Kırlangıç'18

2.7K 157 15
                                    

🕊

0552...: Ben iyileştim!

0552...: Hem de nasıl iyileştim bir bilsen.

0552...: Sanırım artık ömrümce hasta olmam düşün yani o kadar iyileştim.

0552...: Çünkü babam bana annemin çorbasından yaptı.

0552...: Benim babam yaptı.

0552...: Ağlaya ağlaya içtim.

0552...: Ama biliyor musun Ertuğrul ben hayatımda bu kadar güzel bir çorba içmemiştim.

0552...: Tavuk sulu bir çorbaydı.

0552...: Ve ben tavuk yemem. Ama babam ilk kez benim için çorba yaptı.

0552...: Tavuk yemezsin ama bu çorba annenin şifalı çorbası içen ayaklanır, dedi babam.

0552...: Ay en güzel kısmını anlatmayı unutuyordum.

0552...: Babam biliyor kızı tavuklu hiçbir şeyi yemez. Ee bana da bu konuda galiba zerre güvenmediği için ben çorbamı bitirene kadar başımda bekledi.

0552...: Ama görmen lazımdı Ertuğrul ben ağlıyorum diye çorba kötü sandı babam.

0552...: Kıyamam bir de şey diyor ben pek beceremem yemek işini idare edeceksin artık.

0552...: Halbuki dünyanın en güzel çorbasını babam sayesinde içtim.

0552...: Annemin gizli tarifiymiş.

0552...: Annemin eşyalarının içindeki bir yemek tarifi defterinden bulmuş babam.

0552...: Galiba o defteri bulmak için birkaç hinlik yapacak gibiyim.

0552...: Ben öyle ya da böyle iyileştim de sen nasıl oldun? Allah korusun korktuğum başıma gelmedi inşallah.

0552...: Soğuk algınlığı bulaşıcı mıdır acaba?

0552...: Sana bulaştırmadım değil mi? İyisin değil mi?

0552...: Ertuğrul?

0552...: Mesajlarımı görünce cevap ver merak ediyorum seni.

*

Kırlangıç'ımın en ufak şefkatle çocuklar kadar şen olmasını yüreğim kaldırmıyor. Benim güzel Kırlangıç'ım keşke tüm yaralarını sarabilsem.

KIRLANGIÇ | YARITEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin