Fél órán belül a német reptérre értünk, ahol egy fehér furgon várt minket, amiből Clint és Wanda szálltak ki. Sam és James a kocsiban maradtak amíg üdvözöltük a többieket.
- Kapitány, doktornő!- biccentett Barton.
- Hello Clint. - mosolyogtam rá.
- Ne haragudj, de nagy szükségem volt rád.- fogott kezet Steve Bartonnal.
- Ugyan, szívességet tettél. Meg hát, jövök neked egyel.
- Köszönjük, hogy te is itt vagy.- mosolyogtam Wanda-ra, aki viszonozta a gesztusom.
- Mi van az új sráccal?- kérdezte Steve.
- Nagyon izgatott.- nyitotta ki a furgon hátsó ajtaját Clint, ahol egy férfi feküdt- Ráfért néhány kávé, de rendben lesz.
Clint teljesen elhúzta a furgon ajtaját, aminek hangos csattanására a férfi felriadt és felült. Kitántorgott a kocsiból, majd megdermedt amint megpillantotta Steve-et.
- A- Amerika Kapitány!- rázott kezet Steve-vel.
- Mr. Lang.- biccentett Rogers.
- Üdv maguknak is! - nyújtotta felém a kezét.
- Hello Tikk-Takk!- üdvözölte Sam.
- Üdvözlöm, Mary Moon.- mutatkoztam be.
- Nagyon örvendek, Scott Lang.- legeltette rajtam egy ideig a szemeit- Kegyed nagyon csinos!- bókolt a férfi.
- Köszönöm a kedves szavakat!- eresztettem meg felé egy halvány mosolyt.
James szemeit végig a tarkómon éreztem, amíg a férfival beszéltem. Halálos pillantása messziről is ásztúrta Scott-ot.
Megráztam a fejem, majd hátra mentem hozzá és oldalba böktem, hogy kizökkentsem addigi gondolataiból.- Csak nem féltékeny vagy?- kérdeztem szemtelenül.
- Figyelni fogom a tagot.- tartotta szemeit továbbra is a férfin.
- Csak bókolt, szimplán kedves volt. Azt ne mondd, hogy te nem tartasz szépnek!- élcelődtem tovább.
- Rosemary..
- Nem kell minden férfit máris átszúrnod a szemeiddel aki a közelembe kerül. Egyikük sem jelent veszélyt, én csak téged látlak James.- öleltem át a derekát.
- Indulnunk kéne!- kiáltott a többieknek James.
- Szereztem egy helikoptert!- tájékoztatott Clint.
A reptér vészjelzőjének hangos zaja zavarta meg a nyugalmunkat.
- Kiürítik a repteret!- fordította le James a rádiókból szóló női hangot.
- A bádogember!- csaptam a kocsi tetejére mérgemben.
- Induljunk!- utasított mindenkit Steve.
Clint és Wanda gondoskodtak a ruháinkról amik a furgonban pihentek. Steve előre ment, Stark és Rhodey állták az útját. A szóváltások közepette T'Challa ugrott Steve mellé, a páncélosok mögött pedig Natasha sétált a helyszínre.
Tony jelt adott egy eddig ismeretlen helyen tartózkodó ötödik tagnak, aki azonnal kiszakította Steve pajzsát a kezéből, majd megkötözte őt. Egy furcsa piros-kék ruhás férfi jelent meg az egyik autó tetején, kezében a pajzszsal.
Az egyik közeli autó mögött várakoztam a jelre. Sam és James a gépet derítették fel a reptér egyik hangárában.
YOU ARE READING
"ᴀ ᴛᴇ́ʟ ᴋᴀᴛᴏɴᴀ́ᴊᴀ ᴋᴜ̈ʟᴅᴇᴛᴇ́s" (ʙᴜᴄᴋʏ ʙᴀʀɴᴇs ғғ.) / ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ / JAVÍTÁS ALATT
RomanceA SZTORI JAVÍTÁS ALATT, NEM VÁLTOZIK A KIMENETEL, CSAK A FOGALMAZÁSMÓDOT ALAKÍTOM! HA ESETLEG HIÁNYZIK EGY RÉSZ, AZ PÓTOLVA LESZ! IGYEKSZEM A JAVÍTÁSSAL <3 ᴇʟɪᴢᴀʙᴇᴛʜ ᴛᴀʏʟᴏʀ, ᴋɪᴠᴀ́ʟᴏ́ ᴋᴀᴛᴏɴᴀ ᴇ́s ᴜ̈ɢʏɴᴏ̈ᴋ. 20 ᴇ́ᴠᴇsᴇɴ ᴀ ʜʏᴅʀᴀ ғᴏɢsᴀ́ɢᴀ́ʙᴀ ᴋᴇʀᴜ̈ʟ, ʜᴏɢʏ ᴇ...