Kadınlar Tuvaleti

681 50 21
                                    

Five: Ne oldu küçük şeytan? Gücünü kullanamadın mı?

Bu sefer o alayla konuşuyordu. Buna sinirlenip canını acıtabilirdim ama yapmadım. O benim damarıma basıyorsa ben de onu sözlerimle şaşırtırdım. Doğru sözlerimle...

Zero: Peki ya Dolores? Onu da mı düşünmüyorsun Five.

_________________________________

"Beni ciddi ciddi kadınlar tuvaletine sokmuş"

Five'ın ellerini gevşettiğini bu hissettiğim an ondan kurtulup arkamı döndüm.

Zero: Eğer sevgilinin gelecekte azap çekmesini istemiyorsan kal burada.

Kapının kolunu tutmuştum ki kolumu tuttu.

Five: Seni zorlamayacağım Zero. Özür dilerim zor şeyler yaşadığın belli. Anlatmak istediğin zaman buradayım kardeşim.

Sert yüzüm birden yumuşadı. Yüzümde saçma bir tebessüm oluştuğunu konuşurken farkettim.

Zero: Sonunda empati kurabildin mankafa.

Five sözümün ardından kolumu sıktı ve gözlerini kıstı.

Five: Zorlama istersen?

Kolumu birden çektikten sonra ona sinirle dil çıkarıp odadan çıktım. Üst katlara doğru çıkıyordum. Jack denen ahmak çok da yaşlı olamazdı. 2019'da bile yaşıyorsa 1963'te yeni doğmuş olmalıydı. 56 yaşında bir adam olmalıydı 2019'da. Sözümü geri alıyorum. Baya yaşlıymış. 1. Katı çıktıktan sonra çocuklar ile ilgili oyun alanı gibi bir yer aramaya başladım. Bıçağımı arka cebimden her an çekmeye hazırmış gibi bekletirken aynı zamanda geziniyordum.

10 dakikadır bulamamıştım adamı. Aklımdaki daha doğmamış olma olasılığı her geçen saniye umudumu düşürüyordu.

En son gülüşen, molada olan bir grubun yanına gittim. Ben insanların ölmemesi için uğraşırken bunların gülmesi sinirime dokunmuştu. Yanlarında olmama rağmen beni farketmemeleri dişimi sıkmama neden olurken farkedilmek için boğazımı sesli bir şekilde temizledim. Bakışlar bana döndüğünde sorumu nihayet yöneltebilirdim.

Zero: Bir kişi arıyorum. Soyadını bilmesem de burada olduğunu söylediler.

Beni süzdüler. Ardından orta yaşlı bir adam nihayet konuştu.

Adam: İsmini söylersen yardımcı olabiliriz küçük çocuk.

Bu adam tanıdık geliyordu ama çıkartamıyordum.

Zero: İsmi Jack.

Bir kadın ufak bir kahkaha attı.

Kadın: Bizim Emily'nin karnından daha çıkmamış olan çocuktan bahsediyorsun herhalde.

Korktuğum başıma gelmişti. Çocuk daha doğmamıştı. Dönüp gidecektim ki aklıma o caniyi annesinin karnında da öldürebileceğim aklıma geldi.

Zero: Peki bu Emily denen kadın şu an nerede? Kendisine özel bir şey sormalıyım.

Kadın: Kendisi en iyi arkadaşım olur. Bir üst katta 21 numaralı laboratuvarda bir deney yapıyordur yine.

Number ZeroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin