H9 praten met mijn mate

709 42 1
                                    

Jacob's pov

Ik werdt wakker door mijn moeder die mijn naam riep. JACOB KOM ONMIDDELIJK MET DIE LUIE REET VAN JE VAN BED AF EN GA NAAR JE VADER, JE WEET DAT JE HEM MOEST HELPEN BIJ DE BESLISSING OVER DAT LIEVE MEISJE!!!!!!!!! Lief hoe weet je nou weer dat ze lief is? vroeg ik aan me moeder. Omdat ze hier al een paar keer is geweest en ze meer manieren heeft dan jij ooit zult hebben in jouw brein, en nu van bed af. Soms haat ik het als me moeder me uit bed haalt, tis zo koud en me bed is lekker warm. Met tegenzin ga ik uit bed,kleed me aan en loop naar de openplek waar me moeder zei dat ze naartoe waren. Eenmaal daar zag ik allemaal juichende mensen om mijn vader en iemand anders heen staan. Wat is hier aan de hand?!! schreeuwde ik. Iedereen behalve mijn vader keek me geschrokken aan, ze gingen opzij zodat ik naar ze toe kon lopen. Daar zag ik naast me vader een grijs met witte wolf met een gouden borst. Ik keek haar aan en toen ze naar mij keek voelde ik het. MATE!!! schreeuwde mijn wolf. Ik liep naar me vader toen en zei: ik denk dat ik me mate heb gevonden. Geweldig wie is het? Ik keek de wolvin aan. Mijn vader begreep me en zei tegen de roedel: Dames en heren mag ik jullie voorstellen aan de mate van mijn zoon en jullie nieuwe luna: Luna. Iedereen begon luid te juichen en te klappen terwijl ik alleen maar naar haar kon staren, Luna heette ze dus, een beipasselijke naam al zeg ik het zelf. Mijn vader liep naar Luna en zei wat tegen haar wat ik net niet kon verstaan en opeens liep ze weg. Ik liep achter haar aan maar werdt door me vader tegengehouden, waar gaat ze heen? vroeg ik. Je transformeert even terug das denk ik wat makkelijker om mee te praten. Ik knikte, even later kwam mijn mooie mate achter de boom tevoorschijn. Ze heeft lang bruin krullend haar, gouden ogen en een mooi figuur, alle rondingen zitten op precies de goeie plek. Ik liep naar haar toe en zei: zullen we even ergens rustiger heen gaan? Ze knikte en ik pakte haar hand vast en voelde allemaal kleine schokjes door me heen gaan.

Na zo'n 10 min te hebben gelopen kwamen we aan bij een groot meer. Ik ging zitten en trok haar mee naar de grond. Dus vertel eens wat over jezelf vroeg ze. Mij naam is Jacob en ik ben bijna aplha, mate van jouw, ik heb kort zwart haar, bruine ogen, mijn wolfkleur is roestbruin, ik hou van rennen in mijn wolfvorm, filmkijken, mijn moeders kookkunsten en het nieuwe: ik hou van jou.

Luna's pov

Ik hou van jou.. Toen ie dat zei voelde ik me vanbinnen helemaal exploderen van blijdschap, ook me wolf werdt helemaal blij. Ik moest ervan blozen. En vertel nu eens wat over jou zei met een lach die ik niet helemaal kon plaatsen. Ik ben Luna, ik ben bijna luna, strijder, jouw mate, ik heb lamg bruin krullend haar, gouden ogen, mij wolfkleur is wit met grijs en een gouden borst, ik hou van rennen in me wolfvorm, filmkijken, houtsnijden en ik hou ook van jou. Ik kende deze jongen nog niet eens een uur, maar ik kon nu al toegeven ik was helemaal VERKOCHT aan deze jongen. Hij kwam heel langzaam dichterbij en voordat ik het wist zaten zijn lippen op de mijne. Ik schrok even maar deed er als snel aan mee, zijn tong vroeg om toegang die ik hem maar al te graag gaf. Terwijl we zoenden voelde het net alsof er allemaal vlinders ronddwarrelden in mijn buik, god wat deed deze jongen met mij?! We trokken ons beide terug omdat we addm nodig hadden. Zullen we terug gaan zei hij nog wat heigend. Ik knikte, hij pakte mijn hand weer vast en we liepen terug naar de roedel.

Oeehhwee ze hebben gezoend. Ik wist het!!! Hint van vandaag is een raadsel van gebeurtenissen die in het volgende hoofdstuk voorkomen. LET OP!! Het wordt tijd om het verleden te laten rusten en verdergaan met het heden. Thats it. Als je weet wat ik bedoel😉 laat je antwoord achter in een comment. NOG EEN MERRY CHRISTMAS EVERBODY AND A HAPPY NEW YEAR X ME

DON'T MESS WITH MEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu