Keyifli okumalar♡
-
Bir hafta boyunca ucunda öpücük aldığım birçok özel derslerin sonucunun sınavlarda etkili olup olmadığından emin değildim, güzel geçmiş sayılırlardı, özel derslerde ve Taehyung'un bana bizzat özel olarak hazırladığı testlerde oldukça iyi bir sonuç çıkarmıştım ama aynı şeyin sınavlarda geçerli olup olmadığını bilmiyordum. Onlarca dersin sınavlarının ardından geriye kalan matematik sınavına beni Kim V çalıştırmıştı. Matematik konusunda iyi olduğunu söylemişti ve sözleri asılsız değildi, sahiden de matematikte benim aksime oldukça başarılıydı.
Kim ikizlerinin güzel bir yanını daha keşfetmiştim; Kim Taehyung'un ders anlatmaya odaklandığındaki çatık kaşları, beyaz gömleğinin kollarını dirseğine kadar kıvırdığında ortaya çıkan kaslı ve damarlı kolları, Kim V'nin ise aralıksız ders anlatışının ardından oflayıp sıkıldığımı belirttiğimde bana kıyamayışı ve beni iyi hissettirmek için dudaklarıma kondurduğu kelebek öpücüklerinin sıcaklığı adeta izlemeye doyamayacağım bir görsel şölendi, kalbimi eritiyordu.
O güzel günlerin sonunda fazlasıyla stres ve sıkıntı dolu sınav haftası geride kalmış, Yugyeom'la yan yana oturmuş edebiyat sınavının sonucunun açıklanmasını bekliyorduk. İlk önce edebiyat sınavı olmamıza rağmen Bayan Kang diğer tüm hocalardan sonra kağıtları okumaya zaman bulabilmişti. Sonucu pekâlâ tahmin edebiliyordum fakat bir nebze iyi bir sonuç çıkardığıma dair kendimi yüksek ikna kabiliyetimle telkin etmeye çalışıyordum.
Kim bilir... Belki de yüksek almışımdır.
"Sikeceğim ama!" Diyen Yugyeom'un başına elimin tersini geçirirken bir yandan da göz devirmekle meşguldüm. Daha demin -hatta üç saniye öncesinde bir daha küfürün k'sini ağzına almayacağına dair bana söz vermişken şimdi fütursuzca yanımda küfür edişi sinirlerimi bozmuştu. Çocuk resmen küfüre bağımlıydı.
"Gerizekâlı," deyip bir daha elimin altındaki kafasına vuracaktım ki ustalıkla hamlemden sıyrılıp sinirle bana bakmaya başlamıştı, umursamadan konuşmaya devam ettim. "Sen daha demin bana bir daha küfür etmeyeceğine dair söz verdin. Ne çabuk hafızandan silindi?" Alaylı bir gülüş dudaklarımda peyda etti. "Yoksa balık hafızalı olduğunla ilgili çıkan söylentiler doğru mu? Söyle de bilelim yani."
"Biliyor musun? Şu an seni hiç takamam Jungkook." Dedi bıkkınlıkla. "Şu beklediğimiz zaman varya," kaşlarıyla bana göre boş fakat ona göre fazlasıyla anlamlı olan bir yeri işaret etti; sınıf kapısı ve öğretmen masası. Üzerinde kaçar puan aldığımızın yazılı olduğu okunmuş sınav kağıtları Yugyeom'a göz kırparken o sabırsızlıkla Bayan Kang'ın gelmesini bekliyordu. Henüz on beş dakika kadar bir süre geçmişti ama bu Yugyeom da tam tamına iki saate tekabül ediyordu. Sınav kağıtlarını okumamak için kendini sıktığına yemin edebilirdim. Derin bir nefes verdi şakak kemiklerini ovalarken. "İlk defa bir sınava beynimi patlatarak çalıştım ben. Bayan Kang bana inat yapıyormuş gibi 'hemen geleceğim' dediği yerden her ne halt ediyorsa bir türlü gelmek bilmedi! Sonucu çok merak ediyorum, ilk defa bir sınava çalıştım. Kaç aldım acaba?"
Sanırım Yugyeom'un edebiyat sınavına bu denli kendini paralayarak çalışması iki hafta önceki dersi kaynatmasından kaynaklanıyordu. Bayan Kang'a karşı kendini kötü hissediyordu ve kendince derslerinde başarılı olarak ondan özür dilemeyi düşünmüştü.
"İnan bunu ben de merak ediyorum." Kesinlikle merak ediyordum. Yugyeom her sözünde haklıydı. Dönem sonuna gelmiştik ve o bu zamana kadar ilk defa defterin kapağını bir sınav için aralamıştı. Tıpkı o da benim gibi çabalarının boşa çıkmasından endişe duyuyordu.
"Üzgünüm çocuklar, biraz geç kaldım." Diyen Bayan Kang'la Yugyeom bir çocuk gibi sevindi. "Sonunda." Dediğini kısık tonda da olsa duymuş ve gülmeden edememiştim. Bana döndü ve "Heyecanlı mısın?" Diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Twins // vtaegguk
FanficJeon Jungkook & Kim ikizleri Kapak tasarımı @shoeklow 'a aittir.