Felocsúdva a meglepettségből Shuri-hoz rohantam és boldogan borultam a nyakába hosszú idő után. Az elmúlt években sokszor segítettük ki egymást, közel kerültünk egymáshoz, ahogy Wakanda királyával is. Személyükben értékes barátságokra tettem szert.
- Örülök, hogy látlak!- szorítottam magamhoz.
- Én is téged! Hallom sikeresen befejezted a tanulást!- viszonozta a gesztusom.
- Igen, amit kellett azt elsajátítottam. És, mi járatban vagy erre?- kérdeztem kíváncsian.
- Hozzád jöttem. Ha már itthon vagy, meg szerettelek volna invitálni hozzánk, régen lógtunk már együtt. Szeretnék kicsit kísérletezni a véreddel is, persze csak ha szabad!
- Persze, már úgyis beszéltünk róla. Felőlem mehetünk.- bólintottam rá.
- Reggelit majd adok a hajón, gyorsan szedelőzködj össze, tegyél el pár ruhát, valószínűleg nem egy nap lesz.- kacsintott rám szemtelenül.
A bőröndömmel együtt a ház mögé siettem, ahol elbúcsúztam a másik két férfitól és útnak indultam a hercegnővel Wakandába.
Az erőpajzsot átlépve egy kellemes de annál ismerősenb érzés fogott el amint elém tárult a fejlett város és a hatalmas épületek.- Ez a hely még mindig lélegzetelállító!- cikáztak a szemeim jobbra-balra.
- Én is úgy gondolom. Hiába léptem már át többször is ezt a pajzsot, sosem lehet megunni ezt a látványt.- helyeselt Shuri.
A királyi palota előtt a király maga fogadott minket a leszállást követően.
- Örvendek Felség. - hajoltam meg előtte.
- Nincs itt senki, ne szórakozz már!- rázta meg a fejét, majd magához szorított.
- Örülök, hogy látlak T'Challa.- viszonoztam az ölelést.
- Én szintúgy Mary.
Shuri egyenesen a laborba vitt, hogy hamar letudhassa a kellemetlen részeket. Úgy tűnt, mint aki valamiért siet.
- Akkor levenném a véred rendben?- kérdezte egy tűvel a kezében.
- Rendben van.- nyújtottam ki a karom rutinosan.
Négy kémcsőnyi vért csapolt le belőlem, ami cseppet sem nézett ki átlagosan.
- Rendben kész is, nem fájt?- kérdezte a hercegnő.
- Roszabb dolgokat is éltem már át, meg sem érzetem ne aggódj!- legyintettem.
- Gyere, nézzük meg mit is tud a véred.
Mikroszkóp alatt vizsgálni kezdte a folyadékot, aminek képét közvetlen kivetítette, hogy azt láthassam amit ő is. Narancssárga és zöld fonalak cikáztak a piros molekulák közt, ezek okozták a színelváltozást is.
- Erre nem számítottam a legutóbbi óta!- jelentette ki Shuri.
- Rég volt már, azóta sokat változott.
- A benned lévő erő folyamatosan dolgozik, egy pillanatra sem áll le. Ez csodálatos! Azt hiszem már meg is van mit fogok neked készíteni.
- Nekem?- leptek meg szavai.
- Igen. Kapsz egy menő rucit és egy fegyvert, ami kompatibilis veled. - jártak fejében szüntelenül a gondolatok.
YOU ARE READING
"ᴀ ᴛᴇ́ʟ ᴋᴀᴛᴏɴᴀ́ᴊᴀ ᴋᴜ̈ʟᴅᴇᴛᴇ́s" (ʙᴜᴄᴋʏ ʙᴀʀɴᴇs ғғ.) / ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ / JAVÍTÁS ALATT
RomanceA SZTORI JAVÍTÁS ALATT, NEM VÁLTOZIK A KIMENETEL, CSAK A FOGALMAZÁSMÓDOT ALAKÍTOM! HA ESETLEG HIÁNYZIK EGY RÉSZ, AZ PÓTOLVA LESZ! IGYEKSZEM A JAVÍTÁSSAL <3 ᴇʟɪᴢᴀʙᴇᴛʜ ᴛᴀʏʟᴏʀ, ᴋɪᴠᴀ́ʟᴏ́ ᴋᴀᴛᴏɴᴀ ᴇ́s ᴜ̈ɢʏɴᴏ̈ᴋ. 20 ᴇ́ᴠᴇsᴇɴ ᴀ ʜʏᴅʀᴀ ғᴏɢsᴀ́ɢᴀ́ʙᴀ ᴋᴇʀᴜ̈ʟ, ʜᴏɢʏ ᴇ...