✪ 4. [ Ne bízz senkiben! ] ✪

1.6K 79 14
                                    

- Ezelőtt két és fél hónappal találkoztam a beépült emberükkel, de erről gondolom tudnak.- néztem továbbra is Fury-ra.

- Igen, mikor megtudtuk mit művelnek, a bátyja megkeresett minket azzal,hogy évekkel ezelőtt eltűntek emberek a katonaságból, köztük maga is, próbáltunk minél több embert megmenteni. Átnéztük az aktáikat, azonosítottunk mindenkit akiket terepre küldtek. Tizenöt embert mentettünk meg, három elszökött és egy maradt, mégpedig maga. Nyomozni kezdtem, belevontam Romanoff ügynököt és a Kapitányt, a bátyja nagyon aggódott maga miatt. Mindenképp meg akartuk találni.- válaszolt Nick.

- Igazán köszönöm a rengeteg segítséget. Évek óta nem bántak így velem.

Fury csak kedvesen elmosolyodott.

- Elizabeth, kérem jöjjön velem, elintézni valóm van a fejeseknél, de örülnék ha velem tartana. Romanoff, Kapitány az eddigi feladataik nem változtak.- osztotta ki az utasításokat Fury.

- Értettük. - bólintott Natasha.

Megszorította a kezem, majd a Kapitány oldalán elhagyták a termet.

Fury-val a legfelső emeletre mentünk a terem melletti lifttel. Kiszállva az egyik iroda előtt álltunk meg.
Kint várakoztam amíg Nick bement. Pillanatokon belül egy férfi lépett ki az irodahelység előterébe, hogy beszéljen Fury-val. Meglátva a férfi kinézetét és lényét, a gyomrom összeszűkült, a fejem zsongani kezdett és minden addigi erőm egy szempillantás alatt vált köddé a testemből. A lifthez tántorogtam és vártam. Fury sietősen hagyta el az irodahelységet, karon ragadott és betolt a liftbe.

- Mellettem marad rendben? A S.H.I.E.L.D nem biztonságos többé.- tartott tovavvrais szorosan maga mellett.

- Fury..- fordultam felé remegő hanggal.

-Mi történt magával? - fogott meg a vállaimnál.

- Ki volt az a férfi akivel az imént beszélt?

- Alexander Pierce. Miért?- kérdezte kíváncsian.

- Mert ő volt " Nick Fury".- néztem fel rá könnyes szemmel.

Furyt láthatóan lesokkolták a szavaim.
Amint leérkezett a lift a földszintre rohanni kezdtünk az autójához és elhajtottunk a komplexumtól távol.

- Nyugodjon meg minden rendben lesz Elizabeth, a szavamat adom!- nyugtatott szavaival Nick.

- Végig kettős életet élt és mindenkinek hazudott és hazudik most is! Meg kell állítanunk valahogy!- néztem elszántan a mellettem ülőre.

Fury azonnal tárcsázott egy Hill nevű ügynököt, aki a segítségünkre lehet mindezek után. Az egyik piros lámpánál a szemeim a jobbomon álló rendőrautóra siklottak, ahol a bent ülő járőr jelentett a rádión, miközben folyamatosan engem bámult.

- Fury, rossz előérzetem van.- fújtam ki lassan a levegőt.

- Nekem is.- helyeselt Nick.

A semmiből egy rendőrkocsi száguldott az autó oldalába, amitől megpördültünk az aszfalton. Négy további rendőrkocsi vett körbe minket az ütközést követően.
Az autóba szerelt mesterséges intelligencia hamar felmérte mindenki állapotát és a gépjármű stabilitását. Fury karja eltört, nekem a fejem sérült meg az ütközéstől, amikor megfejeltem az üveget. Nick beadott magának egy fájdalom csillapítót és felmérte a helyzetünket.
Az autó közölte velünk, hogy a rendőröknek nincs keresnivalójuk ezen a környéken.

"ᴀ ᴛᴇ́ʟ ᴋᴀᴛᴏɴᴀ́ᴊᴀ ᴋᴜ̈ʟᴅᴇᴛᴇ́s" (ʙᴜᴄᴋʏ ʙᴀʀɴᴇs ғғ.) / ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ / JAVÍTÁS ALATT  Where stories live. Discover now