Jacob's pov
We liepen hand in hand samen terug naar de roedel. Tijdens het lopen kon ik het niet laten om stiekum naar haar te gluren, ze was zo prachtig, ik kon het nog steeds niet geloven dat zij mijn mate was. Heb ik al gezegd dat je prachtig bent? vroeg ik aan haar. Ik zag dat ze bloosde waardoor ik automatisch een glimlach op mijn gezicht kreeg. Alleen maar zo'n 20 x zei ze lachend. Dan zeg ik het nog een keer en zal het blijven herhalen: je bent prachtig. Dankje jij ziet er ook niet verkeerd uit, zei ze terwijl je me een duw gaf. Oh gaan we het zo spelen he. Ik pakte haar bij de armen vast en trok haar naar me toe en liet mezelf in het gras vallen terwijl ik haar met me meetrok. AHHH! Jake jij mongool wat doe je?! riep/schreeuwde ze. Ik val dat zie je toch zei ik lachend. Ja daarom pak je me ook bij me armen vast en sleur je me met je mee. Ja duh. Jake zou je me misschien los willen laten ik lig niet zo lekker. Tuurlijk alles voor mijn prinsesje zei ik terwijl ik haar hielp opstaan. Welke kant is de roedel op? vroeg ze. Just follow the leader. Ha..ha wat zijn we weer grappig. Weet ik toch. Dus wat wil je doen als we terug zijn vroeg ik haar. Kunnen we bij Dain gaan kijken? Ik voelde mijn wolf vanbinnen grommen en ik moest hem wel gelijk geven, zij was onze mate niet die van Dain. Waarom vroeg ik. Ik wil alleen weten hoe het met hem gaat das alles. Best, kom maar mee. Terwijl we naar hem toe liepen trok ik haar dichter tegen me aan. Waarom doe je dat? Doe ik wat. Me opeens zo tegen je aandrukken. Omdat je mijn mate bent, mag dat niet ofzo. Jawel. Met die woorden draaide ze haar hoofd weer naar voren. He wat is er nou prinses? Nou gewoon je doet zo overbeschermend, er is niks om je over zorgen te maken. Het spijt me prinses, ik wil je gewoon niet kwijt. Je raakt me niet kwijt Jake, echt niet. Totaal onverwachts drukte ze haar lippen op die van mij. Ik was even geschokt maar deed al snel mee. Met tegenzin haalde ik mijn lippen van die van haar. Als je nog naar Dain wilt moeten we nu gaan, antwoorde ik haar verbaasde gezicht. Ik trok haar aan haar hand mee de goede richting op. Samen liepen we naar Jack's huis, ik draaidd me hoofd om en zag haar verbaade blik. Wist ze niet dat Dain Jacks neefje is en bij hem woont?
Luna's pov
Ik keek hem vreemd aan toen we naar Jacks huis liepen. Wat doen we bij Jacks huis vroeg ik. Dain is Jacks neefje en woont bij hem wist je dat niet vroeg hij verbaasd. Ik schudde me hoofd terwijl Jake aanklopte. Jack deed open en toen hij ons zag kwam er meteen een lach op zijn gezicht. Alpha, Luna waar heb ik dit bezoek aan te danken? Deze dame hier wou kijken hoe het met Dain ging. Ahja kom binnen hij ligt op de bank tv te kijken zoals altijd. Automatisch kreeg ik een lach op me gezicht. We liepen naar binnen toen ik een idee kreeg. Is Dain al genezen fluister vroeg ik aan Jake. Ja hoezo? en waarom fluisteren we? Zullen we hem van de bank afduwen? Is dat niet een beetje kinderachtig? Nee , het is voor een goed doel zo leer je Dain niet zo lui te zijn maar alert te zijn. Voor deze ene keer ben ik het met je eens prinses. Ik glimlachte naar hem en gebaarde naar de bank, ik keek naar Jack die zijn lach al moeilijk in kon houden net zoals die van mij en Jake. Jake en ik zaten achter de bank, ik liet mijn vinger aftellen 1....2.....3..... Jake en ik pakten elk een onderkant van de bank vast en tilden hem omhoog. We hoorden een AHHH en daarop volgde een harde bonk. We hadden het alledrie niet meer en begonnen keihard te laggen. Ik zweer degene die dit deed is........ Is wat Dain zei Jake lachend. Eeuhh niks hoor. Door Dains onderdanige gedrag moest ik nog meer lachen. Laat me raden een idee van Luma zeker vroeg Dain. Klopt en ze had er een goeie reden voor zei Jake. Mag ik die dan ook weten, of ben blijf ik met de vraag achter waarom ik van de bank ben geduwt. Zo leer je minder lui te zijn en meer alert zei ik lachend. Ha...ha....ha. Heel grappig. Wat het is zo, maar hoe gaat het met je vroeg ik. Prima, ook ondanks dat jullie me van de bank af hebben geduwt. Mooi, Luna we moesten maar weer eens gaan zei Jake. Ik keek hem vreemd aan maar knikte. Oke, ik gaf Jack en Dain een knuffel en zwaaide nog naar ze voordat we de deur uitliepen. Waarom gingen we al zo vroeg weg? Gewoon ik wou wat meer tijd aan jou besteden, jeweetwel je beter leren kennen enzo. Oke, waar gaan we heen dan? Misschien naar mijn huis? stelde Jake voor. Prima. Hij pakte mijn hand weer vast en we liepen naar zijn huis. Vanuit het niets zag ik opeens een schim in het bos staan. Alhoewel ik niks liet merken was ik bang. Dit kon niet waar zijn, hij was weg, ik had hem verjaagt. Ik keek nog eens en toen was hij weg, zou ik Jake hierover vertelen? Nee, dat zou te gevaarlijk worden, misschien heb ik het me alleen maar verbeeld. Ik moet het verleden laten rusten en denken aan nu.
Oeeh wat zou deze mysterieuze schim zijn? Is ie echt? Is het haar verbeelding? En wat moet ze Jake vertellen? Hint van vandaag: Nachtmerries of echt???
Wat zou ik daar toch mee bedoelen? Als je het weet laat het achter in een comment. Als het niet teveel gevraagd is vote, en laat een comment achter voor mij. Xxx me
JE LEEST
DON'T MESS WITH ME
Loup-garouLuna leeft al 2 weken lang in haar wolfvorm, ze is in al die tijd niet in een mens verandert. Dan op een dag komt ze in het terretorium van de silver moon pack en vindt ze daar haar mate. Later komt ze achter veel dingen die voor haar geheim zijn ge...