Luna's pov
"Oorlog?" vroeg Nathan. "Ja tussen de Full Bloods en Half Bloods, over 6 maanden moeten we hier weg zijn, bij zonsopkomst zullen de oorlogstrommels luiden" herhaalde ik de woorden van de godin. "Waarom ben jij dan de enige die ze kan stoppen, ik ben er ook nog" riep Sem een beetje boos. "Ze zei dat je de Half Bloods verwijt dat je mij bent kwijtgeraakt en dus en je niet meer onpartijdig". Hij maakte een mokkend geluidje wat best wel grappig was. "En wat doen we nu?" Ik draaide me om naar Natas die me met een vraagende blik aankeek. "Jullie doen niks, je hebt de godin gehoord alleen ik kan deze oorlog stoppen, en ik breng jullie niet in gevaar. Dit is iets wat ik alleen moet doen. "Dacht het niet zusje, ik heb je net terug, ik raak je niet nog een keer kwijt. Ik ga waar jij gaat" zei Sem. Ik trok hem in een knuffel en fluisterde zachtjes "dankje" in zijn oor. "We kennen je nog maar een paar weken maar je bent nu al onze familie, en familie blijft bij elkaar no matter what" zei Natas. Ik wenkte hun erbij en trok hun ook in een knuffel. Zo zaten we dan met z'n vieren, op de grond, in een gevangenis, lekker te knuffelen. Ik verbrak de knuffel en keek ze allemaal aan. "Hoe gaan we dit ooit doen" zuchtte ik. "Laten we eerst maar een ontsnappingsplan bedenken" zei Natas. "Vermoorden die gasten". "s'Nachts wegsluipen". "De boel in de fik steken". "Overdag snel wegrennen". "Een auto kapen en de rest vermoorden". "Mannen verleiden, knock out slaan en hem dan smeren". Riepen Natasha, Nathan en Sem door elkaar heen, alle vermoord dingen kwamen van Sem, dat was best wel grappig. Ze begonnen weer vanalles doorelkaar heen te kibbelen. Oke dit gaat fout. "JONGENS KOP DICHT" schreeuwde ik naar ze. Ze hielden hun mond en keken me aan. "Zo gaat dit niet werken, jullie schreeuwen alles door mekaar heen, willen jullie soms dat ze jullie horen" zei ik een beetje geërgerd. Want ja stel dat iemand ons hoort, dan zitten we nog meer in de pinarie. "Sorry" zeiden ze alle 3 tegelijk. "Oke ik heb een plan en ik denk dat het gaat werken. We wachten gewoon rustig af ". "Wat" "Nee" "Geen denken aan". Hoorde ik weer doormekaar. "Luister nou even, we kunnen ze in de gaten houden, hun partouilles onthouden, alle tijdstippen onthouden. En als het eenmaal zover is dan weten we wie wanneer wat doet en waar". "Dat is zo slecht nog niet Luna" zei Nathan. Ik trok een quasi gekwetst gezicht. "Denk je dat ik niet slim genoeg ben om iets te bedenken Nathan? Dat ik dom ben?" "Nee zo bedoelde ik.... ik bedoelde.......ik..euhh.... help". Ik bartse in lachen uit. "Nathan i'm just kidding, denk je nou echt dat ik me om zoiets druk maak, hahahaha". Zijn gezicht werdt rood als een tomaat wat me nog meer moest laten lachen. "Ja dat um...... ja dat wist ik wel". "Ja en ik ben een vliegende eenhoorn". Dit keer keek hij me quasi boos aan. Ik stak alleen maar me tong uit. "Oke dan moeten we de taken gaan verdelen" zei Sem. Na een paar uur waren we eruit wie wat gaat doen. Natasha en Nathan zouden houden de in de gaten wie wat doet, wanneer en waar. Sem onthoud de patrouilles en ik onthoud alle tijdstippen wanner ze langskomen. en als het goed gaat zijn we hier over 2 maanden weg. "Oke ik denk dat we nu alles wel hebben" zei ik. "Er komt nieuwe groep gevangenen" zei Natasha opeens. "Hoe weet je dat? Nou elke 2 maanden gaat er een alarm af, hoor je dat niet"? Ik luisterde en toen hoorde ik het, een soort van zoemend geluid. "Wacht om de 2 maanden? Waarom heb ik het dan niet eerder gehoord?" "Omdat jij waarschijnlijk nog in James zijn tent zat voordat je hier kwam" zei Natas. Ik knikte. "Oke laten we maar gaan slapen , morgen is het pain day" zei Nathan. "Wat is dat?" vroeg ik. "Dat is de dag dat de gevangenen komen en dan zijn ze op hun strengst en worden er meer mensen gestraft" zei Sem. Oke wauw dan ben ik niet in me voordeel dacht ik. "Het wordt een lange dag morgen laten we maar gaan slapen" zei Sem. Iedereen stemde toe en niet veel later lag ik ook te slapen.
Ik post deze alvast omdat ikzelf niet meer kan wachten, geen zorgen ik post volgende week wel weer een, hope you enjoy. Ik heb ook een verzoek aan jullie, lees mijn nieuwe boek : My 'easy' Life, het zou me een groot plezier doen. Hint van vandaag: nieuw persoon. Dat was het, fijne dag allemaal, en 1 tip: ga allemaal naar insurgent 2e deel van divergent, waar ik morgen heen ga. Later xxMe.🙏❤️
JE LEEST
DON'T MESS WITH ME
LobisomemLuna leeft al 2 weken lang in haar wolfvorm, ze is in al die tijd niet in een mens verandert. Dan op een dag komt ze in het terretorium van de silver moon pack en vindt ze daar haar mate. Later komt ze achter veel dingen die voor haar geheim zijn ge...