Kırlangıç'26

2.5K 160 20
                                    

🕊

Ertuğrul: Çiçek soluyor.

Kırlangıç: Ne?

Ertuğrul: Penceremin önüne bıraktığın menekşe ölüyor.

Kırlangıç: Nasıl? Ölmesin!

Kırlangıç: Ben hemen çiçekçiye gidiyorum. Gelince yazarım sana. (12:37)

Kırlangıç: Çiçekçi kadınla konuştum. (14:21)

Kırlangıç: Toprağının yenilenmesi gerekiyor.

Kırlangıç: Yapabilir misin?

Ertuğrul: Toprağını zaten yeniledim.

Kırlangıç: Oda? Hangi odada bakıyorsun çiçeğe?

Ertuğrul: Bir önemi var mı?

Kırlangıç: Elbette var! Çiçekçi, aydınlık bir odada güneş görmeden durması gerektiğini söyledi.

Ertuğrul: Odam karanlık.

Kırlangıç: O zaman çiçeği odandan uzak tut Ertuğrul.

Kırlangıç: Evinin hiçbir yerini bilmiyorum ama sokağa bakan bir odaya koy çiçeği. Evin o tarafı aydınlık kalıyor olmalı.

Ertuğrul: Tamam.

Kırlangıç: Koydun mu?

Ertuğrul: Koyuyorum!

Kırlangıç: O sondaki ünlemde neyin nesi? Burada sana yardımcı olmaya çalışıyorum farkında mısın?

Kırlangıç: Gerçekten huysuz bir adamsın sen Ertuğrul!

Kırlangıç: Çiçeğime sahip çık.

Kırlangıç: Ben sana gelene kadar sana yoldaş olsun istiyorum o çiçeğin.

Kırlangıç: Ve teşekkür ederim çiçeğimin solmasına izin vermediğin için.

Kırlangıç: Galiba yine cevap yok?

Kırlangıç: Seni azda olsa çözdüm Ertuğrul verecek cevabının olmamasından değil de beni düşünüp sessiz kaldığını artık anlayabiliyorum.

Kırlangıç: Ama bilmediğin bir şey var.

Kırlangıç: Benim bu yüreğim umut etmekten yorulalı çok oluyor.

Kırlangıç: Yani yapacağın herhangi bir cevapla umutlara kapılmayacak kadar dersini almış biriyim.

Kırlangıç: Ancak Ertuğrul umut etmeyi unutmuşsam da hala hayallere sığınan biriyim.

Kırlangıç: Anlayacağın senin benden uzak oluşun hayallerimi yok etmeye yetmiyor.

Kırlqngıç: Ben seni uzaktan sevdim Ertuğrul. Adını dahi bilmeden aylar devirdim sevginle.

Kırlangıç: Senin anlayacağın sen yakın olsan da bir uzak olsan da bir. Ben seni yanım olacaksın diye sevmedim ki. 

Kırlangıç: Çiçeğim sana emanet Ertuğrul.

*

Ya benim Kırlangıç'ım bu sefer de incindi :(

Ertuğrul'a kızmayın o da bile isteye kırmıyor kırlangıcını. Ertuğrul nasıl desem biraz düz bir adam ve Kırlangıç'ını düşünüyor. Bu hikayenin sonunda onun üzülmesini istemiyor :(

Bölümden çıkmadan önce bence bir yıldıza basarsın fıstık ;) (çapkın bakışlarrr)

KIRLANGIÇ | YARITEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin