Selamm sevgili okurlarım! Yukarıda görseldeki Afra. İyi okumalar...✨🖤
Birden kapı açıldığında ikimiz de kapıya dönmüştük.
"Cemre? Senin ne işin var burda?" diye sordu Bars kaşlarını çatarak. Bu kadın Bars'ın sevgilisi olsaydı da gelip Bars'ın gözlerini oysaydı. Kimdi ki bu kadın?
"Asıl senin ne işin var kadınlar tuvaletinde Bars? Bu kız kim?" diye sordu ismi Cemre olan kadın sinirli bir şekilde. Çok gıcık bir kadına benziyordu. Üstelik ben yokmuşum gibi konuşuyordu.
"Müstakbel nişanlısıyım. Sen kimsin?" diye sordum gülümseyerek. Cemre daha çok sinirlendi.
"Bars hani beni seviyordun? Ayrılalı bir ay oldu mu? Nişanlanamazsın! Hem de bu kızla şu tipe bak? Senin tipin değil ki? Üstelik cücük gibi kısa bu kız!"
Mermerden indim. Kan beynime sıçramıştı. Boyum kısa değildi 1,65'dim, topuklularla 1,69 filan olmuştum. Çirkin hiç değildim.
"Ne diyorsun sen be?! Seni şimdi yere yatırıp yaralar sonra da yanlış tedavi uygularım pis makyaj güzeli çakma sarışın!" dedim bir yandan da işaret parmağımı tehdit edercesine sallıyordum.
"Şuna bak Bars! Vahşi, terbiyesiz!" dediğinde gülümseyerek şimdi ağzına edicem nefesi verdim. Tam kızın üstüne gidiyordum ki Bars kolumdan tuttu.
"Bırak seni de döverim!" dedim Bars'a sinirle bakarak.
"Sevgilim! Sakin ol!" dedi Bars kolumu bırakmayıp.
"Bars bırak dedim! Vahşi, terbiyesiz, çirkin, kısa kimmiş göstericem!"
"Bırak ayol şuncacık boyu var en fazla ne yapabilirse!" dedi çakma sarışın.
Bars kaşlarını kaldırıp gülerek peki der gibi bakıp kolumu bıraktı. Ben de çakma sarışının tam karşısına geçtim.
"İnsanların dış görünüşüne dil uzatacak kadar ucuz olduğun için sana acıyorum bu bir" diyip Osmanlı tokadını patlattım.
"Benimle konuşurken kuracağın cümleleri iki kere düşün sonra kur bu iki" diyip hızlıca ayak bileğimi ayak bileğinin arkasına sarıp omzundan ittirdim ve yere 1,75 yığıldı.
"Bak önemli olan boy değilmiş bu üç!" diyip tam kalkacakken üstüne çıkıp bir tokat daha attım. Ama Bars devam etmeme izin vermeyip kollarımdan yukarı kaldırmıştı. Cemre ise 'imdat' diye bağırıyordu. Dozunu biraz fazla mı kaçırmıştım acaba?
Normalde belki saldırmazdım ama bu hafta benim için zor geçmişti ve üstüne bu kız gelince artık dayanamamıştım.
"Bağırma be! Merak etme seni şimdi tedavi edicem!" dedim gülümseyerek.
"Afra yeter!" dedi Bars kızarak. Sonra beni bırakıp Cemre'nin yanına gitti ve onu kaldırdı. Acaba Bars'ı da mı dövseydim?
Bars Cemre'yi kaldırırken ben hızlıca kapıdan çıkmıştım. Mekandan çıkmayı düşünüyordum ama şansıma edeyim ki Deniz buradaydı ve kolumdan tutmuştu.
Ben de ona dönüp tokat atmıştım. Tokat atmak çok eğlenceli bir hâl almıştı. Sinirlendiğim herkese bir tane patlatıp rahatlıyordum.
"Sakın bir daha bana dokunmaya kalkma!" dedim sinirle. Vurduğum yanağını tutuyordu.
"Ne işin var burda Afra? Beni mi takip ediyorsun? Ne bu tavır?"
"Seni ne takip edicem be aptal? Sen hatadan başka bir şey değilsin. Tamamen yanlış seçimsin ve kötüsün. Berbat bir insansın şu haline bak beni aldattığın kızı şimdi başka bir kızla aldatıyorsun. Yazık..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kintak
ChickLit"Bağırıcam işte! Aç kapıyı!" Kapının kilit sesi kulaklarımı doldurduğunda söylediklerinde ciddi olduğunun biraz farkına varabilmiştim. Beni içeri çekti ve kendi tam odadan çıkacakken masanın üstünde duran vazoyu kafasında kırdım. İzlediğim filmlere...