Luna's pov
We liepen het alphahuis binnen en gingen meteen door naar het kantoor van de aplha. Ben je er klaar voor? vroeg jack. Ja.......Nee........misschien. Rustig maar het komt wel goed zei Jack om me te laten kalmeren, en het werkte. Ik voelde me al een stuk kalmer toen Jack op de deur klopte. Binnen. Ah Jack en Luna, ga zitten. We gingen zitten en wachtten todat de alpha wat zou gaan zeggen. Nou zullen we dan maar eens beginnen, zei de aplha. Ik knikte. Jack zou jij even buiten willen wachtten? Jack knikte en verliet de kamer. En ben je er klaar voor? vroeg hij. Ja ik denk het wel. Mooi, ik geef je een formulier met vragen en die moet je invullen, je moet minstens 17 van de 20 vragen goed hebben om te slagen. Hij gaf me een pen en papier en ik begon te me niet meer zo kalm te voelen als eerst. Na een half uurtje wat vooreeuwig leek te duren was ik eindelijk klaar. Klaar? Ik knikte en gaf het papiertje aan hem. Je mag gaan, ik roep je zometeen weer. Ik bedankte de alpha en liep naar beneden. Na eeuwig verdwaald te zijn was ik eindelijk in de woonkamer. Daar zag ik Jack en Emily op de bank zitten, ik hoorde ze over mij praten. Ik verstopte me achter het muurtje en luisterde mee. Het is ongewoon Emily, ik heb nog nooit zoiets gezien. Hoe bedoel je Jack? Nou gewoon hoe ze vocht en Dain zonder moeite tilde, en haar vachtkleur is ook bijzonder. Ik had wel genoeg gehoord en deed net of kwam ik de trap af. Ik hoorde hoe ze stopten met praten toen ik de kamer binnen kwam. Waar waren jullie aan he over praatten? vroeg ik ze. Ik zag dat Jack niks ging zeggen dus richtte ik mijn blik op Emily. Nou..... we waren aan het praten over dat het zo lang duurde, was het soms moeilijk? Eigenlijk was dit best om te lachen als je hun blikken zag. Nee ik was na een halfuurtje al klaar. Waarom ben je hier nu dan pas? vroeg Jack. Omdat het hier net een fucking doolhof is, ik liep elke keer de verkeerde kant op. Geërgerd niet ik me in de stoel vallen denkend aan mijn tour door het huis. Ik hoorde Jack en Emily lachen. Geen zorgen je went er vanzelf aan zei Emily. We zaten nog even te praten toen de alpha binnen kwam. Luna, Jack willen jullie even meekomen? We stonden op en liepen achter de alpha aan. Ik moest dit pad toch maar eens gaan onthouden. We liepen zijn kantoor binnen en gingen in de stoelen tegenover zijn bureau zitten. De alpha ging zitten en begon te praten, ik heb je formulier nagekeken en je punten geteld. Hij keek weer naar het formulier waardoor ik nog zenuwachtier werdt. Hij fronste even, ik wist het ik ben gezakt. De moed zakte me in de schoenen. Jouw score is:.....................20 punten. Wat? riep ik verbaasd. 20 Punten zei hij nog een keer en gaf het formulier aan me. Ik bekeek het aandachtig en zag dat ik inderdaad niks fout had gedaan, ik voelde me best wel trots op wat ik gehaald heb.
Jack pov
Ik pakte het formulier uit Luna's handen en bekeek er aandachtig naar. Luna zou je ons even alleen kunnen laten? Ze knikte en liep weg. Jack weet jij hoe dit kwam? Ik schudde verbaasd mijn hoofd toen ik nog eens naar het formulier staarde. Niemand heeft ooit alle vragen goed beantwoord, nu kunnen we haar zeker niet meer laten gaan. Ik keek de alpha verbaast aan. Hoe bedoeld u? Hoeft ze die tests niet meer te doen? Jawel ik moet haar positie bepalen in de roedel, maar ik ga haar zeker niet wegsturen, niet na deze
test. Geen idee waarom maar ik voelde een vleug van blijdschap door me heen gaan. Je mag dit niet tegen haar zeggen. Ik knikte. Ik verwacht jullie hier weer over een uur, dan gaan we verder met de 2e test. Ik knikte en liep naar de deur. Oh en Jack, hou haar in de gaten wil je. Zal ik doen.Dit was het dan weer. Yeeeyyy ze blijft in de roedel. Ik zal 1 geheimpje vertellen. In het volgende hoofdstuk komen de andere 2 testen en vindt ze haar mate. Mijn vraag aan jullie is::: wie is het? See ya later xxxxx me
Er is geen prijs voor wie het goed heeft en ik ga ook niet zeggen wie😈😈😈😈😈😈 i love being mean. hahahahahahah
JE LEEST
DON'T MESS WITH ME
WerewolfLuna leeft al 2 weken lang in haar wolfvorm, ze is in al die tijd niet in een mens verandert. Dan op een dag komt ze in het terretorium van de silver moon pack en vindt ze daar haar mate. Later komt ze achter veel dingen die voor haar geheim zijn ge...