Luna's pov
Nog steeds was ik verdoofd door wat ik net zag, het was gewoon onmogelijk, dt kon gewoon niet. Is er iets? vroeg Jake. Nee niks was gewoon wat aan het denken loog ik. Waarover dacht je dan? Oh gewoon, over alles. Bewaar dat maar voor ons gesprek zometeen, ik wil je op alle manieren beter leren kenen zei hij met een knipoog. Ik voelde dat ik moest blozen en draaide me hoofd weg. Nog nooit had ik eerder om een jongen gebloost, dit bewijst dat de mateband echt sterk is. We liepen z'n huis binnen en Jake leidde me de trap op, naar een van de kamers, we liepen naar binnen en ik keek eens goed rond. Ik zag een bed, een deur van wat waarschijnlijk naar de badkamer lijdt, een kledingkast, een tv en een paar stoelen. En wat vind je ervan? Ik kon het niet laten om hem even te plagen, mmmhh ik weetnie antwoordde ik wat geoninteresseert moest lijken. Wat mist er dan? vroeg hij met een beteuterd gezicht. Mmmhhh laten we zeggen, jij. Er kwam een verwarde blik op zijn gezicht maar dat veranderde al snel in een speelse blik. Het is een strafbaar feit om de alpha te plagen. Niet als je de luna bent. De inwijdingsceremonie is nog niet geweest dus in feite ben je nog geen luna zei hij met een grijns. Maar dat betekent dat jij ook nog geen alpha bent dus is het ook niet strafbaar. DAMM! Daar had ik niet aan gedacht. Ik kon het niet laten en barste ik lachen uit. Zozo dus mevrouw vindt dat grappig huh? Jup. Hij kwam langzaam op me af, pakte opeens mijn hand en liet zich op het bed vallen met mij meegetrokken waardoor ik bovenop hem viel. JAKE!! Niet grappig. Hoezo niet prinses ik vond het wel grappig zei hij met nog steeds die vervelende grijns op zijn gezicht. Er gaat niks boven je mate een beetje plagen toch? Geheel onverwachts plaatste ik mijn lippen op die van hem. Hij schrok maar deed daarna al snel mee, ik trok me terug en keek hem uitdagend aan. Zozo iets van plan prinses? Maybe. Hij draaide ons ineens om en voordat ik het wist lag hij boven op mij. Nu heb je niets meer te zeggen he prinses. Als antwoord gaf ik een geïriteerde grom. Rustig prinses ik ga je niet vastketenen ofzo, alhoewel tis wel verleidelijk. Ik gromde weer waardoor hij alleen maar moest lachen. Geef het maar toe prinses je geniet hiervan. Het was waar ik genoot ervan, alleen dat ging ik natuurlijk niet toegeven, als slechte gewoonte dat ik heb beet ik automatisch op me lip. Stop daarmee prinses , je maakt me gek. Daardoor moest ik weer lachen, ik zou dit hem betaald zetten. Ik fluisterde in zijn oor: laat me maar stoppen. Als antwoord kwam er een grom uit zijn mond. Hij pinde mijn armen aan het bed vast en fluisterde in mijn oor: dat had je niet moeten doen prinses. Hij drukte zijn lippen weer op die van mij heel zacht en teder, daarna werdt het wat ruwer, maar wel fijn ruw. Hij liet mijn handen los en plaatste zijn handen om mijn middel en ik liet mijn handen door zijn haar gaan. We gingen zo door totdat we ons beidden terugtrokken vanwege ademtekort. Het is al laat prinses beter gaan we slapen. Ik knikte nog steeds buiten adem. Ik stond op van het bed toen ik me realiseerde dat ik hier nog in me short en hempje zat en geen slaapkleren mee had genomen. Euuh Jake? Hmmm. Heb je misschien een shirt voor me waar ik in kan slapen? Tuurlijk, hij liep naar zijn kast en viste daar een short uit die die naar mij toe gooide. Met zijn shirt liep ik naar de badkamer en draaide de deur op slot. Ik trok me kleren uit en vouwde ze op. Ik trok Jake zijn shirt aan, hij kwam tot net over mij kont. Ik kon jet niet helpen en snoof aan het shirt dat heerlijk naar Jake rook. Ik legde mijn kleren in een hoekje en stapte de badkamer uit. Daar zag ik Jake staan in alleen in een trainingsbroek met geen shirt. Hoe moeilijk ook was om niet naar hem te staren liep ik naar het bed toe. Ik merkte dat Jake naar me aan het staten was. Like what you see huh? Jazeker prinses, je bent prachtig. Alweer bloosde ik waarvoor ik mezelf vervloekte. Je bent schattig als je bloost, vooral omdat het door mij komt. Shut up. Ik hoorde hem gniffelen. Ik stapte in bed en ging met mijn rug naar hem toegedraaid liggen, ik voelde hoe het bed aannde andere kant inzakte en twee warme handen zich romd mijn middel verzamelden en zich naar me toe trokken. Slaap lekker prinses. Truste Jake.
*nachtmerrie*
Ik zat vast in een hut met 4 andere mensen die ik niet kende, 2 jongens en 2 meisjes. Ik wilde wat tegen ze gaan zeggen toen de deur met een klap opensloeg. Nee dat kan niet!! Daar stomd diegene die ik nooit meer wilde zien die ik dacht te hebben vermoord. Hoe komt het dat je nog leeft? Ik heb je nek met mijn eigen handen omgedraaid. Alles op zijn tijd sweerheart. Ik gromde noem me niet zo. Ik noem je zoals ik wil, hij pakte me bij de nek en tilde me omhoog tegen de muur. Ik keek op naar de anderen die daar zaten maar ze deden niks. Niemand kan jou nog helpen sweetheart, hoor je me, niemand! Ik wilde schreeuwen, schoppen, slaan alles om los te komen. Hij plaatste zijn beide handen om mijn nek en de laaste woorde waren: tot ons wederzien sweetheart, en toen draaide hij mijn nek om.
Ik werdt gillend wakker en schoot omhoog, helemaal bezweet. Jake was door mijn gegil wakker geworden. Ik begon helemaal te trillen en mijn lichaam was helemaal verdoofd. Jake sloeg zijn armen om me heen en wiegde me heen en weer en fluisterde allemaal rustgevende woordjes in mijn oor om me te kalmeren. Na wat eeuwig leek te duren was ik eindelijk weer rustig en had ik weer controle over mijn lichaam. Sorry dat ik je wakker maakte. Geeft niks prinses, had je een nachtmarrie? Ik knikte. Wil je me vertellen waar die over ging. Ik overwoog om het te vertellen maar dat zou hem alleen maar in gevaar brengen dus loog ik. Ik was alleen in het bos en ik zag jou met iemand anders en je zij dat je niet van me hield en.... Rustig maar prinses, er is niemand anders dan jij. Ik hou van je. Ik ook van jou Jake. Zullen we weer gaan slapen? Ik knikte, Jake sloeg zijn armen beschermend om me heen, ik draaide me naar hem toe en legde mijn hoofd tegen zijn borts aan terwijl ik langzaam in slaap viel.
Chapter numeró 11, en was het een beetje leuk? Later in het verhaal vertelt ze nog wel wie en waarom haar zo kwelt. Hint van vandaag: splash💦, love💕💕. Jaaaa wat betekent dit nou weer nou alleen ik kan het weten, of iemand moet gedachten kunnen lezen. Zijn er mensen die gedachten kunnen lezen hier????
Naja see ya laterxx me, en nog een HAPPY NEW YEAR/2015 IEDEREEN🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆
JE LEEST
DON'T MESS WITH ME
Kurt AdamLuna leeft al 2 weken lang in haar wolfvorm, ze is in al die tijd niet in een mens verandert. Dan op een dag komt ze in het terretorium van de silver moon pack en vindt ze daar haar mate. Later komt ze achter veel dingen die voor haar geheim zijn ge...