Arkamı tekrardan kadına döndüğümde elimdeki bıçağı havaya kaldırdım ve batırmaya hazırlandım.
__________________________________
"Yedek diş fırçanı kullandım ona göre..."
İndirecekken birinin kolumu tuttuğu hissedilebiliyordum.
Zero: Bırak Five!
Bileğimi tutanın o olduğunu biliyordum. Bıçağın yansımasından görülüyordu. Kolumu aşağı indirmeye çalıştım.
Zero: Komiksin Five. Kıyamette Dolores'in yanına oturmaya bile utanırdın. Şimdi onu iğrenç bir hayata terk ediyorsun.
Five: Bilmediğim şeyler olduğunu anlayabiliyorum ama bunu yapmak istediğine emin misin?
Zero: Evet Five. Eğer bunu yapmazsam sadece Dolores'in değil arkadaşlarının, ailelerin de hayatları mahvolacak.
Five: Bir katil olarak masum insanları öldürmene laf edemem kardeşim ama inan bana ben bunca yıl size ulaşmak için insan öldürdüm, iyi hissettirmiyor.
Bu sefer Five'a dönüp konuşmaya başladım.
Zero: Sen hayatında bir kişi bile öldürmedin. Ama madem bu kadar kötüymüş insan öldürmek adam akıllı bir nasihat ederim!
Ben bunları konuşurken kadın gözlerini aralıyordu. Çok hızlı vurmadığımdan çabuk uyanmış olmalıydı.
Emily: S-siz kimsini-
Zero: O karnındaki bebeği seviyor musun?
Emily: N-ne?
Zero: Dedim ki o-bebeği-seviyor-musun?
Emily: Tabi ki seviyorum.
Zero: Yalancısın. Eğer o bebeği sevseydin onu bir katil olarak yetiştirmezdin.
Emily: N-neyden bahsediyorsun-
Zero: O bebek büyüyecek ve burada, aynı fabrikada insanları öldürecek, çocukları yıllarca deney faresi gibi kullanacak. Eğer bunların olmasını istemiyorsan çocuğuna adam gibi bak.
Emily: Jack bir katil olm-
Five: Daha da inkar etme. Oğlun engel olmazsan bir katil olacak. Şimdi gerisi sana kalmış. Ya oğlunu iyi yetiştirip bir bilim insanı olmasını sağlarsın, ya da oğlun burada bulunan tüm insanları öldürür.
Five'a baktığımda dalgın ama kızgın olduğunu farkettim. Ona bakmamın nedeni ise açıktı: Ben ona hiç Jack'in bilim insanı olacağını söylememiştim.
Five'ın Anlatımından:
Hatırlamıştım. Hayal meyal olsa da gözlerimin önüne kıyamette saçları kumral, gözleri yeşil bir kız gelmişti ve ağlıyordu.
FLASHBACK
———Zero: Hayır dışarıda biri var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number Zero
أدب الهواة"Mankafa mı? İlla mankafalı biri görmek istiyorsan aynaya bakman yeterli!" "Oh, bu acıttı?!"