12. Bölüm; Özel Ders Vereceğim

3.1K 240 55
                                    

İyi okumalar<3

-

"Sen buraların yolunu bilir miydin?"

"Alt tarafı bir hafta seninle değildim Yugyeom, abartmıyor musun?"

Kalçamda inanılmaz bir acı hakimken  bir de yurda gelip yanıma birkaç parça eşya almak benim için çok zordu. Henüz dün gece yaşamış olduğum ateşli ve fazlasıyla tutkulu anların kesitleri net bir biçimde zihnime akın ederken o görüntüleri asla unutmak istemediğimin farkındaydım. Her ne kadar ilkimde iki kişiyle birlikte olup iki kat daha fazla acı çeksem de paha biçilemez bir zevk almıştım. İkisinin kollarında akşamı sabah ettiğimde ise Taehyung yine haftasonunu onlarla beraber geçirmem gerektiğini belirtmişti. Artık o söylemeden anlayabiliyordum ne demek istediğini.

Yugyeom ağır bakışları altında beni incelemeye devam ederken "Dün gece seviştiniz değil mi lan, doğru söyle?" Dedi. Şokla arkamı dönerek yüzüne baktım.

"Saçmalama Yugyeom." Dedi Jimin alayla. "Eğer dün gece sevişmiş olsalardı sence bugün böyle ayakta durup yürüyebilir miydi?" 

"Bence ikizler insaflı davranıp ilk seferinde aynı anda girmemiş olabilirler." Diye lafa karıştı Yoongi. "İlkini hangisine verdin lan?" 

Elimde tutmakta olduğum birkaç parça eşyayı hırsla çantamın içine fırlatıp sinirle bağırdım. "Tanrı aşkına! Konuştuğunuz konuya bakın. Size ne benim özel hayatımdan, kimle sevişip sevişmediğimden!" Bakışlarımı tek tek üzerlerinde gezdirip en sinir olduğum insanda -yani Yugyeom da durdurmuştum. "Resmen benim yanımda ilk kiminle birlikte olduğumu sorguluyorsunuz." 

"Kanka," deyip omzumu sıvazladı Yugyeom. "Bunda kızacak bir şey yok ki. Her insan doğası gereği birileriyle sevişir ama senin iki sevgilin olunca biz de haliyle merak ettik tabii." Sanki az öncesine kadar kendi aralarında tartıştıkları konuya kızmamışım gibi yeniden heyecanlanarak gözlerimin içine baktı. "V." Dedi bir çırpıda. Kısa kollu siyah baskısız tişörtümün yakasını tuttuğunda göz devirerek elini uzaklaştırdım. O ise bahsettiği konuya öylesine dalmıştı ki hareketlerime sinirlenip küfür etmiyordu bile. "Kim Taehyung'un çok sert bir kişiliği var. Eğer onunla birlikte olsaydın ilk seferin olmasını umursamadan canına okurdu. Bu yüzden V'yle seviştin değil mi?" Hülyalı bir biçimde iç çekerek pencereden dışarı baktı. "İyi ve yumuşak kalpli Kim V.." 

Açıkçası Kim V sevişirken hiç de yumuşak kalpli olmuyordu. 

"Off.." Dedi Jimin. "Ne ısrar ediyorsun Yugyeom, belli değil mi işte? V'yle olmuş."

"Jimin haklı." Diyerek ona arka çıktı Yoongi. "Kim Taehyung gibi bir profesör..." Dediğinde başını olumsuzca sağa sola sallayarak söyleyecek kelimelerinin olmadığını belirtti. Benim meselelerime öylesine dalmışlardı ki önlerinde çözülmeyi bekleyen testleri tamamiyle unutmuşlardı. Üstünkörü bir bakışla kağıtları incelediğimde edebiyat dersinden olduğunu görmüştüm. 

"Yeter artık, kapatın çenenizi!"

"Kızma Jungkook." Jimin kollarını saniyelik olarak sırtıma sarıp geri çekilmişti. "Şaka yapıyoruz, biliyorsun." 

Derin bir nefes verip "Şakanızı da sizi de sikeceğim." Dediğimde Yugyeom tıpkı eseriyle övünen sanatçılar gibi gururla omuzlarını dikleştirmiş otomatiğe ayarlanmış gibi göğsünü kabartmıştı. Maalesef ki küfür edişimle böbürlenen bir arkadaşım vardı. 

Yugyeom; kamp gecesi birlikte aynı çadırda kalmadık diye bana şu ana dek atabildiği en ağır tribini atmış ve o geceki uzun uğraşlarıma rağmen ona o somurtuk suratını düzelttirememiştim. Kim ikizlerinin yüzünden en yakın arkadaşlarımda buna dahil olmak üzere birçok hemcinsimle temasım ve iletişimim kesilmişti, yakışıklıysanız eğer kesinlikle kıskanılıyordunuz. Kim ikizleri de beni uçan kuştan dahi kıskanacak bir kapasiteye sahipti. Asla abartmıyordum. Kesinlikle öylelerdi. Beni canlı veya cansız tüm varlıklardan kıskanıyorlardı. O gece -gerçi benim de çok olmasa da teması sevdiğim söylenebilirdi- bana temas etmeden uyuyamamışlardı. Kampüste sevgili olduğumuzu saklamanın en çok beni zorlayacağını düşünürdüm fakat Taehyung ve V bu kanımı yanıltmışlardı, resmen yanıma gelmemek için kendilerini sıkıyorlardı. Herhangi bir öğrenciyle muhattap olduğumda kampüsün neresinde olursam olayım ateş saçan bakışları anında beni buluveriyordu. Yanımdaki varlıkları da yok etmek istediklerine yemin dahi edebilirdim fakat bunu yapacakları takdirde kendimizi sonu gelmeyecek bir dedikodunun içinde bulmamız mümkündü. 

Kim Twins // vtaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin