MOIIII!!! :3 ja taas jatkuu! Ja nyt tässä aluks höpötän eka koska mua vähä pelottaa tää luku eli VAROITUS on vähä smuttia joten älkää säikähtäkö. Mutta nii ois kiva saaha palautetta että pilasinko koko homman tai mitä ootte mieltä :3 joten kommentteja kiitos! :D JA IHA HIRVEESTI KIITOS KAIKISTA KOMMENTEISTA, VOTEISTA JA LUKUKERROISTA, JOITA ON JO 4K! IHAN HUIPPUA KIITOKIITOS IHANAT!! ♥
HARRY
Saavuimme Louisin ja hänen isänsä asunne, jonne olimme päättäneet mennä juhlien jälkeen sillä Louisin isä oli ilmoittanut joutuvansa lähteä työmatkalle, joten saimme olla rauhassa. Astuimme ovesta sisään käsikädessa ja potkaisimme kengät eteisen lattialle. "Katotaanko joku elokuva?" Poika kysyi ja lähti vetämään minua kohti olohuonetta. Mumisin tuolle myöntävän vastauksen ja istuin sohvalle Louisin laittaessa netfixiä valmiiksi. Saimme valittua elokuvan ja painauduin vasten Louisin lämmintä kehoa. Tunsin tuon käden vyötärölläni ja toisen käden hiuksissani. Olisin voinut vain jäädä siihen ikuisuudeksi. Pian tunsin pojan pehmeät huulet kaulallani ja käänsin katseeni kohti tuota ja sain vastaani kauniit merensiniset silmät ja samalla huuliani koskettivat nuo pehmeät vaaleanpunaiset huulet. Käännyin kokonaan ympäri pojan päälle irrottamatta huuliamme. Tunsin Louisin käsien lipuvan pitkin vartaloani selältäni kohti lantiotani kunnes ne löysivät tiensä paitani alle hivellen hellästi ihoani. Irtaannuin hetkeksi suudelmasta ja katsoimme toisiamme silmiin kunnes painoin uudelleen huuleni Louisin vastaaville. "Makuuhuoneeseen?" Poika mumisi suudelmien välistä. Irrotin huulemme ja nyökkäsin pienesti vetäen pojan ylös sohvalta perässäni painaen vielä pienen suudelman tuon huulille. Kävelimme Louisin pimeään makuuhuoneeseen sulkien oven perässämme. Seisoimme keskellä huoneen lattiaa ja katsoimme toisiamme silmiin. Näin pojan silmistä heijastuvan huoneen vähäisen valon kimmellyksen. Vein käteni pojan kaulalle ja painoin huulemme yhteen. Tunsin pojan kädet paitani alla nostaen sen helmaa ja pian ne saivat sen kokonaan pois yltäni. Tein saman Louisin paidalle ja annoin käsieni vaellella pojan paljaalla ylävartalolla. Pian Louis lähti liikkumaan kohti sänkyä kaataen minut hellästi selälle ja nousten itse kahareisin päälleni. "Louis", sanoin pojalle suudelman välistä. "mmmm", "Tää on mun ekakerta", vastasin tuolle ja tunsin pojan huulien vetäytyvän omiltani ja katsoimme vain hiljaisuudessa toisiamme. "Oot sä varma et sä haluat nyt tai ei meijän tarvii tai..." Poika alkoi takertelemaan. "Sshh rakas mä enemmän kun haluan, just nyt ja tässä" sanoin tuolle suudellen tuon huulia. "Rakastan sua", lisäsin vielä ja painoin huuleni uudelleen tuon vastaaville. "Niin mäkin sua rakas", Louis kuiskasi suudelmien välistä alkaen liu'uttaa käsiään vartalollani alemmaksi ja alkoi avaamaan koko ajan tiukemmaksi käyneiden farkkujeni nappia. Pian hän sai housuni auki ja paineli hellästi suudelmia pitkin kehoani sitten vetäen housut pois jalastani. Hän riisui myös omat farkkunsa ja heitti ne lattialle omieni viereen ja nousi takaisin päälleni suudellen jälleen huuliani. Tunsin paljaiden ihojemme koskettavan ja Louis siirtyi huuliltani suutelemaan kaulaani, mikä sai voihkaisun pääsemään huuliltani. Poikaystäväni hiveli sormillaan kehoani ja pian tunsin tuon sormet boksereideni reunalla vähitellen laskien niitä alemmaksi. Hän paineli suudelmia pitkin kehoani ja vähitellen hivutti viimeisenkin vaatekappaleen pois yltäni. Poika nousi sängyltä ja käveli laatikolleen. Katsoin tiukasti pojan silmiin tuon palatessa ja tunsin tuon kehon painautuvan vasten paljasta omaani ja suudelman painautuvan huulilleni. Tunsin kireän tunteen kasvavan alavatsallani. "Oootko ihan varma?" Louis kysyi katsoen silmiini. Vastasin tuolle nyökkäyksellä ja poika laskeutui alemmas levittäen jalkojani. Pian tunsin tiukan tunteen sisälläni pojan sormista. Tunsin suudelmia huulillani ja sitten kaulallani. Käänsin päätäni taaksepäin ja huuliltani pääsi pieniä voihkaisuja. Tunsin täyden tunteen sisälläni poistuvan ja seurasin poikaa. "Ei haluan tuntea sinut täydellisesti " sanoin kuitenkin keskeyttäen tuon puuhat pojan katsoessa minua kysyvästi mutta sitten nyökäten. Louis painoi muutaman suudelman huulilleni ja pian tunsin jälleen täyden tunteen sisälläni pojan painautuessa vähitellen sisälleni. Kuulin hengitystemme kiivastuvan ja tunsin pojan alkavan liikkumaan hellästi vasten kehoani. Pojan huulet koskettivat omiani ja tunsin olevani todella lähellä pääpistettäni. "Aaah Louiiiis...!!" Pääsi huuliltani ja tulin meidän kummankin rintakehille. Pian tunsin myös poikaystäväni tulevan sisälleni ja hivuttautuvan vähitellen ulos painaen suudelmia pitkin kasvojani. "Harry" "Niin?" "Se oli täydellistä, rakastan sinua tosi paljon", kuulin sanat pojan suusta ja käänsin katseeni tuon silmiin sitte painaen pääni tuon rintakehälle. "En voisi toivoa parempaa. Minäkin sinua", vastasin ja huulemme kohtasivat jälleen.
LOUIS
Heräsin aamulla koputukseen huoneeni ovella ja ennen kuin ehdin vastata näin isäni seisovan edessäni. "Louis voitk....Harry MITÄ!??!?!" katsoin hermostuneesti isääni, joka katsoi vuoroin minua ja vieressäni nukkuvaa kiharapäätä sekä yksittäisiä vaatekappaleita, joita lojui lattialla. "LOUIS TÄNNE!" Isäni huusi kävellen ulos huoneestani. Rysähdin takaisin sängylleni huokaisten kunnes nousin ja puin bokserit ja housut ylleni. Vedin vielä topin päälleni ja lähdin laahustamaan kohti keittiötä. En tiennyt mitä odottaa. Tiesin että isäni oli vihainen eikä hän edes tiennyt homoudestani ja sitten hän näki minut vielä Harryn kanssa. Aivan täydellistä. Saavuin keittiöön ja näin isäni istuvan pöydän ääressä tuijottaen yhtä kohtaa. "Isä.." "Istu", tuo vastasi katkaisten selityksenyritykseni. Istuimme hetken hiljaa kunnes isäni aloitti keskustelun. "Kuinka kauan?" en tarkalleen tiennyt tarkoittiko hän homouttani vai olemistani Harryn kanssa mutta päädyin viimeiseen. "vähän yli viikon", vastasin tuolle ja tuo pudisteli päätään painaen sitten kasvot käsiinsä. "Teidän ei olis pitäny koskaan tutustua", isäni mumisi vasten käsiään. "Anteeks mitä!? Ai että mulla ei oo oikeus rakastaa ketää vai!? Vittu en ois susta uskonu!" Huusin isälleni ja näin vihan kasvavan hänen silmissään. "Et sä sitä hinttiä rakasta, ethän sä oo ees homo", tuo sanoi edelleen pudistaen päätään. Tuijotin isääni vihaisena ja en kestänyt vaan löin käteni vasten pöytää ja nousin seisomaan. "Älä jumalauta sano Harryä hintiks!" Huusin tuolle päin naamaa. "Ja ikävä tuottaa pettymys mutta oon homo", jatkoin ja poistuin huoneesta kävellen suoraan huoneeseeni, jossa Harry istui sängyllä järkyttyneenä sillä oli ilmeisesti kuullut keskustelun. Istuin sängylleni viha muuttuessa pettymykseksi ja tunsin kyynelien alkavan valua pitkin kasvojani. Tunsin Harryn käsivarret ympärilläni ja painoin pääni vasten tuon vieläkin paljasta rintakehää. "Ssshhh....älä itke rakas tää mikään ei oo sun vika, se voi ite kattoa peilii ja miettiä kenessä se vika on", kuulin poikaystäväni rauhoittavan äänen joka vain tuntui pahentavan itkuani, sillä en haluaisi kenenkään rikkovan suhdettamme. "Mennäänkö pois täältä? en haluais jäädä nimittäi hetkekskää", sanoin pojalle joka pyyhki kyyneleitä poskiltani. " Tottakai jos haluat", tuo vastasi ja painoi suudelman otsalleni. "Haluan", "Varmasti?" Nyökkäsin ja aloin pakkaamaan vaatteitani ja muita tarpeellista matkalaukkuuni Harryn samalla pukiessa päälleen. Viskoin vaatteita matkalaukkuuni sillä en kyennyt viikkaamaan niitä. Tunsin vieläkin kyynelten valuvan poskillani ja yritin pyyhkiä niitä pois. "Hei kyllä me selvitään", kuulin äänen takaani ja Harry veti minut halaukseen. Vedin keuhkoni täyteen nuoremman pojan ihanaa tuoksua. Hän soi minulle pienen hymyn, mikä sai minut vielä uskomaan tulevaan.
YOU ARE READING
It just happened
Romance"Poikasikin voisi tulla mukaan." Äitini ehdoitti innoissaan katsoen Markia suoraan silmiin. "Kyllähän se käy" Mark vastasi hymyillen kaivaen kännykkänsä taskustaan ja alkaen kirjoittaa ilmeisesti viestiä tuolle pojalleen. " Tänä iltana?" hän sanoi k...