İyice sersemlemiş Bars'a bakıyordum. İş çantasını alıp aceleyle çıktığında öylece kalmıştım.
Ne oluyordu?
⚔️
Sabahtan beri Bars'ın ailesiyle zaman geçiriyordum. Çok iyi insanlardı, gerçekten. Saatlerce anlattıklarını dinlemiş, gülüp durmuştum.
Galiba uzun zaman sonra bu kadar gülmüştüm.
Yaram da çok acımıyordu. Bugün güzel bir gündü.
Derdim yoktu, şuan tek düşündüğüm şey ne giyeceğimdi? Nereye gidecektik?
Sonuç olarak siyah elbiselerimden birini giymeye karar vermiştim. Artık uzun bir süre beyaz elbise filan giymezdim. Zaten siyahı seviyordum.
Bars'ın odasındaki koltukta oturmuş, verdiği telefonu inceliyordum. Ne zamandır telefon kullanmıyordum?
Fakülteye de gidebilecek gibi görünmüyordum.
Telefona instagramı indirdim. Neler olup bitmişti merak ediyordum.
Hesabıma girdiğimde ilk karşılaştığım şeyi beynim algılayamamış, tam geçecekken durmuştum.
Bu Beste'nin hesabıydı. Fotoğraf nişan günümüzde, haberim olmadan çekilmişti. Ben Bars'la konuşurken Beste, Tolga'nın koluna girmiş ve selfie çekmişti.
Altına da 'Bir ömür boyu mutluluklar, güzelim!🥳💖 Çok mu yakıştınızz??🧿🧿' yazmış beni etiketlemişti!
Ben Beste'ye ne diyordum? Beste ne yapıyordu?! Hep söylüyordum Beste'yi kesin küçükken 3 defa havaya atıp bir defa tutmuşlardı.
Hep kendi bildiğini okuyordu.
O değilde fotoğrafta Bars neden bu kadar yakışıklı çıkmıştı? Bana bakmış gülüyordu, bense büyük ihtimalle ona çemkiriyordum.
Yorumlara girdiğimde gözüme ilk çarpan yorum 'Afra hanımın neden fakülteye gelmediği belli oldu. Ben olsam, ben de gitmezdim. Hem zengin hem yakışıklı koca bulmuşum ne işim var fakültede?? 🙃' yorum fake hesaptan yapılmış elli beğeni almıştı.
Sinirle yanıt yazacakken, Beste'nin yanıt verdiğini fark etmiştim. 'Ama ne yazık ki sen değilsin tatlım <33' demişti. Bunu görünce sinirim biraz da olsa azalmıştı.
Onun dışında bir sürü tebrik yorumu vardı.
Yorumlardan çıkınca mesaj kutuma girdim.
Barış mesaj atmıştı.
Barış
Nasılsın güzelim?
21 saat önce.
Telefonuna el konulmadı diye umuyorum.. Seni merak ettim.
16 saat önce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kintak
ChickLit"Bağırıcam işte! Aç kapıyı!" Kapının kilit sesi kulaklarımı doldurduğunda söylediklerinde ciddi olduğunun biraz farkına varabilmiştim. Beni içeri çekti ve kendi tam odadan çıkacakken masanın üstünde duran vazoyu kafasında kırdım. İzlediğim filmlere...