Luna's pov
Ik werd wakker van Sem die me heen en weer schudde. 'Wat' gromde ik geïriteerd. 'Man jij bent echt moeilijk wakker te krijgen'. 'Waarom maak je me dan ook wakker?' 'Het is pain day iedereen moet over tien minuten buiten hun hut staan en krijg dan nieuwe "bewoners" toegewezen, en als je nu niet opstaat stuur ik Natasha op je af'. 'Ik blijf liggen'. 'Heb je gewaarschuwd'. Opeens kwam Natas op me zitten en begon te springen. 'Auw...Natas......hou.....daar....mee....op' wist ik door het springen heen te zeggen. 'Sta je dan op?' 'Ja ik sta op, maar dat lukt niet als je op me blijft springen'. 'Oeps.....sorry'. Ze ging van me af en het voelde of ik nu pas weer adem kreeg. 'Echt serieus Natas hoeveel weeg jij man' zei ik ademhappend. 'Geen idee'. 'Oke door Luna haar getreuzel moeten we nu naar buiten' zei Nathan. We, nou ik dan, stonden op en liepen door de deur naar buiten. Daar stond Jason ons al ongeduldig op te wachtten. 'Mooi jullie zijn er eindelijk, ga in een rij tegen de muur aan staan'. We gingen met z'n 4'en tegen de muur aan staan en ik keek aandachtig toe hoe er trucks aankwamen rijden. 'Zitten ze in die trucks?' vroeg ik aan niemand in het bijzonder. 'Ja, iedereen wordt verdoofd en dan nemen ze je mee en wordt je hiernaartoe vervoerd in een van die trucks' zei Sem. Ik knikte en vestigde mijn aandacht op de trucks die hun deuren opende. Wat ik zag was best wel schrikwekend. Allemaal mensen, weerwolven van 10 tot 70 jaar kwamen uit die trucks. In de verte zag ik James aankomen lopen. Hij liep naar een van de trucks en begon te wijzen naar verschillende hutten. 'Wat doet hij?' vroeg ik aan Sem die naast me stond. 'Hij deelt ze in in een van de hutten'. Ik knikte en vesrigde mijn aandacht weer op James. Hij wees naar ons en een meisje van ik schat zo'n 12 jaar kwam onze kant oplopen. Ik hoorde naast me iemand naar adem happen en keek om en zag Natasha met tranen in haar ogen staan. Net toen ik wat wou zeggen riep het meisje Natasha haar naam. 'NATASHA!!!' 'EVA!!' Ze renden op elkaar af en vielen in elkaars armen. Ook Nathan rende op hun af met tranen in hun ogen. Ik staarde nieuwschierig naar hun en richtte een blik op Sem. Hij hield zijn handen omhoog. 'Ik zou het zelf ook niet weten'. Na nog een paar minuten te hebben gezeten stonden Nathan, Natasha en Eva op. 'Euhhh mag ik weten waar dit over gaat' vroeg Sem. 'Luna, Sem dit is ons zusje Eva'. Ik keek hun met grote ogen aan. Zusje???
Jack's Pov
Het is nu al een tijdje geleden dat Luna ontvoerd is en ik moet zeggen het is er niet beter op geworden. Ik maak me vooral zorgen om Jacob. Hij lijkt net een geest als je hem tegenkomt. Het wordt tijd dat ik maar eens met Paul en Emily ga praten over hem. Ik liep mijn eigen huis uit, de slapende Dain op de ban negerend en baande mijn weg naar het alpha huis. Ik stapte naar binnen sn trof daar Emily in de keuken aan. 'Hay Emily'. 'Hallo Jack, als je Paul zoekt hij is in zijn kantoor'. 'Eigenlijk kwam ik hier voor jullie beiden'. 'Oh, nou dan zal ik hem even halen'. Ze liep weg en ik nestelde me op de bank in de woonkamer. 'Hallo Jack'. 'Morgen Paul'. 'Ik begreep dat je Emily en mij wou spreken?' 'Ja, als jullie even willen zitten'. Ze gingen zitten op de bank tegenover mij en keken me nieuwschierig aan. 'Het gaat echt niet goed met Jacob, ik weet niet hoelang hij dit volhoudt'. 'Het is zwaar om niet bij je mate te kunnen zijn'. 'Ja dat snap ik Paul, maar hij lijkt net een geest alle keer als ik hem zie, ik maak me grote zorgen over hem. Misschien als een van jullie met hem praat, lucht dat voor hem ook op'. 'Ik praat wel met hem' zei Emily. 'Bedankt, nou dan ga ik maar weer eens, fijne dag verder'. 'Jij ook Jack' zei Paul. Ik stond op en verliet hun huis en liep naar mijn eigen huis. Ik deed de deur open en zag Dain nog steeds slapen op de bank. 'Precies waar ik je gelaten heb' fluisterde ik zachtjes om hem niet wakker te maken. Ik ging zitten aan de keukentafel en keek wat uit het raam. Opeens kwam er een Alliong in het raam zitten. Natuurlijk waarom heb ik er niet eerder aan gedacht. Ik pakte een papier en pen en schreef er wat op en bond het om zijn poot. Snel ging ik naar boven en kwam terug met een kussen met Luna haar geur erop. 'Zoek'. De Alliong rook eraan en vloog toen weg. Hopelijk krijgt ze hem.
Dit is een nieuw hoofdstuk, sorry dat het zolang duurde ik liep vast. Maar dit hoofdstuk draag ik op aan richeira die mij aanspoorde om deze week een nieuw hoofdstuk te plaatsen dus een applaus 👋 Ook maak ik de winnaar van de namen wedstrijd bekent .............. unicornprinses gefeliciteerd jij ebt gewonnen met de naam Eva🎉🎉 Dit was het hopelijk loop ik niet weer vast. Ohja hint van vandaag: hier kan ik dus echt niet tegen.
JE LEEST
DON'T MESS WITH ME
WerewolfLuna leeft al 2 weken lang in haar wolfvorm, ze is in al die tijd niet in een mens verandert. Dan op een dag komt ze in het terretorium van de silver moon pack en vindt ze daar haar mate. Later komt ze achter veel dingen die voor haar geheim zijn ge...