H17 visioen

437 34 5
                                    

Luna's pov

Ik werd wakker gemaakt, en nee niet door een enge man, maar door Nathan. "Wat is er Nathan"? vroeg ik met een heese stem. Hij moest lachen. "Man jij slaapt vast zeg ik sta hier al 5 minuten". "Dan moet je beter je best doen, waarvoor maak je me wakker"? "Omdat het eten er is en ik dacht dat jij wel honger had". "Nou dat heb je dan goed gedacht" zei ik terwijl ik opstond. Ik liep naar de rest en ging voor het eten zitten en pakte mijn deel. Ik pakte mijn beker met melk en net toen ik een slok wou nemen werdt alles wazig en begon alles te draaien. De beker viel uit mijn handen en nog voordat alles zwart werdt hoorde ik iemand mijn naam zeggen.

~~~~~~~~~~visioen~~~~~~~~~~~~

"Waar ben ik"? "Je bent in Elandor" hoorde ik opeens een stem zeggen. "Wie zei dat"?
vroeg ik terwijl ik schichtig om me heen keek. Er verscheen opeens een vel licht waardoor ik mijn ogen dicht kneep. Het licht werdt minder vel en ik deed mijn ogen weer open en zag een beeldschone vrouw voor me staan. "U bent de godin van de wolven of niet"? vroeg ik aan haar. Ze moest glimlachen, "ja dat klopt ik neem aan dat je het verhaal van je broer hebt gehoord"? "Ja sinds gister". "Je moet nu goed naar me luisteren Luna we hebben niet veel tijd, er komt een oorlog tussen de Full Bloods en de Half bloods en jij bent de enige die ze kunt stoppen. Je moet hier weg zien te komen met de anderen, binnen 6 maanden moeten jullie hier weg zijn. Op de laatste dag bij zonsopkomst zul je de oorlogstrommels horen luiden". "Waarom ik, ik weet helemaal niks, ik ken al die mensen niet eens". "Daarom ben jij degene die ze moet stoppen, jij bent onpartijdig". "En Sem dan"? vroeg ik wanhopig dit niet willend. "Hij neemt het de Half Bloods kwalijk dat hij gescheiden van zijn zusje werdt, hij is dus niet onpartijdig. Haast je nu Luna ik heb niet veel tijd, ik neem zo snel mogelijk weer contact met je op". "Maar ik................"

~~~~~~~~~heden~~~~~~~~~~~~

Ik opende mijn ogen en zag 3 paar ogen me bezorgd aankijken. "Luna gaat het wel"? "Luna wat is er gebeurt"? riepen Natasha en Nathan door elkaar heen. "Jongens laat haar even ademen" hoorde ik Sem zeggen waardoor ik moest lachen. "Je had een visioen of niet"? vroeg Sem. Ik knikte. "Oke jij gaat rechtopzitten en uitrusten en daarna vertel je wat er gebeurt is" zei Sem. Ik stemde ermee in en met hulp van Sem zat ik overeind. "Oke wat heb je gezien"? vroeg Sem. "Er komt een oorlog en ik ben de enige die het kan stoppen" zei ik. 3 paar ogen keken me met grote ogen aan. "Wat"?

Dat was h17, en verwacht niet veel van van mij deze week want ik ben tijdelijk even gebleseerd aan mijn arm. Hoe komt dat, ik heb verteld dat ik ging snowboarden, ik viel en probeerde me val te breken en heb daarbij me pols gekneusd. Ik weet het stuppid me, maar ja ik kan er niks aan doen. Hint van vandaag: oke dit gaat fout. Jaja wat is dat. nou see ya all later xxxme.

DON'T MESS WITH MEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu