Zero: EĞİLİN!
Bir anda iki elimi de hareket ettirebildiğimi fark ettim. Ve Five'ın dediğini yaptım...
_________________________________
"Hepsi oradaydı"
Şokla kapanan gözlerim içimde hissettiğim özgürlük duygusuyla açıldı. Ellerime baktığımda mavi veya kırmızı görmüyordum. Ayrıca üşümüyordum, terlemiyordum. Normaldim. Bunun nasıl olduğunu bilmiyordum ama tahminimce artık güçlerim kontrolüm altındaydı. Ellerimden çıkan mor ışıklar gözlerimi alıyordu, etrafı hafif morumsu görüyordum. Mor... Bu bir yerlerden çok tanıdık geliyordu.
Yazarın Anlatımından:
Genç kız ellerinden çıkan mor ışığa bakıp düşündü. Bir ipucu olmalıydı. Kafası geçmişe gitmişken birkaç saniye sonra bir şey hatırladı. En başa gitti Zero. Hikayenin en başına...
Flashback
———
Zero 8 yaşında...
Zero bunun üzerine şok olmuştu. Ama geçireceği en asıl şok bu değildi. Siyah odada duran ve gözleri ardına kadar açılan Zero arkadan bir ses duymasıyla yerinden hafifçe zıpladı. Arkasına baktığında o siyah odada dikdörtgen beyaz bir bölüm açılmıştı. Hadi ama ilk simsiyah, şimdi de bembeyaz bir oda. Başka çaresi olmadığından beyaz odaya doğru yöneldi. İçeri ayak bastığında gözleri açıldı. Bu yaşadığı an gerçekti. Daha 5 dakika önce koltuğunda gözlerini açamayan Zero gözünü siyah odadan çıktığı anda açabildi. Arkasına baktığında artık siyah bir oda yoktu. Görüş açısındaki her şey beyazdı şimdi. Derken tam önünde mavi ve kırmızı bir portal oluştu. Portalın mavi diye tanımladığı yerden şu akıyordu, kırmızı yerinden ise ateş çıkıyordu. Tabi ki kendini yakmayacaktı veya bile bile boğulmayacaktı bu yüzden iki elementin birbirine yenik düşmesini bekledi. Neredeyse 5 dakika sonra hala kazanan bir element yoktu ama bilmediği bir nedenden portal giderek mora dönüyordu.
Birkaç dakikalık bekleyişin ardından portal artık iyice mordu. Mor portalın içi görünüyordu. Daha az önce 6 numaralı ekrandaki mekandı bu. Bilmediği bir evin bahçesine düşmek her ne kadar istemese de başka şansı olmadığından içeri girdi. Karnında bir acı hissetti ilk önce. Kramp girmiş gibiydi. Ardından karnından yavaşça vücudunun her yerine geçti bu ağrı. Ağrı her yerini ele geçirdiğinde ise gözünü kapadı ve acıdan bağırmaya başladı kız çocuğu. Ağrıları aniden dindiğinde ve gözünü açtığında ise yerdeydi. Güneşli bir gün olduğundan sıcak direkt Zero'nun gözüne vurdu. Göz bebekleri birden doğrudan güneşe baktığından küçüldü ve düştüğü yerde yeşil renkli yerler gördü. Bu şeyler yumuşaktı. Bunlar ÇİMENDİ.
———
Flashback End...
Zero için şimdi her şey daha açıktı. O beyaz odada kardeşlerine, akademiye giden yolda güçlerini simgeleyen bir portal oluşmuştu. Ateş ve su... Kazanan element olmadığından baskın çıkan bir renk de olmamıştı. Sonuçta o portalda ateş ve su kesildi ve renk mor oldu. Ateş ve su; kırmızı ve mavi...
Baskın çıkan renk olmadığından iki renk ve iki madde kimyasal tepkimeye girmişti; bunun sonucunda yeni madde mor renkteydi. En başından beri kontrol etmenin pratiği burada gizliydi.
Zero düşüncelerinden sıyrıldığı anda sol tarafına baktı. Esmer genç yerde duran sarışın arkadaşını kolundan çekiştirip gidiyordu kızın sağ tarafında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number Zero
Fanfiction"Mankafa mı? İlla mankafalı biri görmek istiyorsan aynaya bakman yeterli!" "Oh, bu acıttı?!"