15. Bölüm; Gece başka, Gündüz başka...

3.1K 221 58
                                    

Yorumlarınızı bırakmayı unutmayınız, iyi okumalar🦋

-

İki aylık tatile girmek şu an için sandığım kadar mutlu etmiyordu beni. Evet, okula iki aylığına geçici bir süre için ara vermiştik fakat tatil olmasına sevinemeden başka sorunlar çıkmış, okulu sevmeyen ben okulda olabilmek için yalvarmıştım Tanrıya çünkü zihnimi meşgul eden sorunları ve soruları ancak öyle susturabiliyordum. Annemin yanına gitme düşüncemi şu sıralar ertelemiş gibi görünsem de ertelememiştim. Yalnızca doğru vakti bekliyordum gitmek için. Zira Taehyung Busan'a benimle birlikte geleceklerini dile getirmişti, bunu istemiyordum, oraya -şimdilik- benimle gelemezlerdi. Vloggerlık hayatıma ve youtube'a da ara verme kararı almıştım. Esiri olduğum dalgınlığım videolarıma yansıyabilir ve takipçilerime kötü içerikler sunabilirdim, ara vermek iyi olacaktı.

Peki her şey abarttığım kadar büyük müydü? İşte onu bilmiyordum. Bu davranışlarım bir nevi ruhumun aynasıydı, içgüdüsel davranıyordum.

O gecenin bir gün sonrasında hâlâ Kim ikizlerinin lüks dairesindeydim. Olayları bir de onların ağzından dinlemek adına apar topar geldiğim bu evde kendimi Taehyung'un resim atölyesi olarak kullandığı bir odasına kapatmış ve kapıyı da kilitlemiştim. Açıkçası evinin böyle bir odası olduğunu yeni öğreniyordum. Onlarla sevgili olduğumdan beri birçok defa geldiğim bir evdi ama hiç detaylı olarak gezme fırsatım olmamıştı veya elime geçen fırsatları ben değerlendirememiştim. İlk sevgililer günü videomuzu çektiğim gün ayrıntılı olarak gezebilirdim ama o günü de Kim ikizleriyle mutfakta eğlenerek harcamıştım. Sahiden bizim adımıza çok eğlenceli bir gün olduğunu düşünmüştüm; sevgili olarak ilk defa hayata gözlerimizi aynı yatağın içinde açmıştık, V'nin bir ısıtıcıdan farksız sıcacık kolları bedenime dolanıp dudaklarım öpücüğüyle hayat bulmuştu, sonrasında sanki okul içerisinde köşe bucak birbirimizden kaçan bizler değilmişiz gibi rahatça, istediğimiz gibi kahvaltı yapmıştık. 

Ardımızda güzel bir anı bırakabilmek adına o günü videoyla ölümsüzleştirdiğimde V'nin benden önce davranarak nasıl acımasızca bana bağırıp çıkıştığını ve kariyerini düşündüğünü de gayet net anımsayabiliyordum. Üzülmüştüm, o an beni ikinci bir plan olarak görmesi kırmıştı ama sonrasında telafi etmek istercesine kaydı devam ettirmişti.  O bir pişmanlık göstergesi miydi, bilmiyordum. 

Şimdiye dek aramızda çıkan sorunların baş kahramanı şüphesiz V'ydi. Önce hiç düşünmeksizin teklifini yaptığı sahte sevgililik mevzusu, sonrasında ilk sevgililer günü videosu olayı ve tabii bir de Mia denen kadın çıkmıştı. O kadının ismini duymak bile yakınlaştıkları anları ve o kadının iğrenilesi gülüşünü, sözlerini zihnime dolduruyordu, hala acı çektiğim su götürmez bir gerçekti.

Resim yapmak için kullanılan malzemelerin üzerine parmaklarımı hafifçe dokundurarak dolaşırken odanın tam ortasında duran üstü kar beyazı örtüyle kaplı olan bir tuval gördüm. Muhtemelen Taehyung'un veya V'nin yaptığı bir resimdi ki içimde gitgide büyüyen meraka bir türlü engel olamayıp örtüyü hızla çekmemle tuvale dökülen resmin Taehyung'a ait olduğunu fark etmiştim.

Onun resimlerini tek bakışta tanıyabilirdim. Resim yapışı, boyaları tuvalin üzerine uygulayışı, fırça izleri -hatta fırçayı tutuşu bile V'den çok farklıydı; bu farklılık ise ikiz olmalarına rağmen ikisini çok özel kılıyordu. Fakat fark edebildiğim bir sonraki detay iliklerime kadar titrememi sağladı.

Bu benim portremdi.

Tuvale aktarılan resmin habersizce olduğu o kadar belli oluyordu ki. Bu ânı hatırlayabiliyordum, sanırsam dönem başlarındaydı. Yugyeom, Jimin, ve Yoongi'yle okul kantininde otururken birbirimize sıradanlaşmış, komik olmayan anılarımızı anlattığımız ama her seferinde komik olmamasına rağmen anlattıklarımıza katılarak güldüğümüz ândı. O esnada masada benim haricimde üç kişi daha vardı ama tam önümde yerini almış tuvalde yalnızca ben vardım. Beni çekip, çektiği resmi tuvale resmetmiş olmalıydı ve inanın bu jest insanı bulutların üzerine çıkarıyordu, özel hissettiriyordu. İlk defa birisi benim için böyle bir şey yapıyordu.

Kim Twins // vtaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin