Sems pov
Luna en ik keken Natasha en Nathan vreemd aan, samen met het meisje dat dus hun zusje was. 'Dus als ik het goed begrijp is dit jullie zusje?' 'Ze knikten alle 3. 'Ik zou je welkom moeten heten, maar dat lijkt me niet echt toepasselijk' zei Luna. Ik keek om naar me zusje en zag hoe ze door haar knieën ging en haar hand uit stak. 'Hey ik ben Luna en die jongen daar is Sem' zei ze terwijl ze naar mij wees. 'Wat is jouw naam?' 'Eva'. 'Eva wat een mooie naam, kom dan gaan we naar binnen'. We liepen met z'n allen weer naar binnen en gingen zitten op de grond. 'Dus Eva hoe en je hier gekomen?' vroeg ik. 'Ik weet het niet meer, het ene moment was ik buiten aan het spelen en daarna is alles zwart en nu ben ik opeens hier'. 'Waar waren pap en mam dan?' vroeg Natasha. 'Weet ik niet'. 'Laten we maar wat eten halen, we zullen zo wel aan de bak moeten'. Niet veel later werd wonderbaarlijk een dienblad met eten en drinken bezorgd. Luna pakte het op en zette het in het midden neer. 'Wat gaan ze met ons doen?' 'Geen zorgen Eef, je bent nieuw en jong, ze houden daar wel rekening mee, ookal zijn ze stomme erge kloo.....'. 'Luna!' waarschuwde Natas haar. 'Sorry macht der gewoonte, maar het zijn wel.....'. 'Luna!' 'Wat Luna "probeert" te zeggen is, dat je je geen zorgen moet maken' zei ik. Er werd hard op de deur gebonkt, en we schrokken allemaal. Ik stond op, gevolgd door de anderen en opende de deur. Daar stond Jason ons al op te wachtten. 'Jullie weten allemaal waar jullie heen moeten, kleine jij gaat met hun mee' en ze wees naar Nathan en Luna. Ieder ging zijn eigen weg, net zoals ik. Ik betwijfel of Eva zich geen zorgen moet maken. Het is Pain Day dus ze zijn vandaag extra chagarijnig en geven sneller straffen uit. Ik kwam uit bij mijn groep en begon met werken voordat ik op mijn kop krijg.
Luna's Pov
Ik, Nathan en Eva liepen naar het mes gooi gedeelte. Nathan legde Eva nog snel uit wat ze moest doen en begonnen toen met werken. Een paar messen vlogen rakelings langs mijn oren en sommigen schaafden zelfs plekken langs mijn oren. Man zij zijn echt chagarijnig vandaag, net een krokodil met kiespijn. 'Schiet eens op ik heb niet de hele dag' riep een van die mannen. 'Wacht maar, ik dauw die dingen zo in je hoofd'. 'Wat zei je daar?' 'Niks'. 'Niks inderdaad, dat is wat jij bent, helemaal niks. En schiet nou op met die messen'. Ik pakte de messen van de grond en legde ze ruw voor hem neer op de tafel. 'Zo hier zijn die verdraaide messen van je' spatte ik in zijn gezicht. Ik wilde weglopen , maar werd beetgepakt. Ik draaide me om en keek recht in het gezicht van die man. 'Zo praat je niet tegen mij!' 'Eh ja dat doe ik wel, dat zie je toch'. Inmiddels kregen we veel bekijks en ik zag Nathan en Eva ook naar me kijken. Ik trok ruw mijn arm los en wilde weglopen maar werd weer bij mijn arm gepakt. Ik draaide me om en kreeg een klap in mijn gezicht waardoor ik op de grond viel. Ik voelde hoe het begon te tintelen rond de plek van zijn hand. Ik keek omhoog en zag Nathan en Eva mij geschokt aankijken. Oke nu ben ik er klaar mee. Ik keek hun aan en miemde met mijn mond 'ren'. Eva begreep me niet maar Nathan wel en trok Eva met zich mee. Ik stond weer op en stompte hem in zijn gezicht waardoor hij omviel. Zoals verwacht kwamen ze allemaal naar me toe en vergaten Nathan en Eva die weg liepen. Een begon op me af te stormen en beukte me vol in mijn maag. We vielen samen op de grond met hem bovenop me. Ik trapte hem met me voeten van me af en gaf hem nog een na schop. Ik kreeg opeens een vuist tegen mijn hoofd aan waardoor ik achteruit strompelde. Ik kreeg er nog een onverwachts tegen mijn lip en proefde het bloed in mijn mond. Ik ontweek een volgende klap en deelde er nu zelf een uit. Ik raakte iemand vol tegen zijn slaap en ik wist niet of ie nu bewusteloos of dood was. Opeens werd ik hardnekkig op de grond gedrukt. Ik werd omhoog getrokken en kwam oog in oog met James. 'Oh Luna wat heb je nou weer gedaan, ik neem haar over jongens, maak de paal klaar'. Ze liepen allemaal weg en ik bleef alleen achter met James. 'Ik heb gezecht dat ik het hier makkelijker voor je zou maken, maar dat geld niet als je je zo gedraagt'. 'Ik laat niet met me sollen'. 'Had dat nou maar wel gedaan, kijk hoe je dr uit ziet. Je lip ik kapot en je hebt een snee in je wenkbrauw'. 'Dat heb ik ervoor over'. 'Het spijt me dat ik dit zeg, maar hopelijk leer je zo je lesje'. Ik keek hem vragend aan toen we aankwamen bij de plek waar ik niet zo lang geleden de zweepslagen had gekregen. 'Bind haar vast'. Ze brachtten me naar de paal en maakten mijn handen weer vast. '65 Slagen'. Ik propte snel een stuk shirt in mijn mond toen de eerste slag me raakte. Ik keek om en zag Natasha, Sem, Nathan en Eva staan. Ik gaf ze een bemoedigende blik voordat de volgende kwam. 2 Gehad nog 63 te gaan.
Hallo im back. Ik weet dat ik achter loop met updaten maar doe me best. Ik heb bijna vakantie dus heb ik meer tijd om te updaten. Ik heb ook een nieuwe cover gemaakt, wat vinden jullie ervan? Maar voor nu geniet van dit hoofdstuk. Hint van vandaag: hopelijk word het geen gewoonte.
JE LEEST
DON'T MESS WITH ME
WerewolfLuna leeft al 2 weken lang in haar wolfvorm, ze is in al die tijd niet in een mens verandert. Dan op een dag komt ze in het terretorium van de silver moon pack en vindt ze daar haar mate. Later komt ze achter veel dingen die voor haar geheim zijn ge...