Birden belimden bir elin beni kalabalığa doğru çekmesiyle afalladım. Kalabalığa karışınca pozisyonunu aldı. Ben kaşlarımı çatmıştım.
Zero: Five?!
Five: Demek buradaydın...
_________________________________
"Sana aşığım..."
Kaşlarımı çatmıştım. Her yeri kan içindeydi!
Zero: Bana bak çakma Five. Neler olduğunu bilmiyorum ama bırak beni.
Five: Hey ben çakma falan değilim!
Zero: (fısıldayarak) Kesinlikle değilsin.
Five: Çaktırma. Şu an zıttım olan Five yan tarafta, hemen eve gitmeliy-
Dans etmeyi bıraktım.
Zero: Bir dakika sen gerçeksin?
Five: Evet?
Birden kollarımı boynundan geçirdim ve ona sarıldım.
Zero: Ohh bir an hep burada kalacağım diye çok korktum.
O da ellerini belimden sardı.
Five: Ben seni bırakır mıyım bücürüğüm.
Zero: Beni nasıl buldun?
Five'ın Anlatımından:
Bu soruyu nasıl cevaplayabilirdim ki...
3 gün önce...
Dolores'le akademiye gelmiştim. Kendi denklem sonucumu kullandığıma lanet etmiştim çünkü Zero kurtarma aşaması boyunca benimle değildi. Her şeyi kendim halletmiştim. O Jack denen adamı öldürmüştüm ama biraz kanlı bir ölüm olmuştu.
Akademiye bu sefer Zero'nun bulduğu sonuçla sıçramıştım; olmuştu. Gelince odamdaydık. Dolores'i orada bırakıp Zero'yu bulmaya gittim. En son salona gelince onu diğerleriyle tartışırken buldum.
(Gerçeğiyle karışmasın diye paralel evrenki zıt hallerine "Ters" anlamıyla T. Diyeceğim)
T.Zero: YA DEFOL DIEGO!
Zero hiç bu kadar bağırmazdı. Yanına gidip kolunu tuttum.
Five: Neler oluyor?
Allison: F-five bu kan kimin kanı?
Allison'a tam cevap verecekken Zero konuşmaya başladı.
T.Zero: NEDEN HERKESİN ÇAKMA HALLERİYLE UĞRAŞMAK ZORUNDAYIM BEN?!
Simsiyah giyinmişti. "Çakma halleri" bile şüphelenmem için yeterdi.
Bir şey demeden onunla odama sıçradım.
Bu hareketimle öğürdü.
T.Zero: Bak oğlum! Rahat bırakın beni! Gerçek haliniz nerede!
Five: Sen gerçek Zero değilsin. Ben de bunu anladım. Seni anlayabiliyorum. Ne olduğunu anlat ve bir çözüm yolu bulalım.
Zıt Zero her şeyi anlattı. Bunun paralel evren değişikliği olduğunu uzmanlık alanım olduğundan anlayabildim. Şimdi onu kurtarmalıydık.
Dolores: Doğru mu anladım? Zero'nun zıt hali şu an burada ve burada olması gereken hali farklı bir paralel evrende.
Parmaklarımı şıklattım ve şıklattığım gibi işaret parmağımla karşımdaki Dolores'i gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number Zero
Fiksi Penggemar"Mankafa mı? İlla mankafalı biri görmek istiyorsan aynaya bakman yeterli!" "Oh, bu acıttı?!"