11.Bölüm

6.4K 269 232
                                    

Oturduğum yere iyice sindim...

"Afra, kalk!"

"Bars çığlık atarım bak! Zorlama beni."

"Zorlama beni?" diye tekrarladı beni, kaşlarını çatıp. Onun lafı olduğu içindi herhalde.

"Evet canım zorlama beni." dedim ben de kaşlarımı çatıp.

"Ne o? Bana mı benzemeye çalışıyorsun ya da çok mu seviyorsun beni? İnsan sevdiğine benzer derler canım." 'canımı' vurgulayarak söylemişti.

Ben lafın gelişi söylemiştim.

Birden arabadan sinirle çıkıverdim ama ben nereden bilebilirdim, bunun Bars'ın tuzak kelime oyunlarından biri olduğunu?!

Kalkınca hemen bileğimden tuttu tabi.

"Bars, dur bak. Bağırırım. Senden korkulur ama bi' düşün bakalım ben korkar mıyım?" Bars evet der gibi bakınca iyice sinirlendim.

"Hayır tabi ki!"

Bileğimi çekmeye çalışıyordum ama Bars izin vermiyordu. Diğer elimle karın boşluğuna yumruk attım. Dikati biraz dağılınca hemen arkamı dönüp koşar adımlar atacaktım ki trafikte olduğumuz aklıma biraz fazla geç gelmişti.

Ezilmeme bir adım kalmıştı sadece ama saçımdan yakalayan el buna engel olmuştu. Canım biraz acımıştı ama ezilmemiştim en azından.

"NAPIYORSUN AFRA! APTAL MISIN?!"

"BAĞIRMA BANA! SALDIRIRIM ŞİMDİ SANA GÖRÜRSÜN! SENİN YÜZÜNDEN EZİLİYORDUM!"

Birden beni az daha ezecek olan adam korna yaptı. Ben de korkup birden Bars'a çarptım. Bars birden belime sarılıp kükreyince daha çok korktum tabi.

"LAN! O ARABAYI SANA SOKAR SOKAR ÇIKARTIRIM PİÇ! ÖNÜNE BAK OROSBU EVLADI!"

Araba hızla uzaklaşınca Bars bu sefer de bana bağırmaya başladı.

"BENİM YÜZÜMDEN Mİ? YOLA BEN Mİ ATTIM SENİ KIZIM!?"

"ATLAMAMA SEBEP OLDUN!"

Geriye adım atacaktım ama Bars hem sinirliydi hem de vücudu kas katı kesilmişti.

İnsan biraz kibar olurdu dimi? Ama yok, pis iblis işte! Hep küfür, bağırma ve ayıp şeyler!

"Bars hem çok ayıp konuşuyorsun... Adam altı üstü bilmeden az kalsın beni ezecekti. Sonra da tabi sinirlenip kornaya bastı. Büyütecek ne var?"

Bars, belimi bırakınca, geri bir adım attım. Sinirle bana baktı, nefes verip yutkundu. Adamın Adem elması özene bözene yaratılmış resmen yüzü ve vücudu gibi. Baştan sona mükemmel ama kesin iblis olduğu içindi!

Yaradılış amacı insanları yoldan çıkarmaktı. Ne diyorum ben yine?

Bars tam sinirle konuşacakken Tolga'nın sesini duydum. "Barscım, valla bravo ikidir sözde düşmanının kızını, ölümden kurtarıyorsun. Seni takdir ediyorum, arabanın plakasını aldım. Halledelim mi?" diye sordu Tolga. Halletmek kötü anlamda değildi inşallah.

"Ölsün de Eren siktir olup gitsin, sırf bu öldü diye." dediğinde Bars'a sadece baktım.

Ne kadar kötü biri olabiliyordu isteyince. Bu söylediği o kadar ağırdı ki... Üzülmeyeceğimi mi düşünüyordu? Ya da hiç mi umrunda değildi üzülmem?

Eren olmasaydı, beni.. beni öldürürdü. Artık anlayabiliyordum.

"Abartma lan, çüş! Ben ondan mı dedim? Başka bir şey anlatmak istedim ben. Sıçtın içine."

KintakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin