hoştu. Koskoca Kim ikizlerinin evinde kalıyordum, ayaklarımı koltuk kırlentinin üzerine uzatıp tüm gün yatıp tembellik yapıyordum ve keyfime diyecek yoktu.

Yalnızca aynı şey Yugyeom için geçerli olmayabilirdi. Üç gündür okula gitmiyordum ve artık aynı yurtta kaldığımız da hesaba katıldığında günün her saniyesini beraber geçirdiğimizden dolayı bu üç gün onun için uzun bir süreydi.

Zihnimin içinde dönüp duran düşüncelere karşı omuz silkerek bilgisayarla ilgilenmeye devam ettim. Bir yandan binbir zorlukla ulaşabildiğim vanilyalı dondurmamı kaşıklarken diğer yandan canlı yayın açmaya karar verip arka fon olarak kullanacağım beyaz duvarın önüne geçtim. Tam karşımdaki duvarda ise Kim ikizlerinin resimleri asılıydı. Takipçilerimde dahil olmak üzere kimsenin onların evinde kaldığımı öğrenmelerini istemiyordum. Onlarla sevgili olduğum kampüste duyulacak olursa eğer hem Kim Taehyung ve ikizi profesörlükten olur hem de ben öğrencilik hayatımı kökünden kurutabilirdim. Bu istediğim son şey bile değildi.

Instagram uygulamasına girerken bir kaşık vanilyalı dondurmayı hızla ağzıma gönderdim. Dilimi uyuşturacak kadar soğuktu fakat umursamadım. Bu hayatta bir vlogger olmayı bir de vanilyalı dondurmayı seviyordum. Peş peşe yediğim dondurmanın dibini gördüğümde kaseyi hüzünle yan tarafımda duran sehpanın üzerine bırakıverdim.

Canlı yayın açacağım sırada ansızın Taehyung'un çerçeve içindeki fotoğrafıyla göz göze geldiğimde istemsizce sırıttım. Resimleri uzaktan bana göz kırpıyordu. Resimleri de her zaman kampüse geldiği gibiydi. Takım elbiseli, sert bakışlı, canlı olmadığı halde bile otoriter yapısı resimden hissediliyordu. Sanırım Kim Taehyung ve Kim V'nin yakışıklılığına yükselmeyen kişi yoktur.

Kim Twins // vtaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin