Kırlangıç'8

3.7K 181 43
                                    

🕊

0552...: Bugün neler oldu bir bilsen.

0552...: Ah bu başıma az kalsın nasıl belalar açıyordum!

0552...: Ama sana da aşk olsun Ertuğrul.

0552...: Ne var yani arka bahçene girmişsem.

0552...: Hem bütün kabahat senin. Ne olurdu yani tenha bir sokakta olsaydı evin.

0552...: Beni buna sokağın kalabalık oluşu ve senin kalabalık bir sokakta ev seçmen mecbur etti Ertuğrul!

0552...: Yoksa arka bahçene girmek için boyun kadar olan duvarına tırmanmak zorunda kalmazdım.

0552...: Ay inanamıyorum bu yaptığım delilik!

0552...: Sırf pencerene çiçek bırakmak için kedi gibi o duvardan o ağaca atlayıp durmak da sadece benlik bir iş galiba.

0552...: Ama alacağın olsun Ertuğrul tam hanım hanımcık duvardan inip evime gideceğim vakit ne diye kim var orada diye bağırıyorsun?

0552...: Sana yakalanacağım korkusundan iki saatte çıktığım duvardan bir çırpıda atlamak zorunda kaldım.

0552...: Ya bir yerimi kırsaydım?

Ertuğrul: Kırsan böyle mi olurduk?

0552...: Sen bana cevap mı verdin?

0552...: Galiba mutluluktan ağlayacağım.

0552...: Hem nasıl olurduk?

Ertuğrul: Sen nezarethanede olurdun.

0552...: Şakacı.

0552...: Güldük eğlendik şimdi asıl konumuza dönelim aslan parçası.

0552...: Arka bahçene bakan en soldaki pencereye bir tane saksı bıraktım.

0552...: İçindeki çiçek mor menekşe.

0552...: Çiçekçiye büyük bir aşkı hangi çiçek temsil eder, dedim bunu verdi.

0552...: Eğer bugün sabrını çok zorlamadıysam Ahmet Kaya'nın bir şarkısı vardı ya hani.

0552...: Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya, bu hep böyle böyle gider mi, diye sözleri olan şarkı. Onu açar mısın?

0552...: Şarkıyı açtın mı?

Ertuğrul: Açtım.

0552...: Ben de açtım.

0552...: Suya hasret çöllerde beyaz güller biter mi bilmem ama benim yüreğimdeki sevdan tüm çöllere derya olacak kadar çok.

0552...: Bir gün bir menekşe kokusunda beni arar mısın Ertuğrul?

0552...: Beni o kadar çok sev olur mu?

0552...: Çünkü ben seni o kadar çok seviyorum.

*

Ben geldim.

Suya hasret çöllerde beyaz güller bitmez ama ben sizi çöldeki kum tanelerinden daha çok seviyorum.

Kendinize iyi bakın.

KIRLANGIÇ | YARITEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin