İyi okumalar❤️
-
"Yugyeom."
"Efendim Jimin?"
"Sence daha ne kadar rahibe Teresa gibi yaşamaya devam edecek?"
Aralarında kurduğu sohbete bininci defa göz devirirken Yugyeom hiç umursamadığını omuzlarını silkerek göstermişti. Onun bu tavrını mümkünmüş gibi göz ardı etmeye çalışmıştım. İki gün önce çektiğim vlog videolarını kanalımda daha yeni yayımlamıştım; yorumlara bakmama bile izin vermiyorlardı.
"Ah..." Diyerek yakınmamdan saniyeler sonra iyice kamburlaştığım sandalyede omuzlarımı dikleştirmiştim. Sabahtan beri okulun kantininde oturmuş videolarımı düzenleyip paylaşmaya uğraşıyordum. Koskoca dört gün okulu ve dersleri gram takmayarak gönüllü olarak asmıştım ve okula gelmemiştim. Şimdi öğle saatlerinde kampüsün kantininde oturmak tuhafıma gitmişti. Üstelik Kim ikizlerini göreceğim fikriyle sınıftan dışarıya adımımı dahi atmamıştım; Yugyeom ve Jimin beni onlarla birlikte kantinde oturmam için fazla zorlamışlardı.
Dakikalar sonra Jimin'in sorusuna ithafen "Ben nereden bileyim Jimin." Diye yakındı Yugyeom.
"Beni bir salsanız mı artık." Derken önce Jimin'e ardından da Yugyeom'a bakmıştım. "Hani burada da sizin zorunuzla oturuyorum ya. Zorlamayın beni yoksa kalkar giderim!" Telefonu kapatıp masanın üzerine koymuş boynumda asılı duran kamerayı da yanına iliştirmiştim.
"Yani." Diyerek cümlesinin son harfini uzattı Yugyeom. "Ben de Kim ikizlerinin saplantılı aşkı olsam sınıftan çıkmak istemezdim. Ama bir düşünsene Jungkook." Dedi ve yanıma oturarak kolunu omzuma attı. "Okulda nasıl bir popülariteye sahip olacağını." Büyük bir duyuru yapıyormuşçasına gözlerini olabildiğince kısıp ellerini iki yana açtı. "Kim ikizleri V ve Taehyung'un büyük aşkı Jeongguk!"
"Siktirtme çeneni gerizekâlı, sus!"
"Of bulaşma şu bebeğe Yugyeom bırak." Dedi ansızın yanımızda biten Yoongi. "Ne hali varsa görsün." Dörtlü masada karşıma oturup gözlerini üzerime dikti. "Lan oğlum geçen gün sen ağlamadın mı bize?" Oyuncu bir tavırla sesini tizleştirdi. "Kim ikizleri benden hoşlanıyor, hatta bir tanesi bana aşıkmış; ne yapacağım diye?" Dedi taklit edercesine.
Onlara bu meseleyi anlattığım için kafamı kopartmak istemem normal miydi?
Kim Taehyung beni dört gün önce o sahil kenarından ayrıldıktan sonra yurda bıraktığında Yoongi ve Jimin'e -Yugyeom da sonradan aramıza dahil olmuştu- her şeyi anlatmıştım. Kim V'nin benden etkilendiğini, Kim Taehyung'un bana aşık olduğunu ve Bay V'ye nasıl karşı çıktığını ve daha birçok detayı anlatmıştım. Ama anlattığımdan beridir söylenmeleriyle başımın etini yiyorlardı. İşin tuhafı o günden beridir Bay V'nin dışında Kim Taehyung'u hiçbir yerde görmemiştim. Bay V her fırsatta önümü kesip benden özür dilemeye çalışıyordu fakat ben o özrü Kim Taehyung'dan bekliyordum. Sonuçta beni çok ağır ithamlarla suçlamıştı.
"Anlattıysam anlattım Yoongi daha fazla üzerime gelmeyin!" Diye çıkıştığımda "Hyung diyeceksin." Diye düzeltmişti.
Hışımla masadan kalkarak eşyalarımı aldım. Kameramı boynuma geri astıktan sonra telefonumu cebime atmıştım. "Ben gidiyorum. Asıl siz ne haliniz varsa görün!" Demiş ve resmen onlara trip atarak okula girmiştim. Beni sinir etmişlerdi. Cidden sabahtan beridir çektiğim tavırları beni sinirlendirmişti.
Öğretmenler odasının katına vardığımda birkaç hızlı adımda yetiştiğim kapıyı aşıp yukarı tırmanacaktım ki kapı aniden açılmış bir çift siyah ayakkabı görüş açıma katılmıştı. Eğdiğim başımı yukarı kaldırarak karşıma çıkanın kim olduğuna baktım. Bütün üstünlüğü ve otoritesiyle Kim Taehyung karşımda dikiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Twins // vtaegguk
FanfictionJeon Jungkook & Kim ikizleri Kapak tasarımı @shoeklow 'a aittir.