Çerezlik bir bölümle geldim^^ Bölüm sonunda görüşmek üzere. İyi okumalar dilerim<3
'Gözlerin, gecemi aydınlatan yıldızlarım...'
-
Taehyung'un oldukça geniş olan çalışma masasına ayaklarımı uzatarak rahatça yayılmış elimde dizüstü bilgisayarım canlı yayınımıza gelen mesajları kontrol ediyordum. Masanın üzerinde ise telefonum duruyordu. Uzaklaştırma cezası aldığım ve -bir ay boyunca- okula gidemeyeceğim için Jimin'den derse girdiklerinde beni aramasını rica etmiştim. Neyseki yakalanmadan beni görüntülü aramış ve her şeyi görebileceğim güzel bir açıya koymuştu. Bir ay boyunca okula gitmeyerek çoğu derslerden kalacaktım ama yine de her şeye rağmen derse girmek istemiştim.
En azından not tutabilirdim.
Bir nevi bu şekilde avunuyordum ama ne yazık ki aynı yöntemi Taehyung ve V'nin aldığı ceza için uygulayamıyordum. Şu an için süresiz olarak görevlerinden uzaklaştırılmalarını kalbim kaldırmıyordu. Onları kurtarmak için elimden bir şey de gelmiyordu.
Sadece tek yapabildiğim onların yanında olup, sevgimle teselli vermeye çalışmamdı. Sevgi her şeyi iyi edebilir mi? sorusunun cevabını ise zamanla öğrenecektik.
" Bu dönem geçirdiğimiz diğer döneme nazaran daha yoğun geçecek." Dedi dersin hocası. Sesinden çıkaramamıştım kim olduğunu. Yüzü kadraja pek girmediğinden dolayı tam anlamıyla göremiyordum. Yeni gelmiş olmalıydı. "Kim Taehyung ve Kim V'nin işlediği bedensel sağlık ve egzersizler dersine bir süre ben gireceğim." Dediğinde sıkıntıyla nefes verdim.
Puşt herifler... Hemen, ceza almamızın üzerinden iki gün bile geçmeden anında derse öğretmen mi atamışlardı?
"Sanıyorum en son dersi teorik işlemek yerine uygulamalı göstermeyi tercih edip sizi spor salonuna götürmüşlerdi. O olayın iyi bitmediğini pekâlâ biliyorum." Diyerek söze başladığında cümlesinin gerisini duymak istemeyerek aramayı kapattım. Cidden cümlesinin gerisini duymayı zerre istemiyordum. Üniversitede bu dedikodu başını alıp gitmişti, önünü bir türlü alamıyorduk.
Sinirle yüzümü ovuşturduğum sırada masanın üzerindeki telefonuma anında bildirimler düştü. Gelen mesajlara baktım içimi çekerek.
Yuggie
Dersten neden çıktın yavrum?
Diyordu bir mesajında, üst üste attığı mesajlar tabiri yerindeyse bildirimlerimi sikerken dayanamayarak son attığı mesajı kaydırdım yukarı doğru.
Seni gerizekâlı. Kim V ve Taehyung'un dersi diye Jimin'den yakar kıyamet seni aramasını istedin ama en ufak bir lafta hemen aramayı kapatıyorsun. Ah güzelim ah, seninle bu umursamama konusunu iyice çalışmamız gerekiyor. Ya biz kimseyi umursamazdık. Bize söylenen hakaretleri umursamaz, aksine biz onlarla dalga geçerdik. Hiçbir şeyi sikine bile takma. Konuşup dursunlar boş ver.
Okuduğum mesaja karşı benim tek yazdığım 'Hoseok hocaya yazdığın küfürlü mesajın ekran görüntüsünü atacağım, küfür etme gerizekâlı.' olmuştu. Anında yanıt geldi Jimin tarafından.
Yoongi'nin Jimin'i
Şu anda Yugyeom sana ağır sövüyor. Bir de küfür etme yazıyorsun, biliyorsun zayıf noktası en ufak şeyde kabarıyor.
İçimde var olan acıya rağmen ufak bir kahkaha attığımda başım istemsizce geriye gitmiş oturduğum deri koltuğun sarsılmasına sebep olmuştum. Yugyeom, beni en kötü zamanlarımda bile güldürmeyi başarabiliyordu. Üstelik Hoseok hocanın küfürden hoşlanmaması yüzünden bu huyundan vazgeçmeye, daha üstü kapalı laflar etmeye çabalıyordu, tabii sinirlendiği anlarda istikrarlı tutumundan eser kalmıyordu. Jimin ve Yoongi de ona katıldığında ise ortaya izlemeye doyamayacağım şahane bir görsel şölen çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Twins // vtaegguk
Fiksi PenggemarJeon Jungkook & Kim ikizleri Kapak tasarımı @shoeklow 'a aittir.