Sorgu

923 59 30
                                    

Muhafız 2: Bay Five size bunları neden aldığınızı sorardım ama bir kız arıyoruz. İsmi Ze-

Diğer muhafız diğerinin kolunu sarsınca düzeltti:

Muhafız: Böyle kahverengi saçlı, kahverengi gözlü, kısa boylu, 12 yaşında bir kız çocuğu. Gördünüz mü acaba?

O kız bu kızdı. İyi de onu neden arıyorlardı ki?

————————————————————————-——————-

"Beni affetme..."

Five'ın Anlatımından:

Five: Onu niye arıyorsunuz ki?

Düşüncelerimi cümlelere döktüm. Karşımdaki iki adam gergin gibilerdi.

Muhafız 1: Kaçtı da-

Muhafız 2: Babasını kaybetm-

İkisi de farklı şeyler söyledikten sonra birbirlerine dikkat kesildiler. Onları soru yağmuruna sonra tutacaktım. Öncelikle kız çocuğu ölmeden yarasını dikmeliydim.

Five: Kızı görmedim. 40 dakika sonra ayrı ayrı odama gelin.

Bu taktiği az kullanmamıştım. Şüphelileri farklı zamanlarda sorguya alıp en ince ayrıntısına kadar sormak. Şimdiye kadar gözümden kaçan olmamıştı.

Adamların bir şey demesine zaman kalmadan elimdeki malzemelerle odama sıçradım. Çocuğu koyduğum yere eğildim. Kullanacağım malzemeleri yan tarafıma koyduktan sonra kızı incelemeye başladım. Garip bir şekilde Zero'ya çok benziyordu.

Saçı önüne düştüğünden tam görünmese de yüzünün görünen kısımlarını pür dikkat incelerken gözüm yarasına kaydı. Önceliğim buydu. Yan tarafıma koyduğum aletleri aldıktan sonra kızın yarasını dikmeye başladım.

-

34-35 dakikanın sonunda tedavi bitmişti. Kızın beni görmesini istemiyordum. Kardeşime benzediği fikrini kafamdan çıkarmam lazımdı. Onu hayal meyal hatırlamak ise çok daha fazla acı veriyordu. Ona ne kadar fazla benzese de Zero kollarımın arasında ölmüştü...

Düşüncelerimden sıyrılıp kız çocuğunu kucağıma alıp odamla birleşik olan özel lavaboya bıraktım. Kapıyı kapatıp çalışma masama oturdum. Yavaşça çekmecemi açtım. Elime plastik bir kelepçe alıp elimde çevirmeye başladım. Aklıma gelen düşünceyi unutmak istiyordum. Muhafızlar bir şey saklıyordu. Kız tehlikeli olabilir miydi?

Bu sefer karar vermemde kalbim etkili olamazdı. Ama kendimi durduramıyordum. Beynim durumu garantiye almamı söylerken kalbim kızın kardeşime benzemesinden dolayı hassas düşünüyordu.

FLASHBACK:

————

(Five'ın yaşadığını sandığı geçmiş)

Yazardan:

(Medyadaki müziği açın)

Number ZeroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin