2014.
Szemet kápraztató színes fények közt érkeztünk meg a múltbeli hatalmas bolygóra, ami gyönyörű viola színben pompázott amerre csak a szem ellátott.
Kopár volt és kihalt, egy lélek sem volt a láthatáron.
Egyetlen támppontul az a hatalmas hegy szolgált, ami pontosan a bolygó középen helyezkedett el.
Monumentális mérete némi félelmet csempészett az ember lelkébe.A gigantikus hegy tetején egy sötét csuklyába burkolózott alak várt mindhármunkat, az egész lényét a feketeség lengte körbe.
- Natasha Ivan leánya, Clint Edith fia, Rosemary Mark lánya- szólított meg egyenként mindannyiunkat.
- Ki vagy te?- kértem számon azonnal az idegent.
- A kalauzotok. A tiétek és mindenkié aki a lélek követ keresi.
- Szuper, mondd el hol van és már megyünk is- válaszolt Nat szokásos humorávalm
- Bárcsak ilyen egyszerű volna- halvány mosolya épphogy kilátszott a sötétségből.
Vörös Koponya a hegy legmagasabb pontjáig kísért minket, ahonnan letekintve csak a mélység és a sötétség várt.
- Itt hever előttetek az, amit kerestek- mutatott a szakadék felé- Az egyikőtöké lehet egyetlen feltétellel, lelket lélekért. Ez egy végérvényes csere.
Egyszerre néztünk egymásra a többiekkel. Hosszas gondolkodás és mérlegelés vette kezdetét közöttük. Mindenki képes volt feláldozni magát a magasztosabb cél érdekében, a másik kettő viszont jogos érvekkel beszélte le a harmadikat.
Clint a pillanat tört része alatt taszította a földhöz Natashat, míg engem a mögöttem magasló szoklához szegezett a nyilával, ami pont a vállam felett ejtett rabul.
Nat rögtön felpattant és utána eredt. Egy pillanatra vette le róluk a szemem, amíg a nyílvesszőt kirántottam a ruhámból. Amint felnéztem mindketten eltűntek.
A félelem hajtott előre a szakadék széléig, megkönnyebbülve vettem tudomásul, hogy még életben vannak.
Próbáltam elérni Clint kezét, már csak néhány centi hiányzott, mikor Nat hirtelen elengedte az íjász kezét és zuhanni kezdett egyenesen a biztos halálba.
Pánikolva kiáltottam fel, méterekkel a föld felett állítottam meg és repítettem visssza mindkettejüket messze a peremtől. Zölden izzó börtönt varázsoltam közéjük, amiből képtelenek voltak szabadulni.
Bocsánatkérő pillantást vetettem rájuk, mire egyszerre kiabálták a nevemet, miután eltűntem.A köréjük varázsolt kalitka eltűnt, a naracssárgán izzó kő pedig megjelent Vörös Koponya kezében, amit kész volt átnyújtani Bartonnak. A csere kudarcba fulladt, amint egy zölden világító ostor csavarodott Koponya csuklójára és lerántotta őt a mélybe.
Nat és Clint értetlenül néztek össze, fogalmuk sem volt mi történt vagy mi tévők legyenek.
Csillogó szemekkel nézték végig ahogy felbukkanok a sziklaszirt mögül, kezemben a kővel.
- Rosemary Elizabeth Moon! Mégegyszer ne ijessz ránk ennyire!- szorítottak magukhoz egyszerre.
Mindenki visszatért az összegyűjtött kövekkel. Mind a hat a birtokunkba került.
Stark építette meg a Thanoséhoz hasonló kesztyűt, amikbe a kövek kerültek.Banner vállalta magára a csettintést, mindnyájunk közül ő volt a legesélyesebb a túlélésre.
Végignézett a körülötte állókon, a szemében tisztán látszott a halálfélelem és a bizonytalanság.
Senki sem tudta mi fog pontosan történni vagy egyáltalán valóban túléli-e, de bízzunk kellett a szerencsénkben és Bruceban is.A legtöbben páncéljukba birkolózva zárták el magukat a felszabaduló energiák elől. Védőpajzsot varázsoltam Nat, Clint valamint a Kapitány és jómagam köré.
Az épület védelmi rendszere is aktiválta magát, amint Tony engedélyt adott rá. Az összes ablak és ajtó lezáródott, szürkeség borult a benti teremre.A kesztyű azonnal felvette Banner hatalmas kezének méretét, a kövek ereje szempillantás alatt járták át a tudós testét. Az energia olyan erős volt, hogy még őt is térdre kényszerítette.
Égéshez hasonló seb keletkezett azon a kezén, amire a kesztyűt húzta.
Fájdalmas és gyötrelmes nehézségek árán felemelte a karját, majd csettintett.
Szemet vakító fény lengte körbe a félhomályos termet, amint visszakaptuk a látásunkat már csak a földön elterülő Bruce látványa fogadott minket, valamint a kövek hűlt helye a kesztyűben.Feloldottam a pajzsot, majd azonnal az oldalánál termettem, hogy elkezdhessem a gyógyítását. Mély és súlyos sebet szerzett, a könnyeimmel küszködve vettem el a fájdalmát, ami percről-percre egyre jobban elterjedt a testemben.
Steve és Nat támogattak hátulról, mindkettejük meleg érintése elég erőt adott ahhoz, hogy kibírjam.Miután minimalizáltam Bruce szenvedését, leizzadva és zihálva dűltem hátra, majd terültem el a jéghideg padlón, ami nem is lehetett volna kellemesebb a felhevült testemnek.
Egy halvány mosollyal nyugtattam a többieket.A védelmi protokoll feloldott, a kintről beszűrődő fényáradat olyan volt, mint egy égből jövő reménysugár. Az egészet már csak az tetézte, amikor Clint telefonja és az enyém is egyszerre csörrent meg.
A bátyám neve vibrált a kijelzőn.
Hevesen dobogó szívvel emeltem fel a készüléket és nyomtam rá a zöld ikonra.
Félve szóltam bele a készülékbe, a vonal túlsó végéről es váratlan hang szólt vissza.- Köszönöm Mary! Hálásan köszönöm nektek!- Tamara kellemes és ismerős hangja könnyeket csalt a szemeimbe.
- Tammy..
Végignéztem a mögöttem álló társaságon. Régen nem látott mosoly költözött az arcomra, egyöntetűen lélegeztek fel és borultak egymás nyakába a sikert követően.
Mindenki számára nyitottam egy portált, amivel könnyen elérhették a szeretteiket.
Az enyém a bátyámék lakásához vezetett, amint átléptem rajta a lábaim kishíján megadták magukat, miután megpillantottam Tamarat a kanapén ülve a lányával és a férjével ölelkezve.A sógornőm szinte felpattant hatalmas pocakja ellenére és hozzám sietett. Zokogva borult a karjaim közé, remegve szorítottuk egymást, mintha attól félnénk újra eltűnhetne.
Anna és David is csatlakozott hozzánk, ismerős és régen érzett szeretet járta át mindannyiunkat, visszakaptuk az életünk egy fontos darabkáját.A telefonom folyamatosan rezgett, sorra ékeztek a telefonhívások és az üzenetek az évekkel ezelőtt eltűnt személyektől vagy azok családjától.
Visszahoztunk mindenkit.- Mit csináltatok ti zseniális időutazók?- támadott le azonnal kérdésével Shuri, aki tisztán hallhatóan sírt a boldogságtól.
- Visszahoztunk mindenkit!
- De még mennyire, hogy vissza, gratulálok nektek!- T'Challa hangja szinte zene volt füleimnek a vonal túlsó végéről.
- Úgy örülök, hogy újra hallhatom a hangod!- csuklott el a nevetésem sírás közben.
Néhány órát még maradtam a bátyámék társaságában, bőven volt mit bepótolnunk és elmesélnünk Tamarának az elmúlt öt évből.
Aznap utoljára még visszatértem a központba ahová Steve kéretett be.
Egy különös mosollyal az arcán a kezembe nyomta James céduláját, amit az időutazás előtt vettem le magamról, annak érdekében, hogy ne történhessen vele semmi, amíg megszerezzük a köveket.
A cédula mellé egy papírcetlit is a tenyermebe csúsztatott, amin csak néhány szó és a lakásom címe szerepelt.A kézírás ismeretlen volt mégis nagy remények fűztek az üzenethez és a feladójához.
[/SPOILER- Végtelen háború:
Egy kis szösszenet tőlem, Nat ebben a sztoriban életben marad, mert..szerintem ezt nem kell magyaráznom :D
Plusz, Thanos nem tudja meg a Moragon, hogy mit terveznek, nem hibásodik meg Nebula ruhája, nem jönnek át az időgéppel ide, így nem kerül sor a háborúra sem és Tonyt sem veszítjük el, legalább itt had maradjon a családjával!
Puszi♡/]
YOU ARE READING
"ᴀ ᴛᴇ́ʟ ᴋᴀᴛᴏɴᴀ́ᴊᴀ ᴋᴜ̈ʟᴅᴇᴛᴇ́s" (ʙᴜᴄᴋʏ ʙᴀʀɴᴇs ғғ.) / ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ / JAVÍTÁS ALATT
RomanceA SZTORI JAVÍTÁS ALATT, NEM VÁLTOZIK A KIMENETEL, CSAK A FOGALMAZÁSMÓDOT ALAKÍTOM! HA ESETLEG HIÁNYZIK EGY RÉSZ, AZ PÓTOLVA LESZ! IGYEKSZEM A JAVÍTÁSSAL <3 ᴇʟɪᴢᴀʙᴇᴛʜ ᴛᴀʏʟᴏʀ, ᴋɪᴠᴀ́ʟᴏ́ ᴋᴀᴛᴏɴᴀ ᴇ́s ᴜ̈ɢʏɴᴏ̈ᴋ. 20 ᴇ́ᴠᴇsᴇɴ ᴀ ʜʏᴅʀᴀ ғᴏɢsᴀ́ɢᴀ́ʙᴀ ᴋᴇʀᴜ̈ʟ, ʜᴏɢʏ ᴇ...