BÖLÜM 13|Bir Adım Önde

820 31 2
                                    

BÖLÜM 13|Bir Adım Önde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜM 13|Bir Adım Önde

Arabanın şöfor koltuğunda Cenk, yanındaysa Burak oturuyordu. Deniz arkadan onlara doğru eğilmiş, ön camdan etrafa bakıyordu. Arabayı park ettikleri cadde kalabalıktı. İnsanların yüzü zar zor seçiliyordu.

Cenk kafası karışmış bir şekilde Burak'a baktı. "Gökhan'ın geleceğinden nasıl bu kadar eminiz?"

"Falımda çıktı."

Cemre odağını dışarıdan aldı, yanında oturan Deniz'i ittirip ön tarafa eğildi. "Fal mı baktırıyorsun?" Konu ilgisini çekmişti.

"Tabii ki hayır." dedi Burak gözlerini devirip. Ciddiye aldıklarına inanamıyordu.

"Kendime bir fal arkadaşı buldum diye sevinmiştim." Cemre hayal kırıklığıyla tekrardan arkasına yaslandı.

"Ben fal arkadaşın olabilirim." dedi Cenk arkaya dönerek.

"Gerçekten mi?"

"Evet. Bak, şurada bir kafe var. Gidip kahve içelim."

"Olur."

Cemre ve Cenk kapılarını açtıklarında Deniz'in diğer tarafında oturan Selim "Saçmalamayın!" diyerek onları durdurdu. "Şu an tek derdimiz fal mı?"

Geri yerlerine oturduklarında Cenk'in ceketinin cebindeki telefon titremeye başladı. "Beni buraya hapsettiniz. Tuğçe arıyor işte." diye söylenerek telefonu açtı. Cemre kollarını göğsünde birleştirip camdan dışarıyı izlemeye devam etti.

Burak, arkasını dönüp Deniz'e şaşkın gözlerle baktı. Deniz ağzını oynatarak "Ben halledeceğim." diye fısıldadı.

"Efendim Tuğçe." Cenk'in daha fazla konuşmasına kalmadan Deniz elinden telefonu alıp arkaya yaslandı.

"Sen kimsin?" Cevap aldıktan sonra imalı imalı bakmaya başladı. "Sevgilisisin yani."

"Sevgilisi miyim?"

"Ama nasıl olur? Cenk evli... Evli ve dört tane kızı var... İnanmıyor musun?" Konuştuğu kız bu söylediklerine inanmayınca olumsuz anlamda salladı kafasını. Cenk gülümsedi ve telefonu Deniz'in elinden almaktan vazgeçti ama o sırada Cemre telefonu kaptı.

"Kocamın peşini bırak! Evet, karısı benim." Önce biraz Tuğçe'nin söylediklerini dinledi. Sonra gözleri fal taşı gibi açıldı. "Metres olmayı kabul mü ediyorsun?" Telefonu kulağından uzaklaştırdı. "Sen bu kıza büyü mü yaptın?"

Cenk ve Cemre tartışmaya başladığında Burak'ın sesiyle sessizleştiler. "Gökhan şu mu?" Sohbetten uzak olan Burak işaret parmağıyla deri ceketli bir adamı gösterdi. Cemre telefonu gülümseyerek Tuğçe'nin suratına kapattı ve Gökhan'a baktı.

KARANLIK SİMALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin